AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #1 Skrevet 15. september 2024 Hei, prøver ikke å fremstå som overfladisk i dette innlegget, men i samfunnet har det fått mye større betydning etter sosiale medier’s inntog. Uansett, jeg er en mann på snart 30, som av ulike grunner mangler erfaringer med det motsatte kjønn. De fleste tror jeg er 22-23, og jeg treffer nok ennå bedre mentalt med jenter som er 20-24 enn de som nærmer seg 30. Jeg er ikke en creep som flørter med 19 åringer men som en eldre student omgås jeg dem iblant. Men jeg tenkte bare på, siden utseendet betyr mer i dag enn noen gang tidligere. Hvis disse to hadde vært helt vanlige personer, ville det vært helt stigmatisert om de hadde datet noen som var f. eks. 13 år yngre? det er jo ikke uvanlig at filmstjerner osv. gjør det, men gitt at man ser ung og fresh ut, hva tenker dere? Hilsen en som føler tiden er i ferd med å renne ut. De er 34-35 år her: Anonymkode: 98da6...ad0 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #2 Skrevet 15. september 2024 Du er en voksen mann, du kan pule hvem du vil så lenge de har lyst til å pule deg og de er 16 eller over Anonymkode: bbfca...a57
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #3 Skrevet 15. september 2024 Jeg tror du bør slutte å fokusere så mye på at tiden renner ut, for både deg og damer. Når du er som du er, så kan du være en toxic kjæreste, for aldring er noe pressede for kvinner selv i yngre alder enn deg. Det var bare tull at jeg trodde jeg var gammel som 20, 21, 22, 23, 24, 25.. å nå endelig har klart å tenke, jeg må nyte alderen jeg er i når jeg er den som 30. Det var ingenting revolusjonerende anderledes med å bli 30, enn det var på bli 27, jeg er den samme personen. Ikke den samme som da jeg var 20 da. Men ja, ikke påfør yngre eller eldre kvinner aldringskam i sine unge år de burde nyte. Du er faktisk litt creepy, men jeg tror ikke det er din feil, heller at du er alt for påvirket av sosiale medier. Slutt med den driten, å få et sunnere forhold til at kjæresten blir eldre. Aldri fortell dem at de går ut på dato og det der. Anonymkode: 5b782...ba7
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #4 Skrevet 15. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er en voksen mann, du kan pule hvem du vil så lenge de har lyst til å pule deg og de er 16 eller over Anonymkode: bbfca...a57 16 åringer er for unge til å vurdere egne valg og er alt for lett påvirkelig ig usikre. Mest sannsynlig jomfruer også, så plis la de unge være ifre. Det er det rette å gjøre, ellers er du rimelig skakkjørt i hjernebarken. Anonymkode: 5b782...ba7 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #5 Skrevet 15. september 2024 Det er helt opp til deg, men om du fortsatt er der at du bryr deg veldig om hva andre måtte mene, så kan det tenkes at du vil gjøre det vanskelig for deg selv med egne tanker. Om du kjenner det er helt greit for deg å date yngre, så burde det ha lite å si hva jevnaldrende kvinner mener om det. Hilsen en som er samboer med en som er 13 år yngre Anonymkode: 954ca...ebf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå