AnonymBruker Skrevet 16. september #21 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (11 timer siden): Mange som ikke fikk med seg gåseøynene ser jeg. Mener selvfølgelig ikke at man sitter hjemme på ræva og dasser rundt når man har hjemmekontor, men det er jo helt åpenbart lettere å komme seg på et intervju dersom du har hjemmekontor og fleksitid og kan ta det igjen på annet vis. Anonymkode: 063ee...912 Det er jo ganske enkelt å ta seg fri, avspasere eller ta det før/etter jobb om man ikke har hjemmekontor også da. Liker ikke at folk antyder at vi som har hjemmekontor misbruker løsningen. Anonymkode: 6a712...2f7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #22 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det er jo ganske enkelt å ta seg fri, avspasere eller ta det før/etter jobb om man ikke har hjemmekontor også da. Liker ikke at folk antyder at vi som har hjemmekontor misbruker løsningen. Anonymkode: 6a712...2f7 Ja, pluss at det er jo ikke sånn at man ikke har digitale møter på hjemmekontor heller. Anonymkode: 68669...a94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #23 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (15 timer siden): Mange som ikke fikk med seg gåseøynene ser jeg. Mener selvfølgelig ikke at man sitter hjemme på ræva og dasser rundt når man har hjemmekontor, men det er jo helt åpenbart lettere å komme seg på et intervju dersom du har hjemmekontor og fleksitid og kan ta det igjen på annet vis. Anonymkode: 063ee...912 Lettere med fleksitid ja, men ikke lettere med hjemmekontor. Anonymkode: 445cf...f7f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #24 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Liker ikke at folk antyder at vi som har hjemmekontor misbruker løsningen. Anonymkode: 6a712...2f7 De tenker ut fra at de selv ville misbrukt løsningen, og tror alle er som dem. Anonymkode: 445cf...f7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #25 Del Skrevet 16. september Jeg har ansatt mange, de som ikke har mulighet på dagtid får intervju på ettermiddag. Anonymkode: dbdd6...57e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #26 Del Skrevet 16. september Fridag, avspasering, lege eller tannlege. Jeg har brukt litt av alt, og har ikke dårlig samvittighet for det. Anonymkode: 3673b...855 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #27 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 22.54): Hvorfor synes du det er greit at jeg, som arbeidsgiver, skal ta kostnadene ved at du finner deg ny jobb? Hvorfor ikke ra dem selv? Avspasering, ferie eller fri uten lønn må da være bedre. Hva svare du hvis du blir spurt om dette på intervju? Jeg svindler arbeidsgiver? Anonymkode: bfb79...e62 Og det er så klart den beste måten om man har en samarbeidsvillig sjef og arbeidsplass. Men hva gjør man om sjefen ikke innvilger avspasering eller fri den dagen, og ferie må legges inn en måned i forveien? Litt reisevei og like kontortider kan lett gjøre at man heller ikke får dratt på intervju før eller etter jobb. Da kommer man seg aldri på jobbintervju da? Jeg hadde lett tatt en egenmeldingsdag om det ikke var andre måter å løse dette på. Om arbeidsgiver er litt fleksibel er det selvsagt ikke nødvendig, så når det blir en problemstilling går jeg ut i fra at det er snakk om en situasjon hvor arbeidsgiver ikke gir noe rom for slik fleksibilitet. Og da får de skylde seg selv. Anonymkode: 7e0bd...135 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå