Gå til innhold

Dama til kompisen min "hater" meg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en kompis som jeg har hatt i mange år. Vi har også en av-og-på historie i forhold til å være et par, men det har stort sett vært vennskap og litt sex nå og da. Vi er i tjueårene begge to. 
For noen måneder siden fikk han seg dame og alt var veldig bra. Hun virket ikke sjalu, men når hun fikk greie på historien så begynte hun å trekke kompisen min lengre unna meg. Hun virket rett og slett kontrollerende. 
På en fest vi var på når de hadde nettopp blitt sammen så sa jeg at hun måtte passe godt på han og at jeg ønsket de alt godt, men at jeg kom til å være der med en gang for han om det ble slutt. 
Vi har hatt jevnlig kontakt ca. hver dag, selv om han ikke "får lov". For en stund siden sendte han melding om at det ikke "ble noe på han" fordi hun hadde mensen, og jeg svarte med en spøk at han fikk komme til meg da, om det ble for ille.  Dette var selvfølgelig en spøk, men dama hans oppdaget dette og ble fryktelig sjalu. 

Han skulle hjelpe meg å flytte inn i ny leilighet og komme på innflytningsfest, men nå i kveld fikk jeg melding om at han ikke får lov til å komme. Jeg synes dette er trist selvfølgelig for jeg hadde gledet meg til å se han igjen. 

Hva skal jeg gjøre for at dama hans skal bli mindre sjalu? Hun kan jo liksom ikke nekte han å ha kontakt med meg heller.  Er hun virkelig å så usikker på seg selv at hun nekter han å ha kontakt med meg?😭

Anonymkode: 23200...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du oppfører deg teit, og virker som du er gora på ham med det du skriver her. Kødder du med jentevenner om at du kan ligge med dem også? 

Hold litt avstand, vis at du er kompis (ikke en liggevenn), og vær vennlig mot henne.

Anonymkode: 96847...edd

  • Liker 30
  • Hjerte 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Back unna og la han være lykkelig i forholdet sitt. 

Anonymkode: 7d546...173

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Back unna og la han være lykkelig i forholdet sitt. 

Anonymkode: 7d546...173

Han er jo lykkelig og jeg har da ikke andre ønsker for han enn det. Men han vil jo selvfølgelig ha kontakt med meg, og det er veldig dumt at dama hans vil nekte han det. Da blir det jo så vi har kontakt i smug da.

Anonymkode: 23200...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du oppfører deg teit, og virker som du er gora på ham med det du skriver her. Kødder du med jentevenner om at du kan ligge med dem også? 

Hold litt avstand, vis at du er kompis (ikke en liggevenn), og vær vennlig mot henne.

Anonymkode: 96847...edd

Jeg har ikke vært annet enn vennlig mot henne fra første dag jeg. Jeg sa jo at jeg ønsker de alt godt.

Anonymkode: 23200...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har en kompis som jeg har hatt i mange år. Vi har også en av-og-på historie i forhold til å være et par, men det har stort sett vært vennskap og litt sex nå og da. Vi er i tjueårene begge to. 
For noen måneder siden fikk han seg dame og alt var veldig bra. Hun virket ikke sjalu, men når hun fikk greie på historien så begynte hun å trekke kompisen min lengre unna meg. Hun virket rett og slett kontrollerende. 
På en fest vi var på når de hadde nettopp blitt sammen så sa jeg at hun måtte passe godt på han og at jeg ønsket de alt godt, men at jeg kom til å være der med en gang for han om det ble slutt. 
Vi har hatt jevnlig kontakt ca. hver dag, selv om han ikke "får lov". For en stund siden sendte han melding om at det ikke "ble noe på han" fordi hun hadde mensen, og jeg svarte med en spøk at han fikk komme til meg da, om det ble for ille.  Dette var selvfølgelig en spøk, men dama hans oppdaget dette og ble fryktelig sjalu. 

Han skulle hjelpe meg å flytte inn i ny leilighet og komme på innflytningsfest, men nå i kveld fikk jeg melding om at han ikke får lov til å komme. Jeg synes dette er trist selvfølgelig for jeg hadde gledet meg til å se han igjen. 

Hva skal jeg gjøre for at dama hans skal bli mindre sjalu? Hun kan jo liksom ikke nekte han å ha kontakt med meg heller.  Er hun virkelig å så usikker på seg selv at hun nekter han å ha kontakt med meg?😭

Anonymkode: 23200...ed6

Ikke det minste rart! Hadde reagert på akkurat samme måte som kjæresten til kompisen din.

