Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld gjorde kjæresten det slutt med meg, endelig fri. Han var verdens beste de første årene, men ble mer og mer sjalu og kontrollerende den siste tiden. Mulig han allerede har ei ny på gang, han har vært mye på mobilen de siste gangene vi har vært sammen. 

Jeg har hatt årsaker til ikke å treffe han den siste tiden, og noen ganger løyet om at jeg ikke kan, rett og slett pga denne ubegrunnede sjalusien og kontrollbehovet hans som har skremt meg. I kveld fikk han nok og endte forholdet, heldigvis pr sms, så jeg kunne slippe jubelen løs. Klarte ikke å ende forholdet selv, rett og slett fordi jeg var redd han. Herregud for en deilig følelse

Anonymkode: a33e1...f0a

• Liker 1
  • Hjerte 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint at du ble glad❤️Nyt friheten! 

Anonymkode: ee920...c99

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så fint at du ble glad❤️Nyt friheten! 

Anonymkode: ee920...c99

Gjett om jeg skal 😊 Han tror han er guds gave til kvinnen, og at jeg aldri vil finne en så bra mann som han,(hans egne ord). Han skulle bare visst tankene jeg har gått med, og alt jeg har faket på alle plan. Nytter ikke å lure kroppen. Så nå skal jeg nyte, dra ut med venner uten å ha krav og trusler hengende over meg. For en herlig følelse.

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Mulig han allerede har ei ny på gang, han har vært mye på mobilen de siste gangene vi har vært sammen

Stor sjanse for det!

Gratulerer med at du fikk lurt han til å slå opp!

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer!! Vet hvordan du har det! Jeg mistenkte også at mannen min hadde fått seg kjæreste, og i stedet for å sjekke mobilen eller konfrontere, gjorde jeg omvendt, og jublet når han gikk fra meg. Jeg var også redd ham..

Skrevet
ATV-Videre skrev (11 minutter siden):

Gratulerer!! Vet hvordan du har det! Jeg mistenkte også at mannen min hadde fått seg kjæreste, og i stedet for å sjekke mobilen eller konfrontere, gjorde jeg omvendt, og jublet når han gikk fra meg. Jeg var også redd ham..

Gratulerer til deg også 😊

Skrevet

Vær forberedt på at dette kun er et spill! Prøver han å få deg tilbake ("angrer"), stå i mot!!

Anonymkode: 09ae3...782

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Vær forberedt på at dette kun er et spill! Prøver han å få deg tilbake ("angrer"), stå i mot!!

Anonymkode: 09ae3...782

Har blokkert han alle steder, og han bor et stykke unna. Tror neppe han vil prøve på det, uansett så har jeg ingen gode følelser igjen for han.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
petterm skrev (55 minutter siden):

Stor sjanse for det!

Gratulerer med at du fikk lurt han til å slå opp!

Takk 😁

Skrevet

Hvordan sjalu og kontrollerende var han? Folk bruker disse begrepene noe forskjellig

Anonymkode: d1b15...b76

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

I kveld gjorde kjæresten det slutt med meg, endelig fri. Han var verdens beste de første årene, men ble mer og mer sjalu og kontrollerende den siste tiden. Mulig han allerede har ei ny på gang, han har vært mye på mobilen de siste gangene vi har vært sammen. 

Jeg har hatt årsaker til ikke å treffe han den siste tiden, og noen ganger løyet om at jeg ikke kan, rett og slett pga denne ubegrunnede sjalusien og kontrollbehovet hans som har skremt meg. I kveld fikk han nok og endte forholdet, heldigvis pr sms, så jeg kunne slippe jubelen løs. Klarte ikke å ende forholdet selv, rett og slett fordi jeg var redd han. Herregud for en deilig følelse

Herregud, kanskje stå opp for seg selv da? Kan ikke gjøre det slutt pga redd han? Å være redd han er jo en meget god grunn til å gjøre det slutt. Nå må folk stå opp for seg selv.

Anonymkode: 7d6c5...65e

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hvordan sjalu og kontrollerende var han? Folk bruker disse begrepene noe forskjellig

Anonymkode: d1b15...b76

Lagde alltid drama hvis jeg skulle ut med venninner, som kanskje var 2-3 ganger i året. Forlangte å sjekke mobilen min. Var vi på butikken og jeg møtte mannlige bekjente, kunne han være brysk mot den bekjente og spørre vedkommende hvordan han kjente meg osv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 23.13):

Jaaa det er KJEMPEDEILIG! Og etter 1år så vil du forstå hvor giftig han egentlig var med deg!! Ikke ta han tilbake! Ikke gjøre det slutt med han i samme rom som han om det blir saken en gang! 

Anonymkode: 4c943...93f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 9.29):

Gjett om jeg skal 😊 Han tror han er guds gave til kvinnen, og at jeg aldri vil finne en så bra mann som han,(hans egne ord). Han skulle bare visst tankene jeg har gått med, og alt jeg har faket på alle plan. Nytter ikke å lure kroppen. Så nå skal jeg nyte, dra ut med venner uten å ha krav og trusler hengende over meg. For en herlig følelse.

Om han er slik så er det viktig at du tenker sikkerhet den nærmeste tiden......tenk på hun som ble drept på en parkeringsplass av exen......

Anonymkode: 4c943...93f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...