Gå til innhold

Er det flere som har hatt vann kroppen? Og har gjort noe med det for å slippe tabletter? Og ikke minst blitt kvitt tablettene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har hatt vann kroppen? Og har gjort noe med det for å slippe tabletter? Og ikke minst blitt kvitt tablettene?

Jeg har hatt det i beina, og tar tabletter....er så lei dette at jeg har lyst til å spy og kaste tablettene vegg i mellom...

Vil høre din erfaring rundt dette temaet.

Anonymkode: fd2ce...9dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en tilstand som i perioder kan gi mye væske fra midjen og ned i føttene.

Jeg velger å bruke kosthold og ernæring for å minimere plagene, og det fungerer såpass godt at jeg aldri har blitt så ille at jeg har brukt medikamenter.

Noen matvarer gir meg mye mer væske i kroppen enn andre, så det forsøker jeg å unngå totalt i det daglige. Hva man reagerer på kan være veldig individuelt, så jeg ville fått hjelp av noen som er gode på dette. Jeg må også ta en del kosttilskudd (vitaminer/mineraler) for å regulere den tilstanden jeg har, og slurver jeg med det så merker jeg også forverring.

Men, skal man slutte på medisiner, slik du nå vil, så bør det gjøres i samråd med lege! Det er jo mange ulike årsaker til at folk har ekstra vann i kroppen, og ikke alle tilstander bør man kutte slike medisiner, i hvert fall ikke uten å gjøre det i samråd med lege og en som kan nok om kosthold til at det er kartlagt hva du bør spise og ikke for å kontrollere det.

Anonymkode: b7114...44c

• Liker 1
Skrevet

Det bedret seg mye da jeg fjernet livmoren med en stor muskelknute. Nå tar jeg vanndrivende bare innimellom.

Anonymkode: 5ec7e...1f1

Gjest MaggaBente
Skrevet

Å trene etter puls har gjort dunder for å få mindre væske i kroppen for min del. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...