AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #1 Skrevet 14. september 2024 Min 14 år gamle datter sliter mye med angst og drar sjeldent ut, men i dag dro hun ut med en venninne og endte opp med å bli kvelt av en narkoman på vei hjem. Dette var en veldig skremmende situasjon både for henne og for meg å høre i ettertid. Det blir vanskelig for meg neste gang hun drar ut for jeg kommer til å sitte hjemme og bekymre meg for hva som kan skje😔 Anonymkode: 316c9...9bd 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #2 Skrevet 14. september 2024 Spennende fokus. Anonymkode: 02e35...d32 6
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #3 Skrevet 14. september 2024 Når du skriver at hun ble kvalt tenker jeg at hun døde. Kan du fortelle hva narkomanen gjorde? Anonymkode: 6c116...c73 3 2
vinterskog Skrevet 14. september 2024 #4 Skrevet 14. september 2024 Såe… det er deg det er synd på? Du som får angst og behøver tas hand om? Ikke din datter som er den som faktisk er utsatt? Tror vi har årsaken til angsten her. 5 2
Paneera Skrevet 14. september 2024 #5 Skrevet 14. september 2024 Ville gått rett til politiet og bedt om å bli satt i kontakt med barnehuset. Her er du nødt til å sette egne følelser til side. Datteren din har opplevd et traume og trenger hjelp, både fra politi og helsevesenet. 2 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #6 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min 14 år gamle datter sliter mye med angst og drar sjeldent ut, men i dag dro hun ut med en venninne og endte opp med å bli kvelt av en narkoman på vei hjem. Dette var en veldig skremmende situasjon både for henne og for meg å høre i ettertid. Det blir vanskelig for meg neste gang hun drar ut for jeg kommer til å sitte hjemme og bekymre meg for hva som kan skje😔 Anonymkode: 316c9...9bd Her må du faktisk passe på reaksjonene dine ovenfor datteren din så du ikke overfører angsten din til henne! Forstår at det var skremmende. Hva skjedde og hvordan reagerte hun? Kan være lurt at hun får noen å snakke med om dette. Går hun i behandling for angst? Anonymkode: f8f4a...370 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #7 Skrevet 14. september 2024 Mener du at dattera di ble utsatt for livstruende vold? Har du hjulpet henne å anmelde? Skaffet henne legehjelp? Anonymkode: e9d19...4cc 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #8 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det blir vanskelig for meg neste gang hun drar ut for jeg kommer til å sitte hjemme og bekymre meg for hva som kan skje😔 Herregud. Anonymkode: 7fad9...216
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #9 Skrevet 14. september 2024 Dersom din datter ble forsøkt kvelt så bør du anmelde situasjonen. Var det på en togstasjon/busstasjon så finnes det gjerne overvåkningsbilder som kan hjelpe til med å identifisere gjerningsmannen. Hvordan har fin datter det etter denne hendelsen? Anonymkode: 3a111...ab8 3 1
Paneera Skrevet 14. september 2024 #10 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dersom din datter ble forsøkt kvelt så bør du anmelde situasjonen. Var det på en togstasjon/busstasjon så finnes det gjerne overvåkningsbilder som kan hjelpe til med å identifisere gjerningsmannen. Hvordan har fin datter det etter denne hendelsen? Anonymkode: 3a111...ab8 Nettopp. Viktig å anmelde så fort som mulig før videoen/bevisene slettes! 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå