Gå til innhold

Firemannsbolig og naboen har sex på balkongen sin nå…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Naboen har høylydt sex på balkongen sin nå og jeg har tenåringsbarn som hører det… Har ikke sagt fra for de er fulle og mannen rava rundt husveggene våre og vekket oss i sted… Jeg vurderer å ringe politiet men da er de sikkert stille når de endelig får kommet seg dit…

Takler ikke det kvinnemennesket fra før, for hun er virkelig kvalm i oppførselen sin… Høye ekle lyder som gjør at man brekker seg. Hva i all verden gjør jeg…

Anonymkode: 4a08a...f91

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du går å ringer på døra, og ber de roe seg. 

Eventuelt skriver en passiv aggressiv lapp som du legger på trappa til naboen i morgen - anonym selvfølgelig - der du avslutter med å si at neste gang ringer du politiet.

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Naboen har høylydt sex på balkongen sin nå og jeg har tenåringsbarn som hører det… Har ikke sagt fra for de er fulle og mannen rava rundt husveggene våre og vekket oss i sted… Jeg vurderer å ringe politiet men da er de sikkert stille når de endelig får kommet seg dit…

Takler ikke det kvinnemennesket fra før, for hun er virkelig kvalm i oppførselen sin… Høye ekle lyder som gjør at man brekker seg. Hva i all verden gjør jeg…

Anonymkode: 4a08a...f91

Ikke så mye å gjøre med nå. Ungdommene klarer seg. Du får vurdere om du skal si noe til naboen i morra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

petterm skrev (3 minutter siden):

Ikke så mye å gjøre med nå. Ungdommene klarer seg. Du får vurdere om du skal si noe til naboen i morra.

Sånt skal man slippe å få trykka opp i sin egen bolig.

Anonymkode: 4a08a...f91

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vurdert å flytte. De naboene får du ikke skikk på uansett. 

Anonymkode: 6acdb...1d2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde vurdert å flytte. De naboene får du ikke skikk på uansett. 

Anonymkode: 6acdb...1d2

De er alkoholikere og fulle 6 av sju dager i uka. Har bedt de om å være stille før. Så perverse og ekle som de er, orker jeg ikke å snakke med de igjen. Jeg var høflig på dugnad. Endte med at hun stjal gårdskosten min… 

Anonymkode: 4a08a...f91

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke tar sjansen på å klage til de nå, så gå på døren til de i morgen når de er edru, og si at du setter pris på at de holder seg innendørs når de fester og knuller

Anonymkode: 9a6d6...dc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Flytt. 

Anonymkode: ca829...5b3

Det blir de som må flytte. Folk rundt her er lei av alkisene. Det er ikke rusboliger dette… 

Anonymkode: 4a08a...f91

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om du ikke tar sjansen på å klage til de nå, så gå på døren til de i morgen når de er edru, og si at du setter pris på at de holder seg innendørs når de fester og knuller

Anonymkode: 9a6d6...dc1

De er aldri edru og snakker helst ikke med de.

Anonymkode: 4a08a...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sikkert snakke med politiet om det, for det er ulovlig. Kanskje de kan komme å snakke med henne til uka?

Anonymkode: 42076...4e3

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det blir de som må flytte. Folk rundt her er lei av alkisene. Det er ikke rusboliger dette… 

Anonymkode: 4a08a...f91

Ring politiet! Man skal ta hensyn til naboer. De kan ikke holde på sånn som dette. Da får dere si at de er uønsket i nabolaget og kan flytte sin vei. 

Anonymkode: 28841...904

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ring politiet! Man skal ta hensyn til naboer. De kan ikke holde på sånn som dette. Da får dere si at de er uønsket i nabolaget og kan flytte sin vei. 

Anonymkode: 28841...904

Det verste var at hun snakka på dugnaden om at hun likte å ta seg «en dram i ny og ne, og ha det festlig, men at hun overholder jo 11-regelen»… ja jøss… den unge fyren hu snakka med, sa at han syns det var «for lite liv og støy» om kveldene, han. Snakk om å jatte med, ingen normale folk ønsker ravende fulle femtiårige/sekstiårige alkiser som bråker rundt husveggene, har høylydt sex på balkongen sin og som holder oss alle våkne til lang utover nattestid… Hørte ulydene hennes rett inn i stua og ungen syntes der var høyst ubehagelig og vemmelig. For en i tidlig tenårene kan dette også oppleves som utrygt. Hensynsløse naboer som har bodd i enebolig før og ikke evner å tilpasse seg og å ta hensyn… 

Anonymkode: 4a08a...f91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddet for brukerangrep,brukerdebatt,tull ,latterliggjøring, avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du bør gå sammen med de andre i sameiet og finne ut hvordan dere løser problemet. Lag noen nye regler i husordensreglene.

Anonymkode: e8701...2a2

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oppfatter at dette er et sameie eller borettslag? Da har dere vel husordensregler, og du kan klage på at de ikke følger disse til styret og følge det opp. Gjentatte brudd kan vel i ytterste konsekvens føre til at de må flytte. 

Anonymkode: 02605...769

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Synes du bør gå sammen med de andre i samleiet og finne ut hvordan dere løser problemet. Lag noen nye regler i husordensreglene.

Anonymkode: e8701...2a2

Delta i samleiet?  If you can’t beat them, join them.

Anonymkode: a6f23...947

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Naboen har høylydt sex på balkongen sin nå og jeg har tenåringsbarn som hører det… Har ikke sagt fra for de er fulle og mannen rava rundt husveggene våre og vekket oss i sted… Jeg vurderer å ringe politiet men da er de sikkert stille når de endelig får kommet seg dit…

Takler ikke det kvinnemennesket fra før, for hun er virkelig kvalm i oppførselen sin… Høye ekle lyder som gjør at man brekker seg. Hva i all verden gjør jeg…

Anonymkode: 4a08a...f91

Huff!! Jeg hadde flyttet. Er sjeleglad jeg bor i egen bolig. Du burde ringt politiet, de hadde stoppet denne offentlige aktiviteten. Ekkelt og hensynsløst i et boligområde.

Anonymkode: bf0e7...84e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...