AnonymBruker Skrevet 17. september #61 Del Skrevet 17. september Å prioritere oss selv, familien og gruppa vår, blant annet ved å aldri la verdier eller eiendom gå over til en annen gruppe. Anonymkode: 2b78f...251 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #62 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 9.47): Joda, mange steder er det helt normalt. På 90-tallet venter vi alltid på rommet mens den andre spiste middag. Dette var i Stavanger. Anonymkode: 59e85...5c3 Det må ha vært en arbeiderklassegreie. Ingen har noen gang blitt sendt på rommet hos oss. Anonymkode: 2b78f...251 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #63 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 10.49): Ikke fordomsfulle som folk her i vesten. Gavmilde, snille, sjenerøse, mange er veldig morsomme. Hjelpsomme. Anonymkode: 71181...303 Ikke fordomsfulle? Har du hørt hvordan de snakker om folk som følger andre religioner, andre etniske grupper, vestlige kvinner og homofile? Anonymkode: 2b78f...251 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #64 Del Skrevet 17. september Kunsten å lyve skruppelløst. Anonymkode: a7e46...864 1 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #65 Del Skrevet 18. september Kan ikke se noe som er verdt å lære fra midt østen gitt. Krig og faenskap over hele linja. Anonymkode: 99e68...b2f 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #66 Del Skrevet 18. september Falafel! Anonymkode: 5b491...cff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baratheon Skrevet 18. september #67 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Falafel! Anonymkode: 5b491...cff Når ble en matrett en positiv verdi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #68 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 10.09): Respektere eldre familiemedlemmer og lærere Anonymkode: 8f5d2...f7c Men bare så lenge de er menn! Anonymkode: b5a86...428 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #69 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (På 17.9.2024 den 16.43): De mest diskriminerende og rasistiske menneskene som finnes kommer fra muslimske kulturer. De vil "drepe de vantro". Anonymkode: 0e453...47b De greier ikke integrere seg andre steder. Men de har rett i en ting- kvinner burde ikke kjøre bil Anonymkode: b5a86...428 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #70 Del Skrevet 8. oktober Stolthet og respekt kan vi lære av folket fra Midt-Østen. Og mindre frykt for å dø. Vi respektere ingen, med unntak av politikere og fagfolk. Og vi er livredde for bakterier, sykdom og død. Anonymkode: 070f8...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #71 Del Skrevet 8. oktober Slappe av, og ikke sette arbeidet foran noe annet. Anonymkode: 90529...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 8. oktober #72 Del Skrevet 8. oktober klarinetta skrev (På 15.9.2024 den 9.57): Hele oppveksten min var det sånn ja. Østlandet, 80-90-tallet. Bare ett sted pleide jeg å også bli bedt med på middag med familien rundt bordet, og det føltes nesten ikke riktig.. 😅 Det er 90tallet i et nøtteskall det. Jeg husker at vi alltid var på rommet mens den du var på besøk til spiste middag så var det å få mifdsgsmat i mikrobølgeovn når du kom hjem. Det var såpass vanlig at det ble tatt for gitt at det måtte legges av middag til du kom hjem. En ting kommer jeg aldri til å glemme. Jeg var på besøk hos en nabo og lekte ute. Da klokken var 17.00 sa naboen at vi måtte gå hjem fordi bestemoren som bodde i nabohuset skulle feire bursdag. Moren overhørte det og sa: Nei bli med inn og få kake og is før dere går hjem. Så spurte tanter og onkler hvem vi var, hva vi heter og hvilke interesser vi har. Sånn genuin interesse. Jeg husker at det var så uvanlig at jeg faktisk ble litt brydd og sjenert den gangen, men i ettertid tenker jeg: for en inkludering og varme. Det var ikke hverdagskost i 90tallskrester 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfon Skrevet 8. oktober #73 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 10.09): Respektere eldre familiemedlemmer og lærere Anonymkode: 8f5d2...f7c Men er det ikke skolen som har mest vansker med de med slekt fra Midt-Østen? Lærerene rapporterer jo om trusler og mangel på respekt i de bydeler hvor knapt nok finnes elever med norsk etnisitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå