Gå til innhold

Nylig singel som 29-åring..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet egentlig ikke hvor jeg vil med dette innlegget. 
Jeg er 29 år gammel og gjorde det slutt med han jeg trodde var min store kjærlighet for fire måneder siden.. 
Jeg er på en måte over bruddet, da vi avsluttet all kontakt samme dag som jeg flyttet ut. 

Nå har sorgen gått over til en frykt. Det føles så fjernt å måtte treffe noen på nytt. 
Det er mange år siden jeg var på tinder, og mine single venninner har klaget over at alle menn de møter derfra er fuckboys.

Jeg la dessverre også på meg en del kg i løpet av det siste året pga stress over forholdet som ikke fungerte og at jeg jobbet 120% stilling i tillegg til å måtte gjøre alt av husarbeid og matlaging siden ex bidro fint lite med det... selvtilliten er ikke på topp, men samtidig stresser jeg over å vente med dating til jeg er komfortabel i egen kropp igjen. Har så lyst på barn en gang i fremtiden.. og innser nå at den biologiske klokken har begynt å tikke.. 

Rotete innlegg fra meg en sen lørdag kveld...

Anonymkode: aa5fa...356

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vet egentlig ikke hvor jeg vil med dette innlegget. 
Jeg er 29 år gammel og gjorde det slutt med han jeg trodde var min store kjærlighet for fire måneder siden.. 
Jeg er på en måte over bruddet, da vi avsluttet all kontakt samme dag som jeg flyttet ut. 

Nå har sorgen gått over til en frykt. Det føles så fjernt å måtte treffe noen på nytt. 
Det er mange år siden jeg var på tinder, og mine single venninner har klaget over at alle menn de møter derfra er fuckboys.

Jeg la dessverre også på meg en del kg i løpet av det siste året pga stress over forholdet som ikke fungerte og at jeg jobbet 120% stilling i tillegg til å måtte gjøre alt av husarbeid og matlaging siden ex bidro fint lite med det... selvtilliten er ikke på topp, men samtidig stresser jeg over å vente med dating til jeg er komfortabel i egen kropp igjen. Har så lyst på barn en gang i fremtiden.. og innser nå at den biologiske klokken har begynt å tikke.. 

Rotete innlegg fra meg en sen lørdag kveld...

Anonymkode: aa5fa...356

Trekk pusten, senk skuldrene, slapp av. Du er ikke alene, dette er helt naturlig. Overse frykten. Det er bare fire måneder siden du ble singel. Ta deg tid til deg selv. Fri deg fra stresset, finn tilbake til ditt liv. Fyll det med det du ønsker. Ikke overtenk kiloene, men ta de grep du føler deg komfortabel med for å kvitte deg med det du ønsker - ikke ha det travelt med det heller. Gjør det sunt og trygt. Etter hvert som du lander mer og mer i deg selv og ditt liv kommer du til å tenke tilbake på hvor unødvendig det var å stresse opp deg selv i kveld. 

Anonymkode: b72ab...37f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg vet egentlig ikke hvor jeg vil med dette innlegget. 
Jeg er 29 år gammel og gjorde det slutt med han jeg trodde var min store kjærlighet for fire måneder siden.. 
Jeg er på en måte over bruddet, da vi avsluttet all kontakt samme dag som jeg flyttet ut. 

Nå har sorgen gått over til en frykt. Det føles så fjernt å måtte treffe noen på nytt. 
Det er mange år siden jeg var på tinder, og mine single venninner har klaget over at alle menn de møter derfra er fuckboys.

Jeg la dessverre også på meg en del kg i løpet av det siste året pga stress over forholdet som ikke fungerte og at jeg jobbet 120% stilling i tillegg til å måtte gjøre alt av husarbeid og matlaging siden ex bidro fint lite med det... selvtilliten er ikke på topp, men samtidig stresser jeg over å vente med dating til jeg er komfortabel i egen kropp igjen. Har så lyst på barn en gang i fremtiden.. og innser nå at den biologiske klokken har begynt å tikke.. 

Rotete innlegg fra meg en sen lørdag kveld...

Anonymkode: aa5fa...356

Heisann! Velkommen inn i Singelklubben! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg vet egentlig ikke hvor jeg vil med dette innlegget. 
Jeg er 29 år gammel og gjorde det slutt med han jeg trodde var min store kjærlighet for fire måneder siden.. 
Jeg er på en måte over bruddet, da vi avsluttet all kontakt samme dag som jeg flyttet ut. 

Nå har sorgen gått over til en frykt. Det føles så fjernt å måtte treffe noen på nytt. 
Det er mange år siden jeg var på tinder, og mine single venninner har klaget over at alle menn de møter derfra er fuckboys.

Jeg la dessverre også på meg en del kg i løpet av det siste året pga stress over forholdet som ikke fungerte og at jeg jobbet 120% stilling i tillegg til å måtte gjøre alt av husarbeid og matlaging siden ex bidro fint lite med det... selvtilliten er ikke på topp, men samtidig stresser jeg over å vente med dating til jeg er komfortabel i egen kropp igjen. Har så lyst på barn en gang i fremtiden.. og innser nå at den biologiske klokken har begynt å tikke.. 

Rotete innlegg fra meg en sen lørdag kveld...

Anonymkode: aa5fa...356

Kan ikke si annet enn: ‘Stress helt  ned’. La singellivet få synke, tren, spis sunt mellom utskeielsene og møt folk. Så kommer resten av seg selv etterhvert. 

Selv var jeg aldri på let etter jeg ble singel da jeg var 32 år. Men var likevel åpen for kjærligheten. Han dukket opp helt plutselig på en konsert da jeg var 35 år. Så kom barna på rekke og rad. Ett par år tidligere hadde jeg forsont meg med at det sikkert ikke ville skje. Men livet er uforutsigbart🙂

Så igjen, ikke stress og ta en ting om gangen. Kjærligheten dukker opp når du minst aner det.

Anonymkode: 85a5f...8cb

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til deg. Jeg er også singel, og trives ikke med det. Savner eksen. Så jeg henger meg på i håp om gode råd. 

Jeg har fått de barna jeg skal ha, så jeg trenger ikke tenke på det. Men samtidig ser jeg at det i seg selv går ut over dating, for de få jeg har følt jeg kanskje kunne tenke meg å treffe, har forsvunnet i løse luften når de fikk noe jeg har barn. Du står fri til å date de uten barn også, uten at de blir skremt. 

Ta deg noen måneder nå, plei godt med deg selv, finn på ting du liker, skjem deg selv bort. Og så kanskje gjøre en innsats mtp å få ut at man er tilgjengelig og har lyst på kjærest. 

Jeg prøver å bli med på masse sosialt med venner og familie, har gått på en del foredrag, konserter, går tur hver dag, trener, reiser på turer med venner eller til venner. Det hjelper på de tunge tankene i alle fall. 

Anonymkode: 65989...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ung og har god tid til å finne en ny mann. Prøv å nyt livet ditt aleine å gjør alt du har lyst til å kun tenk på deg selv fremover. Der skjer når du minst venter det. Jeg ble selv aleinemor som 29 åring + som 42 åring å livet har ikke vært bedre enn jeg har det nå som 44 åring. Jeg er lykkelig aleine og har nå møtt en fantastisk fin fyr, selv om jeg ikke har stresset med det. Usikker på om jeg er klar for å gi fra meg friheten helt, men nyter følelsene og tiden med han. Det er aldri for sent å møte en man klikker med🥰

Endret av frk.Sanna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...