Gå til innhold

Klarsynte/tarotlesere; vil jeg klare meg? (helse/arbeid/studie/kjærlighet)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt bevisste tiltak for å fremme egen helse de siste månedene. Samtidig prøver jeg å snu tankemønstre og forhindre tilbakefall av sykdomsepisoder (bipolar). Vil jeg endelig klare å leve et fullverdig liv og kommer ting til å falle på plass når det kommer til studier, arbeid og kjærlighet? Er nysgjerrig på hva dere som tror kan fortelle. Takk på forhånd. :hjerte: 

Anonymkode: 56746...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig jeg er helt off. Får bare opp en masse bilder som biter i et puslespill.

Første jeg får opp er potteplanter i solfylte vinduer og en hånd med vannkanne som vanner dem og steller dem. Veldig fredelig, det er mye velvære i solstrålene som kommer gjennom vinduene.

Neste bildet jeg får opp er en fødsel. Usikker på om det kan overføres til at du er født på ny. Tar det som et positivt bilde - men, det er et mørke der og det kal fort overta hele rommet så du må se opp for det og fortsette å nære deg selv.

Videre fikk jeg en spinninginstruktør. Det er glede og motivasjon i rommet og jeg oppfatter bildet som en nøkkel inn i fremtiden. Trening er og blir viktig videre på reisen din.

Får egentlig bare positivt, med unntak av det mørket som snek seg på som et teppe i bilde 2.

Tror du har skapt et godt utgangspunkt for starten på ditt nye liv, men du må ikke stoppe nå. Fortsett å jobbe med deg selv og gode ting vil komme din vei :) 

Anonymkode: 38f10...34d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Første jeg får opp er potteplanter i solfylte vinduer og en hånd med vannkanne som vanner dem og steller dem. Veldig fredelig, det er mye velvære i solstrålene som kommer gjennom vinduene.

Neste bildet jeg får opp er en fødsel. Usikker på om det kan overføres til at du er født på ny. Tar det som et positivt bilde - men, det er et mørke der og det kal fort overta hele rommet så du må se opp for det og fortsette å nære deg selv.

Videre fikk jeg en spinninginstruktør. Det er glede og motivasjon i rommet og jeg oppfatter bildet som en nøkkel inn i fremtiden. Trening er og blir viktig videre på reisen din.

Får egentlig bare positivt, med unntak av det mørket som snek seg på som et teppe i bilde 2.

Tror du har skapt et godt utgangspunkt for starten på ditt nye liv, men du må ikke stoppe nå. Fortsett å jobbe med deg selv og gode ting vil komme din vei :) 

Så koselig, takk for svar. 💝 Vet ikke hvilken tro jeg tilhører men synes uansett det er veldig koselig å se hva dere som vet hvor dere står gjør dere av refleksjoner. Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Så dyktig du er! Du har sterke evner, virker det som😊 Hadde du kunnet lese meg også? Hva får du opp om forholdet jeg er i? Vil vi klare oss på lang sikt? Flytte sammen, bygge et liv sammen, mer tid sammen, snakke bedre sammen, mer kjærlighet? Lurer også på smertetilstandene jeg har, om det vil roe seg og bli bedre snart? Er det evt noe annet du ser? Blir veldig glad om du vil lese☺️

Anonymkode: 3b709...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Så dyktig du er! Du har sterke evner, virker det som😊 Hadde du kunnet lese meg også? Hva får du opp om forholdet jeg er i? Vil vi klare oss på lang sikt? Flytte sammen, bygge et liv sammen, mer tid sammen, snakke bedre sammen, mer kjærlighet? Lurer også på smertetilstandene jeg har, om det vil roe seg og bli bedre snart? Er det evt noe annet du ser? Blir veldig glad om du vil lese☺️

Takk, så hyggelig å høre 🥰

Jeg fikk opp 3 bilder hos deg også 

Først fikk jeg Laboratoriemus. Massevis! Lurte først på om du har gnagere, eller om du har hatt? Det kan også være knyttet til forskning, at det forskes på medisiner som på sikt kan være effektive for deg.

Videre fikk jeg vann om skyller innover en strand. Himmelen og havet har et gul/oransj fargespekter som i solnedgang. Fikk følelsen av å være i et afrikansk land. Det skåles i drinker og livet er godt. Tolker det dithen at dere kan ha godt av en ferie sammen og nye opplevelser. 

Til slutt fikk jeg en deig som ektes og knas. Dere må forme forholdet deres, elte det og ta vare på det. Finn ut hvor dere vil med dette. For inntrykk av at dere står litt fast pr. i dag og ikke hekt har staker ut en felles retning inn i fremtiden. Det bør dere gjøre. Vit hvor dere skal, hvis ikke kan dere fort ende på en sti som går i hver sin retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 3.53):

Jeg har tatt bevisste tiltak for å fremme egen helse de siste månedene. Samtidig prøver jeg å snu tankemønstre og forhindre tilbakefall av sykdomsepisoder (bipolar). Vil jeg endelig klare å leve et fullverdig liv og kommer ting til å falle på plass når det kommer til studier, arbeid og kjærlighet? Er nysgjerrig på hva dere som tror kan fortelle. Takk på forhånd. :hjerte: 

Norsk lov forhindrer alle klarsynte å besvare helsespørsmål. Oppsøk helsevenset 

Anonymkode: 8f5de...d91

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 3.53):

Det første jeg får er at du ønsker å bytte yrke? Får opp at du er en voksen person og at du har slitt i arbeid før. Har du vært i et kontrollene forhold? 

