Gå til innhold

Bør han gi lyd fra seg når han er på fest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har ikke vært sammen så lenge, et halvt år. Kjente hverandre en stund før det igjen og, møttes gjennom felles interesse. Er begge i slutten av 30-åra.

I kveld er han på fest. Sånn ordentlig bygdefest. Er ikke ofte han tar den helt ut, men fikk inntrykk av at han skulle det i kveld. Jeg har barna mine i helga, ellers kunne jeg blitt med.

Har ikke hørt fra han siden i formiddag, utenom en tommel opp og en fest-emoji da jeg spurte om han var klar for fest en time før han skulle gå i ettermiddag.

Vet ikke helt..hadde vært koselig med et livstegn i løpet av kvelden. Er det ikke vanlig, særlig i starten av et forhold?

 

Anonymkode: fdf42...91a

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at det er lett å overtenke og tro det verste, men mest sannsynlig har han det bare gøy. Det er fortsatt veldig tidlig på kvelden, så om du ikke hører noe om noen timer, så kan du f.eks. sende ei nattamelding? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig og vanlig.. Hva som er vanlig for dere er jo opp til dere og hvordan dere har det i forholdet. 

Her er det ikke vanlig at vi kommuniserer/gir lyd fra oss bare fordi den ene er på fest. Ikke forventer jeg å høre noe, og ikke gir jeg lyd selv bare for å gjøre det. 

Du har hørt fra han i dag, det burde være godt nok spør du meg.. 

Anonymkode: cb5f6...457

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vanlig for oss med telefoner eller meldinger, men vi har vært sammen lenge. 
Kan fint gå et par dager uten kommunikasjon når en av oss er bortreist. 

Anonymkode: 6603a...4b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vi har ikke vært sammen så lenge, et halvt år. Kjente hverandre en stund før det igjen og, møttes gjennom felles interesse. Er begge i slutten av 30-åra.

I kveld er han på fest. Sånn ordentlig bygdefest. Er ikke ofte han tar den helt ut, men fikk inntrykk av at han skulle det i kveld. Jeg har barna mine i helga, ellers kunne jeg blitt med.

Har ikke hørt fra han siden i formiddag, utenom en tommel opp og en fest-emoji da jeg spurte om han var klar for fest en time før han skulle gå i ettermiddag.

Vet ikke helt..hadde vært koselig med et livstegn i løpet av kvelden. Er det ikke vanlig, særlig i starten av et forhold?

 

Anonymkode: fdf42...91a

Han vet jo at du har barna. Vil sikkert ikke forstyrre deg da. Jeg ville nytt kvelden alene, som jeg gjør når min mann er ute

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaytee skrev (9 minutter siden):

Skjønner at det er lett å overtenke og tro det verste, men mest sannsynlig har han det bare gøy. Det er fortsatt veldig tidlig på kvelden, så om du ikke hører noe om noen timer, så kan du f.eks. sende ei nattamelding? 

Jo sant det. Men forrige gang han var på fest, sendte jeg nattamelding. Den ble åpna etter et par timer uten at jeg fikk svar. Vet han var full da. Men synes ikke det var ok. Gadd ikke være den masete kjæresten som skulle ta opp en sånn ting heller.ts

Anonymkode: fdf42...91a

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke vanlig for oss med telefoner eller meldinger, men vi har vært sammen lenge. 
Kan fint gå et par dager uten kommunikasjon når en av oss er bortreist. 

Anonymkode: 6603a...4b1

Har en vært sammen lenge, så synes jeg det er litt annerledes. Da har en gjerne opparbeida seg en viss trygghet på at partner er lojal og vet hvordan vedkommende oppfører seg i de fleste situasjoner. Ts

Anonymkode: fdf42...91a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Vanlig og vanlig.. Hva som er vanlig for dere er jo opp til dere og hvordan dere har det i forholdet. 

Her er det ikke vanlig at vi kommuniserer/gir lyd fra oss bare fordi den ene er på fest. Ikke forventer jeg å høre noe, og ikke gir jeg lyd selv bare for å gjøre det. 

Du har hørt fra han i dag, det burde være godt nok spør du meg.. 

Anonymkode: cb5f6...457

Hvor lenge har dere vært sammen da? Ts

Anonymkode: fdf42...91a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann hadde aldri gitt lyd fra seg. Han er typen som har jo sagt hvor og hva han skal så da vet jeg jo det. 🤷🏻‍♀️😅

Endret av PurpleTuliip
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor lenge har dere vært sammen da? Ts

Anonymkode: fdf42...91a

Bare 7 mnd.. 

Jeg har alltid vært sånn i forhold. Ikke avhengig av livstegn hver dag. Kan fint gå tid mellom kontakt. Har vi først snakket samme  en dag, så forventer jeg ikke å høre noe med mindre det er avtalt. Vi har egne sosiale liv og det er helt ok. 

