Gå til innhold

Har du begynt å kjøpe julepresanger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt én ting og begynt å få litt ideer på hva jeg skal gi til de unge i familien.

Anonymkode: 729dd...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja, jeg er ferdig med alle

Anonymkode: ab6f7...dda

Får du byttelapp som varer til etter jul?

Når jeg kjøper såpass tidlig er det nesten umulig å få byttelapp.i og det trenger man jo på alle gavene hvis man ikke er 100% sikker på at mottaker får bruk for gaven.

Ts

Anonymkode: 729dd...f98

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig. Ting til de små i familien er kjøpt på tilbud. Ting jeg vet er populære uansett, så ikke behov for byttelapp. Til de voksne kjøpes mest spisbare ting, bommer man litt så gir man bare videre, så har plukket med meg gode oljer og slikt på reise. Ellers er det noen gaver av sett man samler på, som vinglass, på tilbud. Får de for mange pleier butikkene å være greie på bytte uansett av slike standardvarer. 

Anonymkode: ffe2d...c7d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja, jeg er ferdig med alle

Anonymkode: ab6f7...dda

hva har du kjøpt da?

Anonymkode: 6e468...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fellesferien var akkurat ferdig, så nei. November blir greit til den slags.

Anonymkode: 7f83a...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg har heller ikke så mange gaver som skal kjøpes inn, så det er mer enn overkommelig nok å starte i november/desember. Har blitt enig med mine nærmeste venninner for noen år siden at vi dropper julegaver til hverandre. Vi kjøper det vi ønsker oss selv i løpet av året, og trenger ikke å få masse "skrot" i julegaver.

Mitt barn er voksen, og vi blir vel enig om noe gaveutveksling. Men det er ikke noe styr. Bare bestiller på nett.

Anonymkode: 5a23d...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt, og jeg gir aldri gaver med byttelapp. 😝

Anonymkode: b1473...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig med de fleste julepresangene. Har igjen de nærmeste, bare. Jeg handler gaver til venner og deres barn hele året, og gjerne i romjula eller i januar når ting er på salg. 

Anonymkode: 84e41...09a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år blir det bare å kjøpe julegaver til de minste i familien, så har god tid ennå 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, de fleste vet ikke hva de ønsker seg ennå og jeg gidder ikke kjøpe ting jeg tror de liker bare for å kjøpe. 
jeg setter av penger hver måned så når november kommer så har jeg satt av til alle gaver.

Anonymkode: b8663...6bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri gjort, har aldri hatt råd… Pleier likevell å få et par ullsokker av onkel, og om de brukes da 😄💕

Anonymkode: 28329...42f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, har begynt. Kjøpt noe mummi-stæsj til min mor som syns de er så søte (kaffeboks, kaffefilterboks og en oppbevaringsboks) også har jeg peilet ut en vinflaske de skal få og noe lakris fra burlow(eller hva de nå heter 🙊

 

Min søster får gavekort på en lampebutikk fordi jeg vet hun har sett seg ut en litt dyr lampe hun ønsker seg over spisebordet. 
 

Hører med mine søsken om hva barna ønsker seg, går for safe ting som type modellkitt, fotballstæsj, dukkeklær osv, typiske leker som de sjeldent får nye som dermed jeg vet ikke trenger byttekort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, pleier å sette av en kveld i november når jeg vet litt mer hva folk ønsker seg, også bestiller jeg alt på nett.

Byttelapp trengs ikke her, i min familie ønsker vi oss ting, og snakker sammen sånn at ikke flere kjøper det samme. 

Anonymkode: be70b...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har handlet to gaver til min datter.

Anonymkode: fe830...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 7.49):

Jeg er ferdig. Ting til de små i familien er kjøpt på tilbud. Ting jeg vet er populære uansett, så ikke behov for byttelapp. Til de voksne kjøpes mest spisbare ting, bommer man litt så gir man bare videre, så har plukket med meg gode oljer og slikt på reise. Ellers er det noen gaver av sett man samler på, som vinglass, på tilbud. Får de for mange pleier butikkene å være greie på bytte uansett av slike standardvarer. 

Anonymkode: ffe2d...c7d

Spisbare gaver synes jeg ikke er lett,når de enten må sendes i posten eller gjennom sikkerhetskontrollen på flyplass.

Anonymkode: fe830...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...