Gå til innhold

Silikon over muskelen, noen med erfaring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye tok du og hva var utgangspunket ditt?  Komplikasjoner som kappsling eller rippling?

Ser det fint ut eller ser du det godt?

Anonymkode: 374aa...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor mye tok du og hva var utgangspunket ditt?  Komplikasjoner som kappsling eller rippling?

Ser det fint ut eller ser du det godt?

Anonymkode: 374aa...820

Over under, i rumpa, pungen, hvor som helst. Silikon er grisestygt

Anonymkode: 7f274...44b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lange, slappe pupper etter vektnedgang og graviditet, og tok løft og la inn 340. Ingen komplikasjoner, og de ser naturlige ut. Kan ikke se at jeg har operert puppene. 

Anonymkode: 46b59...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde lange, slappe pupper etter vektnedgang og graviditet, og tok løft og la inn 340. Ingen komplikasjoner, og de ser naturlige ut. Kan ikke se at jeg har operert puppene. 

Anonymkode: 46b59...ab5

Takk for svar.  Var det veldig vondt de første dagene med løft og silikon eller gikk det overraskende greit?

Anonymkode: 374aa...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde lange, slappe pupper etter vektnedgang og graviditet, og tok løft og la inn 340. Ingen komplikasjoner, og de ser naturlige ut. Kan ikke se at jeg har operert puppene. 

Anonymkode: 46b59...ab5

Pris? Hvor utførte du dette. Mange velge mellom😱

Anonymkode: 8ab50...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg opererte inn ca 300g på hver pupp over muskelen for 10 år siden. Veldig fine og naturlige (litt for store for min smak dog), men de glir veldig til siden om man ligger på rygg (ikke særlig pent). Mye rippling når jeg ble for tynn, men ikke når jeg er normalvektig. Likevel anbefaler jeg det ikke. Masse problemer med amming blant anner. Små/slappe pupper er helt greit. Angrer på at jeg tok det og nå har jeg ikke råd til å ta de ut… 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KristinF skrev (1 time siden):

Jeg opererte inn ca 300g på hver pupp over muskelen for 10 år siden. Veldig fine og naturlige (litt for store for min smak dog), men de glir veldig til siden om man ligger på rygg (ikke særlig pent). Mye rippling når jeg ble for tynn, men ikke når jeg er normalvektig. Likevel anbefaler jeg det ikke. Masse problemer med amming blant anner. Små/slappe pupper er helt greit. Angrer på at jeg tok det og nå har jeg ikke råd til å ta de ut… 

Takk for svar. 

Var det vondt etter operasjon eller gikk det helt fint? Regner med det er mye verre under muskelen, derfor vil jeg ha det over. 

Har slappe/tomme hengende bryst etter amming og vektnedgang.

Noen som har tatt det utenpå muskel uten løft? Og det ble fint?

 

Anonymkode: 374aa...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Pris? Hvor utførte du dette. Mange velge mellom😱

Anonymkode: 8ab50...8a8

Var rundt 50.000, på Stokkan i Trondheim. 

 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Takk for svar.  Var det veldig vondt de første dagene med løft og silikon eller gikk det overraskende greit?

Anonymkode: 374aa...820

Var bare vondt når jeg reiste meg fra senga de første dagene, ellers merket jeg ikke så mye til det. 

Anonymkode: 46b59...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 16.41):

Takk for svar. 

Var det vondt etter operasjon eller gikk det helt fint? Regner med det er mye verre under muskelen, derfor vil jeg ha det over. 

Har slappe/tomme hengende bryst etter amming og vektnedgang.

Noen som har tatt det utenpå muskel uten løft? Og det ble fint?

 

Anonymkode: 374aa...820

Gikk veldig fint. Hadde litt nervesmerter som gikk over etter ett par dager. Det verste var vel at jeg fikk så vondt i ryggen av å være så mye i sengeleie😂 har ei venninne som akkurat har tatt under muskelen, og hun har hatt veldig lite smerter i etterkant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...