Tenker at jeg er ikke i et forhold hvis jeg ikke stoler på fyren i utgangspunktet. Så har ikke noe behov for å "bygge" opp del tilliten. Meldeplikt orker jeg ikke bare pga usikkerhet.. 

Vi vet jo hvor den andre er hvis det er noe som en fest eller slikt, men har aldri tenkt over at jeg burde hørt noe bare fordi han er ute. Tenker han da er ute, sosial med venner og ikke trenger ta kontakt med meg for å sjekke inn. Helt ok om han gjør det, men forventer det ikke. 

 

Anonymkode: cb5f6...457

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hverken jeg eller mannen min sender meldinger osv til hverandre når vi er på festen uten hverandre. Det er veldig sjeldent i så fall. Jeg har andre ting å gjøre da enn å sitte på mobilen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Vi har ikke vært sammen så lenge, et halvt år. Kjente hverandre en stund før det igjen og, møttes gjennom felles interesse. Er begge i slutten av 30-åra.

I kveld er han på fest. Sånn ordentlig bygdefest. Er ikke ofte han tar den helt ut, men fikk inntrykk av at han skulle det i kveld. Jeg har barna mine i helga, ellers kunne jeg blitt med.

Har ikke hørt fra han siden i formiddag, utenom en tommel opp og en fest-emoji da jeg spurte om han var klar for fest en time før han skulle gå i ettermiddag.

Vet ikke helt..hadde vært koselig med et livstegn i løpet av kvelden. Er det ikke vanlig, særlig i starten av et forhold?

 

Anonymkode: fdf42...91a

Jo, det bør være vanlig. Skjønner tankene dine. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lady_Barbara skrev (3 minutter siden):

Nei, hverken jeg eller mannen min sender meldinger osv til hverandre når vi er på festen uten hverandre. Det er veldig sjeldent i så fall. Jeg har andre ting å gjøre da enn å sitte på mobilen.

Men når du sier «mannen min» så regner jeg med at dere bor sammen og at han kommer hjem etter fest? Blir jo litt annerledes da. Ts

Anonymkode: fdf42...91a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Vi har ikke vært sammen så lenge, et halvt år. Kjente hverandre en stund før det igjen og, møttes gjennom felles interesse. Er begge i slutten av 30-åra.

I kveld er han på fest. Sånn ordentlig bygdefest. Er ikke ofte han tar den helt ut, men fikk inntrykk av at han skulle det i kveld. Jeg har barna mine i helga, ellers kunne jeg blitt med.

Har ikke hørt fra han siden i formiddag, utenom en tommel opp og en fest-emoji da jeg spurte om han var klar for fest en time før han skulle gå i ettermiddag.

Vet ikke helt..hadde vært koselig med et livstegn i løpet av kvelden. Er det ikke vanlig, særlig i starten av et forhold?

 

Anonymkode: fdf42...91a

Det kan du ikke forvente. La han feste i fred og nyte denne kvelden uten at han må rapportere til deg hele tiden.

Anonymkode: 014c5...290

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Herregud, jeg hadde løpt fra en som mente jeg måtte rapportere ila kvelden jeg var opptatt.

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg var yngre ventet jeg på lyd fra han jeg var sammen med. 

Men han jeg er sammen med nå har jeg aldri hatt behov for å høre fra han, heller ikke i start fasen. Men har følt meg veldig trygg på han hele tiden, vært sammen i 14 år. 

Anonymkode: 5f11b...8d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jo sant det. Men forrige gang han var på fest, sendte jeg nattamelding. Den ble åpna etter et par timer uten at jeg fikk svar. Vet han var full da. Men synes ikke det var ok. Gadd ikke være den masete kjæresten som skulle ta opp en sånn ting heller.ts

Anonymkode: fdf42...91a

Slik jeg ser det ER du den masete, usikre, klengete kjæresten. Du undertrykket det bare.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Vi har ikke vært sammen så lenge, et halvt år. Kjente hverandre en stund før det igjen og, møttes gjennom felles interesse. Er begge i slutten av 30-åra.

I kveld er han på fest. Sånn ordentlig bygdefest. Er ikke ofte han tar den helt ut, men fikk inntrykk av at han skulle det i kveld. Jeg har barna mine i helga, ellers kunne jeg blitt med.

Har ikke hørt fra han siden i formiddag, utenom en tommel opp og en fest-emoji da jeg spurte om han var klar for fest en time før han skulle gå i ettermiddag.

Vet ikke helt..hadde vært koselig med et livstegn i løpet av kvelden. Er det ikke vanlig, særlig i starten av et forhold?

 

Anonymkode: fdf42...91a

La han ha en god fest uten mld plikt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kan du ikke forvente. La han feste i fred og nyte denne kvelden uten at han må rapportere til deg hele tiden.

Anonymkode: 014c5...290

Er ikke snakk om å rapportere og ikke hele tiden. Å sende en snap iløpet av en 6 timers-periode er vel ikke helt uoppnåelig? Ts

Anonymkode: fdf42...91a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...