Endret av TLR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk, så hyggelig å høre 🥰

Jeg fikk opp 3 bilder hos deg også 

Først fikk jeg Laboratoriemus. Massevis! Lurte først på om du har gnagere, eller om du har hatt? Det kan også være knyttet til forskning, at det forskes på medisiner som på sikt kan være effektive for deg.

Videre fikk jeg vann om skyller innover en strand. Himmelen og havet har et gul/oransj fargespekter som i solnedgang. Fikk følelsen av å være i et afrikansk land. Det skåles i drinker og livet er godt. Tolker det dithen at dere kan ha godt av en ferie sammen og nye opplevelser. 

Til slutt fikk jeg en deig som ektes og knas. Dere må forme forholdet deres, elte det og ta vare på det. Finn ut hvor dere vil med dette. For inntrykk av at dere står litt fast pr. i dag og ikke hekt har staker ut en felles retning inn i fremtiden. Det bør dere gjøre. Vit hvor dere skal, hvis ikke kan dere fort ende på en sti som går i hver sin retning.

Tusen takk! Så interessant! Jeg har ikke hatt/ eller har ikke gnagere (såvidt jeg vet), så da måneder evt gjelde forskning på medisiner som kan gjøre meg godt i fremtiden, tror jeg. 

Reise sammen burde vi absolutt gjøre mer av, men det er dette med tid og penger da. Blir nok en god stund til vi skal på kjærestetur igjen. Men ja, det hadde vi nok hatt godt av. Afrikansk land tror jeg uansett ikke det blir, det er for mange andre reisemål som står lenger opp på lista hos oss begge😊

Det siste bildet var veldig godt, fin måte å se på det på, å kna deigen, og å forme forholdet. Jeg føler jeg prøver hardt for å få dette til, kan innimellom ta opp temaet fremtiden, på ulike måter, men han snakker ikke om det. Bortsett fra at han sier det er oss to da. Men han vil ikke snakke om potensielt å flytte sammen eller lignende greier. Han klarer heller ikke planlegge, så alt jeg foreslår blir det et halvveis kanskje-svar på. Jeg blir så frustrert. Ikke klarer vi snakke skikkelig sammen heller. Jeg vil ha de gode samtalene, men han har ikke behov for det, virker det som. Så vi står fast ja, men jeg aner ikke om han føler det sånn. Hvordan stake ut en vei for fremtiden, når han alltid nøler med alle svar på det jeg sier? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt vil jeg absolutt råde deg til å forholde deg til helsepersonell når det gjelder egen helse. Hvis de andre områdene av livet blir påvirket av helsesituasjonen ville jeg også søkt råd hos behandler. 

Men jeg har trekt tre kort for deg. For å se om dette kan føre til at du opplever litt mer oversikt.

Jeg bruker Rider Waite. Kan være lurt å google kortene, slik at du ser bildet. Jeg leser med utgangspunkt i min intuisjon, basert på det lille jeg vet om deg. Skal du ha fullt utbytte av denne lesningen bør du også prøve å trigge egen intuisjon: hvilke situasjoner er det denne lesningen minner deg på? Kortene kan hjelpe deg med å trigge handling som igjen hjelper deg, men kortene alene kan ikke endre verden eller fremtiden. 

Studier: Luftknekten. Å være i gang. Aktiv handling. Å bruke intellektets våpen. Kan være både en katalysator, for å hjelpe deg i gang med noe, eller en advarsel mot at det kan gå litt for fort. 

Arbeid: Vanndronningen. Å være i kontakt med egne følelser og seg selv. Fokusere innover, på følelsene. Vanndronningen er fokusert innover: mot egne følelser, men er også i kontakt med havet (alt rundt deg). Kan handle om å finne en balansegang mellom følelser og omgivelser, å balansere hensyn. Dronningene handler også om å ta ledelse, ta ansvar for å finne en egen vei. 

Kjærlighet: Ni beger. Ni beger handler om å se og ta vare på den rikdommen man har. Det er også en advarsel mot å innta en passiv rolle der man sitter med ryggen til det man har, altså ikke setter pris på eller er bevisst på det man allerede har. Ni beger er veien mot ti beger, som handler om å virkelig omfavne og sette pris på det. 

Anonymkode: ad108...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 12.32):

Oi 😍e var enormt spennende! Hva må du gjøre for å få dette "inn"?  Kommer det bare om du ser på hva som ts har skrevet ? 

Klarer du å gjøre det med meg også ? Går igjennom en hel del ting. Å livet mitt endret seg veldig i 2022/23

Anonymkode: a9c01...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...