AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #1 Skrevet 14. september 2024 landet er så rikt på historie og også mangfoldig natur. Jeg ser videoer på YouTube fra influencere der. er det virkelig farlig å reise der? Noen som har vært på tur der før eller i det siste nylig? Noen anbefalinger? Anonymkode: 0b33d...54a
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #2 Skrevet 15. september 2024 Sitat Utenriksdepartementet fraråder alle reiser til Iran. Den regionale situasjonen, særlig Irans forhold til Israel, er svært anspent og kan eskalere. Det forekommer vilkårlige arrestasjoner av og press mot utlendinger og doble statsborgere, med alvorlige konsekvenser for de involverte. Den innenrikspolitiske situasjonen medfører fare for sivil uro. Ambassaden oppfordrer nordmenn som skulle befinne seg i Iran til å utvise stor forsiktighet og registrere seg på reiseregistrering.no. For mer informasjon, se punkt om «sikkerhet». På bagrunn av dette ville ikke jeg reist til Iran nå. Anonymkode: 05e91...5fe
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #3 Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 21.39): landet er så rikt på historie og også mangfoldig natur. Jeg ser videoer på YouTube fra influencere der. er det virkelig farlig å reise der? Noen som har vært på tur der før eller i det siste nylig? Noen anbefalinger? Anonymkode: 0b33d...54a Kanskje du kan be om reiseråd frå svenske Johan Floderus. Han kom jo heim frå Iran i sommar... https://www.nrk.no/norge/fangeutveksling-mellom-sverige-og-iran-1.16926492 Anonymkode: 582a6...db4
RealistiskDot Skrevet 16. september 2024 #4 Skrevet 16. september 2024 Iran var herlig! Elsket det stedet. Besøkte der i fjor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå