Gå til innhold

Dama til kompisen min "hater" meg.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper du tuller. Hvis ikke er du et helt jævlig menneske. Stay the fuck away.

Hadde (selvfølgelig) også hatet om typen min hadde ei som deg i livet sitt/vårt.

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er dette sant så har du alvorlige problemer - med deg selv! 

Dama her er ikke problemet. Du er. Du viser 0 respekt for hans nye forhold, du oppfordrer til utroskap og løgn. Skam deg! 

Anonymkode: 42b91...74c

Det med den meldingen var jo ikke en oppfordring, det var en spøk. Vi har kjent hverandre i 20 år...

Anonymkode: 23200...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det var jo det da... en uskyldig spøk. Jeg beklaget det også om hun tolket det feil. 

Jeg tror ikke et sekund på at du sa det som en spøk! Ikke i det hele.. Du sa han kunne komme til deg for sex pga hun hadde mensen... 

Bare innrøm det.. Du mente hvert ord du har sagt både til han og henne. Det er ekkelt, tåpelig, desperat, umodent og ufyselig. 

• Liker 10
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med den meldingen var jo ikke en oppfordring, det var en spøk. Vi har kjent hverandre i 20 år...

Spiller ingen rolle. Han er i et forhold, så da burde du respektere deres forhold deretter. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det var jo det da... en uskyldig spøk. Jeg beklaget det også om hun tolket det feil. 

Du beklaget om HUN tolket det feil? Please.... hallo!!

Anonymkode: 7b26a...d5d

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men det er du som er blåst her

Anonymkode: ea53a...a68

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, men når han får seg kjæreste, så pleier det å melde seg andre hensyn, også for en god venn, som gjør at man endrer litt på stilen i det man sier og skriver.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaytee skrev (1 minutt siden):

Spiller ingen rolle. Han er i et forhold, så da burde du respektere deres forhold deretter. 

Ja, jeg gjør jo det da. Men om han vil ha kontakt med meg så vil ikke jeg nekte han det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gjør jo det da. Men om han vil ha kontakt med meg så vil ikke jeg nekte han det.

Du vil ikke nekte han det nei.. Fordi du ELSKER oppmerksomheten han gir deg.. Det handler ikke om vennskapet deres eller at dere har kjent hverandre i 20 år.. Det handler om ditt ego og selvfølelse.. 

Du har ingen respekt for forholdet hans, og hadde han ringt deg i kveld og villet ha sex så hadde du sagt ja bare kom! 

Æsj altså.. You are the problem! 

• Liker 8
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det gjør du ikke. Men hun kan, med god grunn

Anonymkode: 1c625...938

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke et sekund på at du sa det som en spøk! Ikke i det hele.. Du sa han kunne komme til deg for sex pga hun hadde mensen... 

Bare innrøm det.. Du mente hvert ord du har sagt både til han og henne. Det er ekkelt, tåpelig, desperat, umodent og ufyselig. 

Du kan ikke vite om jeg mente det eller ikke. Jeg mente selvfølgelig ikke det alvorlig. Men vi har køddet slik noen gange tidligere så er nok der det henger igjen.  Men jeg beklaget etterpå også så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør du ikke. Men hun kan, med god grunn

Anonymkode: 1c625...938

Dersom han ikke vil kutte kontakten med meg, så kan vel ikke hun tvinge han til det. Det blir å pålegge kjæresten sin å forandre sin personlighet for å tekke den andre parten i forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vil ikke nekte han det nei.. Fordi du ELSKER oppmerksomheten han gir deg.. Det handler ikke om vennskapet deres eller at dere har kjent hverandre i 20 år.. Det handler om ditt ego og selvfølelse.. 

Du har ingen respekt for forholdet hans, og hadde han ringt deg i kveld og villet ha sex så hadde du sagt ja bare kom! 

Æsj altså.. You are the problem! 

Dersom de hadde hadde gjort det slutt først, så vet jeg jo ikke om jeg hadde sagt ja eller nei, men så lenge de hadde vært sammen så hadde jeg bedt han tenke seg godt om og sagt at det ikke var lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom han ikke vil kutte kontakten med meg, så kan vel ikke hun tvinge han til det. Det blir å pålegge kjæresten sin å forandre sin personlighet for å tekke den andre parten i forholdet.

