AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #21 Skrevet 15. september 2024 Ts her. Takk for mange innspill. Operasjonen jeg venter på har dessverre noe ventetid og sjefen spør ofte om helserelaterte ting (ikke bare meg). Jeg jobber på småbarnsavdeling i bhg og må løfte litt forsiktig pga smerter og blødninger. Det er i den forbindelse hun kommenterte at jeg kunne kanskje løftet litt raskere slik at jeg også kunne hjulpet andre barn som trenger hjelp samtidig. Jeg synes jeg jobber effektivt og dropper eksempelvis pause et par dager pr uke for å strekke meg når andre kolleger er syke. Dette kommenteres imidlertid aldri av styrer, jeg tror ikke hun legger merke til det. Operasjonen som kan tas privat dekkes ikke av jobben i kommunen. Hun mente at jeg burde sjekke om privat operasjon var et alternativ for meg, både for å slippe ventetid og samtidig nevnte hun at det hadde vært gunstig om jeg var ferdig med rekonvalesens etter operasjon i god tid innen november pga krevende periode, da hun trenger meg på plass (hun vet at hun alltid kan stole på at jeg stiller opp). Anonymkode: 5b191...c29
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #22 Skrevet 15. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Operasjonen som kan tas privat dekkes ikke av jobben i kommunen. Hun mente at jeg burde sjekke om privat operasjon var et alternativ for meg, både for å slippe ventetid og samtidig nevnte hun at det hadde vært gunstig om jeg var ferdig med rekonvalesens etter operasjon i god tid innen november pga krevende periode, da hun trenger meg på plass (hun vet at hun alltid kan stole på at jeg stiller opp). Anonymkode: 5b191...c29 Du er nok en av dem som stiller opp for mye, og ender med å bli utnyttet. Si til sjefen din det er heldig for henne at hun har god tid på å skaffe vikar. Og i fremtiden, del så lite detaljer om sykdom du kan med denne dama. Rapporter henne også inn til HR for å ha tatt helseting med andre som tilhørere. Anonymkode: 0fe6c...dee 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #23 Skrevet 15. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er nok en av dem som stiller opp for mye, og ender med å bli utnyttet. Si til sjefen din det er heldig for henne at hun har god tid på å skaffe vikar. Og i fremtiden, del så lite detaljer om sykdom du kan med denne dama. Rapporter henne også inn til HR for å ha tatt helseting med andre som tilhørere. Anonymkode: 0fe6c...dee Du har rett, jeg har stilt opp altfor mye gjennom over ti år og skal dele betraktelig mindre med henne heretter. Ts Anonymkode: 5b191...c29 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #24 Skrevet 15. september 2024 Merkelig å antyde at man burde betale kr.60.000 av egen lomme bare slik at man ikke er til ulempe for arbeidsgiver. Tjener hun så fett som leder i barnehage at hun har mistet bakkekontakten og mener kr. 60.000 ikke er mye penger? I såfall må jeg vurdere å bytte yrke. Anonymkode: e657b...ca6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå