Gå til innhold

Fuck!!! Lå med gift mann!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg visste ikke at han var gift og at kona var gravid før etterpå! Han hadde ikke ring på eller noe! 

Det er noen år siden nå, men nå har jeg panikk. Fått ny jobb som leder på sfo, og der er barnet deres nå! Og jeg føler at kona vet om dette, for hun er helt rar når hun møter meg. Sier ingenting, smiler ikke, hilser ikke.. Kan være jeg overtolker..

Har jeg gjort noe galt her? Hva skal jeg gjøre??🫣

Anonymkode: f6193...fcc

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg visste ikke at han var gift og at kona var gravid før etterpå! Han hadde ikke ring på eller noe! 

Det er noen år siden nå, men nå har jeg panikk. Fått ny jobb som leder på sfo, og der er barnet deres nå! Og jeg føler at kona vet om dette, for hun er helt rar når hun møter meg. Sier ingenting, smiler ikke, hilser ikke.. Kan være jeg overtolker..

Gjort er gjort. Du visste ikke at han var utro.

Vær profesjonell!

Oppfør deg som normalt, både mot henne og barnet.

• Liker 17
Skrevet

Ikke din feil, men det er bra at han har vært ærlig til kona hvis det er derfor hun er sur. 

Du trenger ikke gjøre noe som helst.

• Liker 6
Skrevet

Det er ikke din skyld. Er så mange som ikke forteller at dem er gift/er i forhold. Har opplevd det selv dessverre. Kan godt være at hun vet det, men ikke noe å gjøre med det nå. Lat som ingenting og vær profesjonell.

Anonymkode: 2cec6...92f

• Liker 3
Skrevet

Kanskje lett for meg å si, men jeg hadde faktisk ikke vært stressa for det eller brydd meg. Du gjorde ikke noe galt. Hvis kona vet om det, så vet hun også sannsynligvis at du trodde han var singel. 

Anonymkode: 124d1...167

• Liker 3
Skrevet

Takk for svar!! Sliter jo med en enorm skyldfølelse, hadde ALDRI gjort det om jeg visste han var gift.

Jeg klarer å være profesjonell, så jeg fortsetter bare med det :)

• Liker 3
  • Hjerte 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Historien mangler bare en ting, at du ble gravid med mannen hennes og har barn på samme alder.  :ironi:

Anonymkode: 5b39b...aa0

• Liker 4
Skrevet

Du skal ikke gjøre noe. Ignorer, overse og lat som ingenting. Smil og vær naturlig. 

Anonymkode: 1aea9...9a7

• Liker 3
Skrevet

Dette går bra, ikke din feil. 

Anonymkode: c1408...d88

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk for svar!! Sliter jo med en enorm skyldfølelse, hadde ALDRI gjort det om jeg visste han var gift.

Jeg klarer å være profesjonell, så jeg fortsetter bare med det :)

Det er han som har gjort noe galt. Pust med magen

• Liker 2
Skrevet

Er ikke galt for single å ligge med gifte mennesker, den eneste som har gjort noe galt er den gifte mannen.

Anonymkode: fa206...cfb

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Historien mangler bare en ting, at du ble gravid med mannen hennes og har barn på samme alder.  :ironi:

Anonymkode: 5b39b...aa0

🤣🤣 Det er helt sant! Et barn som var påfallende likt deres barn i samme klasse🤣

Det er det heldigvis ikke, mine barn var alle født på den tida;) 

• Liker 1
Skrevet

Det er hans problem, ikke ditt.

• Liker 3
Skrevet
Sefanja skrev (5 minutter siden):

Takk! Det hjalp med litt tilbakemeldinger fra dere:)

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Skjønner den er lei. Og at det er "ekkelt".

Anyway du visste jo ikke? Antar dette er  6-7 år siden lenge siden,så ikke bare noen få år som du sier!? Barnet går jo i SFO...da er man 6-7 år minimum.

Anonymkode: b89c8...7e2

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er konsekvens når man ligger med tilfeldige mennesker. Forhåpentligvis lærte du av dette.

Anonymkode: 3318c...d0d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skjønner den er lei. Og at det er "ekkelt".

Anyway du visste jo ikke? Antar dette er  6-7 år siden lenge siden,så ikke bare noen få år som du sier!? Barnet går jo i SFO...da er man 6-7 år minimum.

Anonymkode: b89c8...7e2

Haha, ja, det stemmer! Årene går jo så fort at det føles som noen få år siden😅

Skrevet

jeg har ligget med flere gifte menn, og den der panikkfølelsen forsvinner etter hvert. 😂

Anonymkode: 50b88...83b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er konsekvens når man ligger med tilfeldige mennesker. Forhåpentligvis lærte du av dette.

Anonymkode: 3318c...d0d

🤣Jeg ligger med hvem jeg vil, og når jeg vil (så lenge det er gjensidig, så du trenger ikke å henge deg opp i det heller)! Og hadde jeg visst dette om han fra før av, hadde han ikke vært en jeg «ville» ligge med. 

Jeg hadde en periode med noen få ons etter å ha vært i et ulykkelig ekteskap i 15 år, og syns det var veldig spennende. Så slapp helt av!

Skrevet
Sefanja skrev (3 timer siden):

Lurer på om kvinner sier det samme om det var estevenninnen som knulla mannen deres, for det er jo utelukkende den som er utro sin feil og skyld? 

Anonymkode: 4fd7d...2f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...