Hmmm… godt du bare er i begynnelsen av 20-årene, selv om jeg nok synes du henger litt etter mtp modenhet.  Du får nok en mer voksen tankegang og oppførsel etterhvert, ts🤞

Anonymkode: 0afb2...c4c

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke vite om jeg mente det eller ikke. Jeg mente selvfølgelig ikke det alvorlig. Men vi har køddet slik noen gange tidligere så er nok der det henger igjen.  Men jeg beklaget etterpå også så klart.

Ingen med oppegående sosiale antenner spøker med noe sånt til en ny kjæreste av deres kompis/pulevenn what so ever.. Ingen.. 

Hjelper ikke å beklage når du fortsetter å ikke respektere henne eller forholdet deres. Tomme ord hjelper Ingen, tomme ord lurer Ingen..  Ikke her inne, ikke i den virkelige verden.. 

Du kommer til å ligge med han igjen med første anledning - om han er singel eller ikke.. For du eier ikke respekt for noe eller noen. 

Helt ærlig burde jo denne dama bare gå fra fyren, for du kommer til å ødelegge det forholdet før eller siden uansett. 

Hadde du respektert forholdet og henne, og brydd deg det snev om han på en reel og skikkelig måte, så hadde du backet unna og ikke oppfordret til løgn og utroskap. 

Dersom de hadde hadde gjort det slutt først, så vet jeg jo ikke om jeg hadde sagt ja eller nei, men så lenge de hadde vært sammen så hadde jeg bedt han tenke seg godt om og sagt at det ikke var lurt.

Du hadde bedt han tenke seg om før han var utro? 😂 du er syk! Burde søke hjelp! Du hadde lagt med han uten å blunke! Ikke fordi dere er venner og har kjent hverandre, men kun fordi du hadde fått muligheten. Ekkelt! Skam deg. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jesus for en umoden, dramasøkende gjøk TS er. 

Anonymkode: ddb89...7c0

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, her er det rimelig naturlig at hun ikke er overbegeistret for deg og ikke er ukritisk til omgangen mellom dere, pluss at du gjør det verre for deg selv og han med meldinger som den du sendte, uavhengig av hva du mente med det. Korttenkt og dumt.

Jeg har også en sånn kompis, men når en av oss er i forhold så er vi mindre sammen og forholder oss litt annerledes til hverandre. Det tenker jeg de fleste oppegående mennesker forstår og gjør helt av seg selv. Oppfører man seg høflig og holder litt avstand fra starten av og sånt så tenker jeg det hadde vært mye lettere for henne å ikke ha ett problem med deg eller vennskapet deres.

Endret av Crazydoglady
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ingen med oppegående sosiale antenner spøker med noe sånt til en ny kjæreste av deres kompis/pulevenn what so ever.. Ingen.. 

Hjelper ikke å beklage når du fortsetter å ikke respektere henne eller forholdet deres. Tomme ord hjelper Ingen, tomme ord lurer Ingen..  Ikke her inne, ikke i den virkelige verden.. 

Du kommer til å ligge med han igjen med første anledning - om han er singel eller ikke.. For du eier ikke respekt for noe eller noen. 

Helt ærlig burde jo denne dama bare gå fra fyren, for du kommer til å ødelegge det forholdet før eller siden uansett. 

Hadde du respektert forholdet og henne, og brydd deg det snev om han på en reel og skikkelig måte, så hadde du backet unna og ikke oppfordret til løgn og utroskap. 

Du hadde bedt han tenke seg om før han var utro? 😂 du er syk! Burde søke hjelp! Du hadde lagt med han uten å blunke! Ikke fordi dere er venner og har kjent hverandre, men kun fordi du hadde fått muligheten. Ekkelt! Skam deg. 

Du kommer med rene personangrep. Jeg har jo ikke gjort noe bortsett fra den spøken som jeg beklaget flere ganger. Jeg har ingen interesse av å ødelegge forholdet, det har jeg jo sagt. Om vi ligger sammen OM det blir slutt er jo helt uinteressant. Men jeg har ikke sagt at jeg håper det blir slutt, jeg håper de blir lykkelige og det er han med henne. Men hun kan jo ikke tvinge han til å ikke ha kontakt med barndomsvennen sin.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke å være usikker på seg selv å reagere på dette, det handler om at han setter seg i en situasjon hvor noe galt kan skje, og han oppfører seg respektløst mot kjæresten. Å være god «venn» med en man tidligere har vært sammen med/ gjort ting med er respektløst mot kjæresten. Det vil være en flørtetone, og det er kjæresten som skal være den kvinnelige bestevennen nå. Skal man være venner og møtes sende meldinger daglig med alle man har vært sammen med, når man har kjæreste?

Anonymkode: c4de6...3ae

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...