Anonymkode: 0afb2...c4c

  • Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har en kompis som jeg har hatt i mange år. Vi har også en av-og-på historie i forhold til å være et par, men det har stort sett vært vennskap og litt sex nå og da. Vi er i tjueårene begge to. 
For noen måneder siden fikk han seg dame og alt var veldig bra. Hun virket ikke sjalu, men når hun fikk greie på historien så begynte hun å trekke kompisen min lengre unna meg. Hun virket rett og slett kontrollerende. 
På en fest vi var på når de hadde nettopp blitt sammen så sa jeg at hun måtte passe godt på han og at jeg ønsket de alt godt, men at jeg kom til å være der med en gang for han om det ble slutt. 
Vi har hatt jevnlig kontakt ca. hver dag, selv om han ikke "får lov". For en stund siden sendte han melding om at det ikke "ble noe på han" fordi hun hadde mensen, og jeg svarte med en spøk at han fikk komme til meg da, om det ble for ille.  Dette var selvfølgelig en spøk, men dama hans oppdaget dette og ble fryktelig sjalu. 

Han skulle hjelpe meg å flytte inn i ny leilighet og komme på innflytningsfest, men nå i kveld fikk jeg melding om at han ikke får lov til å komme. Jeg synes dette er trist selvfølgelig for jeg hadde gledet meg til å se han igjen. 

Hva skal jeg gjøre for at dama hans skal bli mindre sjalu? Hun kan jo liksom ikke nekte han å ha kontakt med meg heller.  Er hun virkelig å så usikker på seg selv at hun nekter han å ha kontakt med meg?😭

Anonymkode: 23200...ed6

Du skal holde deg unna. Altså🫣

Anonymkode: 82567...b85

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er målet ditt med å komme med sånne upassende kommentarer da? Egentlig begge veier. Ingen av dere som er modne nok til å være i et forhold. Enten bli sammen og vær emosjonelt umodne sammen, eller la hverandre være og voks opp.

  • Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke vært annet enn vennlig mot henne fra første dag jeg. Jeg sa jo at jeg ønsker de alt godt.

Anonymkode: 23200...ed6

Du sa også at du ville være der for ham om det ble slutt, til henne? Spesielt. Også ganske spesielt å spøkefullt si at dere kan ha sex hvis hun ikke vil fordi hun har mensen. Som andre har sagt her, skaff deg noen sosiale antenner.

  • Liker 27
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han er jo lykkelig og jeg har da ikke andre ønsker for han enn det. Men han vil jo selvfølgelig ha kontakt med meg, og det er veldig dumt at dama hans vil nekte han det. Da blir det jo så vi har kontakt i smug da.

Anonymkode: 23200...ed6

Du skriver jo til ham at du vil ha sex med ham. Ikke rart hun mener du går over grensen. Finn deg din egen kjæreste.

Anonymkode: 82567...b85

  • Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har en kompis som jeg har hatt i mange år. Vi har også en av-og-på historie i forhold til å være et par, men det har stort sett vært vennskap og litt sex nå og da. Vi er i tjueårene begge to. 
For noen måneder siden fikk han seg dame og alt var veldig bra. Hun virket ikke sjalu, men når hun fikk greie på historien så begynte hun å trekke kompisen min lengre unna meg. Hun virket rett og slett kontrollerende. 
På en fest vi var på når de hadde nettopp blitt sammen så sa jeg at hun måtte passe godt på han og at jeg ønsket de alt godt, men at jeg kom til å være der med en gang for han om det ble slutt. 
Vi har hatt jevnlig kontakt ca. hver dag, selv om han ikke "får lov". For en stund siden sendte han melding om at det ikke "ble noe på han" fordi hun hadde mensen, og jeg svarte med en spøk at han fikk komme til meg da, om det ble for ille.  Dette var selvfølgelig en spøk, men dama hans oppdaget dette og ble fryktelig sjalu. 

Han skulle hjelpe meg å flytte inn i ny leilighet og komme på innflytningsfest, men nå i kveld fikk jeg melding om at han ikke får lov til å komme. Jeg synes dette er trist selvfølgelig for jeg hadde gledet meg til å se han igjen. 

Hva skal jeg gjøre for at dama hans skal bli mindre sjalu? Hun kan jo liksom ikke nekte han å ha kontakt med meg heller.  Er hun virkelig å så usikker på seg selv at hun nekter han å ha kontakt med meg?😭

Anonymkode: 23200...ed6

Er dette sant så har du alvorlige problemer - med deg selv! 

Dama her er ikke problemet. Du er. Du viser 0 respekt for hans nye forhold, du oppfordrer til utroskap og løgn. Skam deg! 

 

Anonymkode: 42b91...74c

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var på din side helt til jeg leste kommentaren du hadde sendt til han. Skal hun liksom tolke det som en spøk🤦‍♀️

Anonymkode: 51a5d...083

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han er jo lykkelig og jeg har da ikke andre ønsker for han enn det. Men han vil jo selvfølgelig ha kontakt med meg, og det er veldig dumt at dama hans vil nekte han det. Da blir det jo så vi har kontakt i smug da.

Anonymkode: 23200...ed6

Da kan du ta ansvar og kutte han ut da. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg var på din side helt til jeg leste kommentaren du hadde sendt til han. Skal hun liksom tolke det som en spøk🤦‍♀️

Anonymkode: 51a5d...083

Ja, det var jo det da... en uskyldig spøk. Jeg beklaget det også om hun tolket det feil. 

Anonymkode: 23200...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...