Gå til innhold

har du en oppskriftsbok du skriver i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså egne oppskrifter, noen du har fått osv? hvilken bok?

Anonymkode: 4a106...ad1

Skrevet

Nei. Men har et stort excelark der alt er samlet, med linker. Finnes ingen oppskrifter jeg ikke finner på nett. Modifiserer jeg skriver jeg bare en kommentar om det. For eksempel foretrekker jeg redusert sukkermengde i sylting/safting, så der har jeg historikken på hva som har fungert bra. 

Anonymkode: 072ab...479

Skrevet

Jeg har gått over til å bruke Google Disk til det.

Der skriver jeg ned oppskrifter, samler bilder av oppskrifter, screenshots osv. 

Skrevet

Har en vanlig skrivebok. Har hatt den i mange år og bruker den fortsatt. 

Skrevet

Jeg kjøpte meg en A4 str notat-bok i 1991 for å skrive ned oppskrifter fordi jeg hadde nylig flyttet hjemmefra, og den boka har jeg enda og den er i ukentlig bruk :) Skrev ned for hånd de første årene, eller limte inn utskrifter av oppskrifter. Den aller første oppskriften i boka ringte jeg hjem til mamma for å få, og overskriften er "Mammas pannekaker".

Det er ikke mange håndskrevne oppskrifter de siste årene, det går mest i å lime inn/teipe inn en utskrift fra nett. Noen oppskrifter har jeg endret på og lagt til ting, og da er det skrevet inn for hånd.

Det ligger en del løse ark med oppskrifter dyttet inn mellom permene også. Godt brukt gjennom mange år, den oppskriftsboka :)

Skrevet

Har en bok hvor jeg har skrevet av alle oppskrifter fra bestemor sin kokebok i. 

Skrevet

Fikk en Tatty Teddy -kokebok av Butter som nå inneholder en rekke yummy oppskrifter ^^,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...