Gå til innhold

Handlevogn som ikke settes på plass


Sølvi Normalbakken

Anbefalte innlegg

 Irriterer med grenseløst over folk som ikke skyver handlevogn tilbake på plass etter bruk. De setter den gjerne på skrå midt på gulvet bak de andre vognene, i stedet for å dytte den inn på plass bak en annen. 

Personlig setter jeg de alltid på plass og jeg tar ALDRI en kurv som står på skrå bal de andre.
Jeg har en sterk mistanke og en teori om at det er de samme menneskene som ikke vasker hendene når de har vært på do. Giddalause egoistiske mennesker som ikke gidder å gjøre en liten innsats for samfunnet og menneskene rundt seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foretrekker at den står slik, er da mye lettere å ta ny en. 

Anonymkode: 4230a...933

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Foretrekker at den står slik, er da mye lettere å ta ny en. 

Anonymkode: 4230a...933

Da vil jeg tro du får en vogn med vesentlig flere tarmbakterier på håndtaket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvi Normalbakken skrev (5 minutter siden):

Da vil jeg tro du får en vogn med vesentlig flere tarmbakterier på håndtaket. 

Kan du forklare resonnementet ditt om hvorfor det er flere tarmbakterier hvis jeg ikke setter den helt tilbake mot at jeg setter den helt tilbake?

Endret av Meowmere
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvi Normalbakken skrev (5 minutter siden):

Da vil jeg tro du får en vogn med vesentlig flere tarmbakterier på håndtaket. 

Begrunn denne.

Anonymkode: 1a0ab...7a0

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som irriterer meg grenseløst er folk som setter fra seg handlevognen midt på parkeringsplassen, hvor bilene skal parkere.

Da tar det opp parkeringsplass, i tillegg til at det er risiko for at de triller og skraper opp andre biler.

Så og si hver gang jeg handler ser jeg at noen har sluppet fra seg en handlevogn på parkeringsplassen.

Latskap og total mangel på normal folkeskikk er det det er.

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De folkene som ikke setter handlekurver tilbake er de samme som ikke greier å parkere innenfor oppmålte streker og heller ikke kan lukeparkering. Det blir rett og slett for vanskelig å treffe på. Det er min teori. 

Jeg tror ikke tarmbakterier har noe med saken å gjøre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er ledig handlevogner når jeg skal handle, gidder jeg ikke å bruke en eneste kalori på å irritere meg over hvordan de står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvi Normalbakken skrev (4 timer siden):

 Irriterer med grenseløst over folk som ikke skyver handlevogn tilbake på plass etter bruk. De setter den gjerne på skrå midt på gulvet bak de andre vognene, i stedet for å dytte den inn på plass bak en annen. 

Personlig setter jeg de alltid på plass og jeg tar ALDRI en kurv som står på skrå bal de andre.
Jeg har en sterk mistanke og en teori om at det er de samme menneskene som ikke vasker hendene når de har vært på do. Giddalause egoistiske mennesker som ikke gidder å gjøre en liten innsats for samfunnet og menneskene rundt seg. 

Jobber du på butikken, og må gå og sette handlevognene på plass?

Anonymkode: 91f53...9db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovise78 skrev (53 minutter siden):

De folkene som ikke setter handlekurver tilbake er de samme som ikke greier å parkere innenfor oppmålte streker og heller ikke kan lukeparkering. Det blir rett og slett for vanskelig å treffe på. Det er min teori. 

Jeg tror ikke tarmbakterier har noe med saken å gjøre. 

Tenker det er de samme som slipper sjokoladepapiret rett ned istedenfor å ta det med til søplekassa. De gjør det som er enklest for dem selv der og da. 

Anonymkode: 01b50...127

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Begrunn denne.

Anonymkode: 1a0ab...7a0

De som tar snarveier og ikke gjør ting grundig, er ofte de samme som slurver med hygienen. Jeg sier ikke at dette er vitenskapelig bevist, men det er min personlige teori. 
Enig med det andre sier her også. De som ikke klarer å parkere mellom linjene er nok også i samme kategori. 
Men når det kommer til parkering er det er unntak. De som bevisst parkere midt over to felt fordi de er så redde for bilen sin. De tror jeg nok vaske hendene på do. De er ikke urenslighet. De er bare totalt idioter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvi Normalbakken skrev (2 minutter siden):

De som tar snarveier og ikke gjør ting grundig, er ofte de samme som slurver med hygienen. Jeg sier ikke at dette er vitenskapelig bevist, men det er min personlige teori. 
Enig med det andre sier her også. De som ikke klarer å parkere mellom linjene er nok også i samme kategori. 
Men når det kommer til parkering er det er unntak. De som bevisst parkere midt over to felt fordi de er så redde for bilen sin. De tror jeg nok vaske hendene på do. De er ikke urenslighet. De er bare totalt idioter. 

Om de setter på plass handlevognen for syns skyld, så betyr ikke det at de plutselig begynner å vaske hendene etter toalettbesøk. 

Handlevogner er vanvittig uhygieniske uansett, blir brukt hundrevis av ganger mellom hver vask. Så har antibac i bilen for bruk etter hver handletur. 

