AnonymBruker Skrevet 15. september #1 Del Skrevet 15. september Jeg hadde ubeskyttet samleie 3 dagen i mensen perioden. Mensen varer i 4-5 dager så den er snart over. Jeg har ikke hatt store blødninger som jeg vanligvis har, veit ikke om det har noe og si hehe. Vel vi prøver jo men jeg er bare generelt høre deres meninger og erfaringer. Anonymkode: e04e8...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #2 Del Skrevet 15. september Det er veldig lite sannsynlig at man har eggløsning under menstruasjon. Anonymkode: 49c6c...18f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 15. september #3 Del Skrevet 15. september Nei det er liten sannsynlighet så lenge ikke eggløsning kommer dagen etter mens er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #4 Del Skrevet 15. september Ytterst lite sannsynlig at man blir gravid under mensen. Altså svært svært usannsynlig. Anonymkode: c6b34...918 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå