Jordbæra Skrevet 14. september #101 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en kompis som jeg har hatt i mange år. Vi har også en av-og-på historie i forhold til å være et par, men det har stort sett vært vennskap og litt sex nå og da. Vi er i tjueårene begge to. For noen måneder siden fikk han seg dame og alt var veldig bra. Hun virket ikke sjalu, men når hun fikk greie på historien så begynte hun å trekke kompisen min lengre unna meg. Hun virket rett og slett kontrollerende. På en fest vi var på når de hadde nettopp blitt sammen så sa jeg at hun måtte passe godt på han og at jeg ønsket de alt godt, men at jeg kom til å være der med en gang for han om det ble slutt. Vi har hatt jevnlig kontakt ca. hver dag, selv om han ikke "får lov". For en stund siden sendte han melding om at det ikke "ble noe på han" fordi hun hadde mensen, og jeg svarte med en spøk at han fikk komme til meg da, om det ble for ille. Dette var selvfølgelig en spøk, men dama hans oppdaget dette og ble fryktelig sjalu. Han skulle hjelpe meg å flytte inn i ny leilighet og komme på innflytningsfest, men nå i kveld fikk jeg melding om at han ikke får lov til å komme. Jeg synes dette er trist selvfølgelig for jeg hadde gledet meg til å se han igjen. Hva skal jeg gjøre for at dama hans skal bli mindre sjalu? Hun kan jo liksom ikke nekte han å ha kontakt med meg heller. Er hun virkelig å så usikker på seg selv at hun nekter han å ha kontakt med meg?😭 Anonymkode: 23200...ed6 Jeg reagerte først på det jeg har markert her. Måten du ordlegger deg på er at du tar han tilbake så fort det blir slutt, som at du allerede regner med det. Jeg syns det er en veldig merkelig ting å si. De fleste av oss ønsker paret alt godt og stopper der. Du fremstår som truende med en gang, som om hun må passe på. Han skriver til deg på en ekkel måte om henne, ble ikke noe på han, nei stakkars.. Han virker veldig usympatisk. At han går bak ryggen hennes med denne kontakten er jo ikke ok. Da får han heller si det som det er, at han ikke ønsker å velge dama si fullstendig. Hadde han valgt henne så hadde han tatt hensyn uten å gå bak ryggen hennes. At hun føler seg usikker er jo ikke veldig rart med tanke på alt det. I tillegg sier du ifra til han at han fremdeles kan pule deg. Så syns du det er rart at hun reagerer på dette? At han ikke får lov til å komme, det burde heller stå at han ønsker å avslutte all kontakt med deg fordi han virkelig elsker dama si og har innsett at han har behandlet henne dårlig. Igjen setter han henne i et ekstremt dårlig lys. Hun burde avslutte hele greie denne dama hans. Dere to fortjener hverandre og hun fortjener bedre enn dere. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #102 Del Skrevet 14. september katties skrev (1 minutt siden): Det du sier er at du mener han liker deg, og at det er kun DEG det går på at dere ikke er sammen. Og derfor mener du den nye dama hans skal stole på deg? 🤣 Jeg vet ikke helt hva du mener, bortsett fra at du tydeligvis prøver å snu til noe her. Han liker meg? Ja, siden vi er venner så gjør han jo det. Liker du ikke vennene dine du da, kanskje? Anonymkode: 23200...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #103 Del Skrevet 14. september Jordbæra skrev (1 minutt siden): Jeg reagerte først på det jeg har markert her. Måten du ordlegger deg på er at du tar han tilbake så fort det blir slutt, som at du allerede regner med det. Jeg syns det er en veldig merkelig ting å si. De fleste av oss ønsker paret alt godt og stopper der. Du fremstår som truende med en gang, som om hun må passe på. Han skriver til deg på en ekkel måte om henne, ble ikke noe på han, nei stakkars.. Han virker veldig usympatisk. At han går bak ryggen hennes med denne kontakten er jo ikke ok. Da får han heller si det som det er, at han ikke ønsker å velge dama si fullstendig. Hadde han valgt henne så hadde han tatt hensyn uten å gå bak ryggen hennes. At hun føler seg usikker er jo ikke veldig rart med tanke på alt det. I tillegg sier du ifra til han at han fremdeles kan pule deg. Så syns du det er rart at hun reagerer på dette? At han ikke får lov til å komme, det burde heller stå at han ønsker å avslutte all kontakt med deg fordi han virkelig elsker dama si og har innsett at han har behandlet henne dårlig. Igjen setter han henne i et ekstremt dårlig lys. Hun burde avslutte hele greie denne dama hans. Dere to fortjener hverandre og hun fortjener bedre enn dere. Jeg har ikke sagt at jeg "tar han tilbake"... Jeg sa at jeg kom til å være der for han, da ment som en god venn, OM det blir slutt. Nå hører det til at dette også ble sagt når vi var litt brisne, så det kan jo hende det kom litt feil ut, men det tror jeg ikke. Anonymkode: 23200...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 14. september #104 Del Skrevet 14. september (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vet ikke helt hva du mener, bortsett fra at du tydeligvis prøver å snu til noe her. Han liker meg? Ja, siden vi er venner så gjør han jo det. Liker du ikke vennene dine du da, kanskje? Anonymkode: 23200...ed6 Når man har hatt sex sammen så har man kryssa grenser for hva venner er. Man har ikke sex med venner, og man beholder ihvertfall ikke kontakten når man får partnere og fortsetter med samme sjargong som man hadde da man pulte! Ha respekt for dama og kutt kontakten med han! Endret 14. september av Enni 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #105 Del Skrevet 14. september Enni skrev (1 minutt siden): Når man har hatt sex sammen så har man kryssa grenser for hva venner er. Man har ikke sex med venner, og man beholder ihvertfall ikke kontakten når man får partnere og fortsetter med samme sjargong som man hadde da man pulte! Ha respekt for dama og kutt kontakten med han! Det er ganske mange venner som har endt opp med å ha sex da, om så i fylla for moro skyld... Uten at det betyr noe spesielt. Anonymkode: 23200...ed6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 14. september #106 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vet ikke helt hva du mener, bortsett fra at du tydeligvis prøver å snu til noe her. Han liker meg? Ja, siden vi er venner så gjør han jo det. Liker du ikke vennene dine du da, kanskje? Anonymkode: 23200...ed6 Jo, jeg liker vennene mine, som er nettopp hvorfor jeg respekterer dem, ikke innbiller dem at det bare er å komme bort og ha sex, og ikke ødelegger forholdet mellom dem og kjæresten deres pga eiersyke. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 14. september #107 Del Skrevet 14. september Hadde dere bare vært venner, ok. Men dere er ikke bare venner. Dere er ekser og har hatt sex. Du er eksen hans. Ikke rart dama reagerer på at kjæresten sender seksuelle meldinger med ekskjæresten. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet 14. september #108 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke sagt at jeg "tar han tilbake"... Jeg sa at jeg kom til å være der for han, da ment som en god venn, OM det blir slutt. Nå hører det til at dette også ble sagt når vi var litt brisne, så det kan jo hende det kom litt feil ut, men det tror jeg ikke. Anonymkode: 23200...ed6 Du brukte ordet "men" på den måten, du poengterer at forholdet kan ta slutt og at du er der. Man sier ikke sånt til nyforelska par, man sier at de passer godt sammen, at de må ta vare på hverandre, at man håper på å bli godt kjent, etc. Det du sa er noe man ikke sier. Det kom jo ikke ut feil, du mener jo at du kan få han når du vil. Hvis du vil ha han nå, hvordan ordner du det? Vet du sier du ikke vil, men jeg lurer faktisk på hvordan du kan få han til å avslutte det forholdet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #109 Del Skrevet 14. september katties skrev (Akkurat nå): Jo, jeg liker vennene mine, som er nettopp hvorfor jeg respekterer dem, ikke innbiller dem at det bare er å komme bort og ha sex, og ikke ødelegger forholdet mellom dem og kjæresten deres pga eiersyke. ...Og det er det ingen som har gjort heller... Anonymkode: 23200...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 14. september #110 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ...Og det er det ingen som har gjort heller... Anonymkode: 23200...ed6 Selvinnsikt, ts. Selvinnsikt 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #111 Del Skrevet 14. september Jordbæra skrev (Akkurat nå): Du brukte ordet "men" på den måten, du poengterer at forholdet kan ta slutt og at du er der. Man sier ikke sånt til nyforelska par, man sier at de passer godt sammen, at de må ta vare på hverandre, at man håper på å bli godt kjent, etc. Det du sa er noe man ikke sier. Det kom jo ikke ut feil, du mener jo at du kan få han når du vil. Hvis du vil ha han nå, hvordan ordner du det? Vet du sier du ikke vil, men jeg lurer faktisk på hvordan du kan få han til å avslutte det forholdet. Eh, hvordan jeg kan få han til å avslutte forholdet? Det er jo ikke i mine tanker så hvorfor skulle jeg lure på det? Anonymkode: 23200...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #112 Del Skrevet 14. september Paneera skrev (Akkurat nå): Selvinnsikt, ts. Selvinnsikt Ja, nettopp... Det er ikke mye selvinnsikt å "gi" meg en egenskap jeg ikke har. Jeg er ikke eiersyk overhodet. Men jeg snur ikke ryggen til en venn som vil ha kontakt med meg. Anonymkode: 23200...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 14. september #113 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ganske mange venner som har endt opp med å ha sex da, om så i fylla for moro skyld... Uten at det betyr noe spesielt. Anonymkode: 23200...ed6 Så du har sex med dine venninner også i fylla? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #114 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ...Og det er det ingen som har gjort heller... Anonymkode: 23200...ed6 Jeg hørte noen en gang si "iblant går bare ikke flagget helt til topps." Jeg tror det stemmer i dette tilfellet. Alle i tråden er enige om at du er feilen, likevel er det helt mørkt. Anonymkode: ad1ff...d63 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet 14. september #115 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eh, hvordan jeg kan få han til å avslutte forholdet? Det er jo ikke i mine tanker så hvorfor skulle jeg lure på det? Anonymkode: 23200...ed6 Hvis du kan få han når du vil, hvordan? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #116 Del Skrevet 14. september Paneera skrev (3 minutter siden): Hadde dere bare vært venner, ok. Men dere er ikke bare venner. Dere er ekser og har hatt sex. Du er eksen hans. Ikke rart dama reagerer på at kjæresten sender seksuelle meldinger med ekskjæresten. Og det skjedde én gang, ikke så lenge etter de ble sammen. Og det beklaget jeg. Anonymkode: 23200...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #117 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, nettopp... Det er ikke mye selvinnsikt å "gi" meg en egenskap jeg ikke har. Jeg er ikke eiersyk overhodet. Men jeg snur ikke ryggen til en venn som vil ha kontakt med meg. Anonymkode: 23200...ed6 Dårlig unnskyldning. Anonymkode: ad1ff...d63 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #118 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har ikke vært annet enn vennlig mot henne fra første dag jeg. Jeg sa jo at jeg ønsker de alt godt. Anonymkode: 23200...ed6 Nei, du truet med at du skulle være der for han om det ble slutt. Selvfølgelig opplever hun deg som truende. Anonymkode: 5a5a2...df9 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #119 Del Skrevet 14. september Enni skrev (Akkurat nå): Så du har sex med dine venninner også i fylla? Ikke at det har noe med saken å gjøre, men ja, jeg har eksperimentert med ei venninne ja, og det var i fylla. Var det noe galt i det, tenker du? Anonymkode: 23200...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #120 Del Skrevet 14. september Dette er virkelig ikke vennskap. Høres skrudd ut, fra begge parter. Du sier at du kan ta han på et øyeblikk om du vil. (Og det tror jeg du vil.) Likevel er det du som tilbringer lørdagskvelden på KG... Anonymkode: 48f59...fa1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå