Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

TvNorge har sagt at serien gikk ut, før sesongen var slutt, fordi seertallene var for lave. (Åh, som om det er noe rart når den sendes klokka 14.20. Personlig måtte jeg stort sett ta den opp på video fordi jeg ikke er hjemme på den tida.)

Jeg prøver derfor nå å starte en kampanje for å få tilbake serien.

JEG BER OM AT ALLE SOM LIKER DENNE SERIEN, eller som bare vil støtte en god sak, OG SOM ØNSKER DEN TILBAKE, SENDER EN MAIL TIL TVNORGE OG BER DEM SENDE DEN IGJEN.

Dersom vi er mange som gjør dette, så må det da gå an å få dem til å skjønne at serien må få en sjanse til?? *evig optimist* I hvert fall få dem til å skjønne at det er mange som ble lei seg når den forsvant fra skjermen. Gjerne spørre i mailen om de ikke kan prøve å sende den litt senere på ettermiddagen. (Personlig syns jeg den er bra nok til å gå som kveldsserie, i hvertfall sammenlignet med all reality'n de sender. Men dersom de syns den kun er bra nok til dagtid, så kan syns jeg den kan få en sjanse etter at folk er kommet hjem, så kan TVNorge da få se at seertallene vil øke!)

En kan tenke at det nytter ikke, kanalen hører ikke på lille meg, men er vi mange nok, så kanskje de tar hintet!

Og så hadde det vært artig om de hadde meddelt her på denne linken når dere har skrevet mail.

Hilsen en oppglødd Nilla, som inderlig vil ha tilbake serien sin. :ironi:

I henhold til Kvinneguidens regler er det ikke tillatt å poste e-postadresser i forumet.

Monja

-moderator-

Endret av monja
Videoannonse
Annonse
Gjest King James
Skrevet

Det kan jo henne at det ikke er flere episoder og vise.,

Skrevet

Joda, det finnes ørten episoder av denne serien. Den sendes nemlig også på kanalen Hallmark.

Har imidlertid ikke fulgt med selv, og er aldri hjemme fra jobb på det tidspunktet den ble sendt på TvNorge..

Skrevet

det var i kveld på hallmark i 8 tida tror jeg.del 2 .claire døde,

Skrevet

Vi har sett ferdig sesong 3 og ble kuttet av i det sesong 4 skulle til å begynne (har sett på de australske sidene til serien)

Det er myyyye mer å ta av...

Jeg hadde også denne som fast opptak på DVDspilleren.. Og det var den beste serien jeg har fulgt med på på lang tid..

Men jeg synes heller ikke der er rart at den har lave seertall.. Jeg oppdaget den jo ved en ren tilfeldighet da jeg var syk og var hjemme noen dager...

Sender definitvit mail til TVNorge om dette!

Skrevet

Jeg så de første episodene og kjedet meg skikkelig.

Skrevet

Selv aldri noe fan, men enig om at sendetidspunktet er temmelig idiotisk.

Slettes ikke merkelig at de sliter med oppmøtet.

Sjekket imdb, og ville du ikke tro det? Det lages fremdeles episoder av McLeods døtre? IMDB info, og du kan også sjekke ut den offisielle hjemmesiden!

Er også mulig å bestille box-sett med sesonger fra den offisielle hjemmesiden.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...