Anonymkode: 4230a...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sølvi Normalbakken skrev (7 minutter siden):

De som tar snarveier og ikke gjør ting grundig, er ofte de samme som slurver med hygienen. Jeg sier ikke at dette er vitenskapelig bevist, men det er min personlige teori. 
Enig med det andre sier her også. De som ikke klarer å parkere mellom linjene er nok også i samme kategori. 
Men når det kommer til parkering er det er unntak. De som bevisst parkere midt over to felt fordi de er så redde for bilen sin. De tror jeg nok vaske hendene på do. De er ikke urenslighet. De er bare totalt idioter. 

Hva om det er motsatt? At de som setter handlekurvene tilbake er de som slurver med hygienen. Kanskje de setter den tilbake for at folk skal tro at de er ordentlige? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordnung muss sein!

Konforme nordmenn mister det helt om ikke ting står på plassen sin nøyaktig på linje med de andre tingene. Da tar de bilde og legger ut på flere Facebook-grupper - og høster så anerkjennende nikk fra andre noksagte konformiteter. "At det går an" forteller de hverandre. 

Akkurat som om det spiller noe rolle om det står en handlevogn her eller der, eller en bil står litt oppe på den hvite stripa.

Vet du hva? Det spiller faktisk ingen rolle. Du kan bare fortsette med det traurige livet ditt...

Strekene er ikke tegnet av en gud, og en skeiv parkering har aldri - noensinne - skadet noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvi Normalbakken skrev (5 timer siden):

 Irriterer med grenseløst over folk som ikke skyver handlevogn tilbake på plass etter bruk. De setter den gjerne på skrå midt på gulvet bak de andre vognene, i stedet for å dytte den inn på plass bak en annen. 

Personlig setter jeg de alltid på plass og jeg tar ALDRI en kurv som står på skrå bal de andre.
Jeg har en sterk mistanke og en teori om at det er de samme menneskene som ikke vasker hendene når de har vært på do. Giddalause egoistiske mennesker som ikke gidder å gjøre en liten innsats for samfunnet og menneskene rundt seg. 

Akkurat den sammenhengen mellom å ikke vaske hender og ikke dytte handlevogn på plass, er litt rart og fordomsfull da. 

Anonymkode: 6aa2b...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er selvsagt ikke en absolutt sannhet. Det er ikke sånn at alle som ikke setter tilbake vogna, driter i å vaske hendene. Tror bare det er en sammenheng som gjør at det er en større prosentandel. 

Tror også det er større sjanse for at de blir gravide i ung alder. Fordi at de slurver mer prevensjon. 
Her har jeg også en teori. Før folk klikker i vinkel, vil jeg presisere at dette også er i gjennomsnitt, og at de derfor finnes mange unntak.
De med høy IQ, venter ofte lenger med å få barn. De tar lengre utdannelser, og er derfor eldre når de får barn. Intelligens er arvelig, og derfor derfor gjentar dette seg ofte i meste generasjon. 
De med IQ under gjennomsnittet, har en tendens til å få barn i yngre alder. Lav IQ er selvsagt også arvelig, så dette gjentar seg også i generasjoner. De får også gjerne flere barn enn de med høyere intelligens og utdannelse. 

På 100 år, rekker de med lav intelligens en generasjon ekstra, og i tillegg kanskje et barn med i snitt. De har 4-5 generasjoner med 3 barn. 
Mens de mer intelligente, bare rekker 3-4 generasjoner på samme tid. Og kanskje bare 2 barn i snitt. 
Denne utviklingen gir en negativ utvikling som gjør at menneskeheten blir dummere og dummere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg både parkerer skikkelig, vasker hendene skikkelig, og gjør ikke alt det andre som påstås her. Hender det noen ganger at jeg ikke dytter på plass vogna? Ja. Hvorfor? Fordi det ikke alltid er så lett når man plukker opp ungen fra vogna, og bærer ungen på den ene arma, og har en tung pose eller to i den andre. 

Kunne jeg satt ned posene for å dytte den på plass? Joda, men da hadde ryggen streika. Det er vesentlig viktigere for meg å klare og bære ut ungen. 

Kunne jeg trilla alt ut i bilen først? Tja, jeg liker ikke å manøvrere handlevogn med barn i på parkeringsplassen, for det hender at folk klistrer bilene inntil uansett hvor på parkeringsplassen man parkerer. 

Det skal sies at jeg riktignok ikke slenger vogna hvor som helst, jeg setter den ca. på linje med raden. Handler jeg uten barnet dytter jeg den selvsagt inn, for da har jeg en ledig arm. 

Anonymkode: 29f2a...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig har du ingen garanti for at alle disse folkene du nevner har tatt på varene du plukker med deg. Vi har antibaci bilen, som brukes etter handleturene. Kanskje du også burde bruke det? 

Anonymkode: 29f2a...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg mer over de som på død og liv skal ha ungene OPPI vogna med sko/støvler på. Deilig når nestemann skal legge matvarene sine på samme sted som grisete cherrox og skitne joggesko. 

Lurer på om de lar ungen gå med sko på på kjøkkenbenken også....

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...