AnonymBruker Skrevet 21. februar #21 Del Skrevet 21. februar Snok1 skrev (8 timer siden): Modne kvinner er påfallende ofte vakre og sexy. Yess ! Så er de ofte 10 ganger bedre i senga også 🤩 Anonymkode: 2ca57...4a5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 21. februar #22 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Yess ! Så er de ofte 10 ganger bedre i senga også 🤩 Anonymkode: 2ca57...4a5 Det er også min erfaring. Én ting er skillsa man opparbeider med mange års erfaring, men enda bedre er det at de er frie, modige og tør å slå seg løs, vise hva de liker, kreve tilfredsstillelse og prøve ut nye ting. Heia modne kvinner! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #23 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg er kjempeoverrasket, men her har jeg snudd veldig. Jeg er i starten av 40-årene og har alltid vært veldig «streng» på dette med aldersgrenser. Har aldri vært med noen som er mer enn et par års aldersforskjell. Men nå har jeg plutselig havnet der at jeg tenner på menn både opp og ned 20 år i alder 🙈 Vet ikke hva som har skjedd med meg og skal selvfølgelig ikke gjøre noe med det 🙈 Å bli begjært av menn både på 20 og 60 føles veldig berusende. Og selv om jeg ikke skal gjøre noe med det, så er det jo deilig å føle seg begjært. Anonymkode: d7d51...14a Deilig å gjøre noe med det også😉 Anonymkode: 6845b...c0f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #24 Del Skrevet 22. februar Er det mange menn der ute som kunne tenke seg ei som er ca 15 år eldre (40 år/55 år)? Visste ikke at det var så spennende, men kanskje det er håp for meg også. Er interessert i en som er såpass mye yngre, men tør ikke ta sjansen pga. aldersforskjellen. 🙈 Morfar var riktignok noe sånt yngre enn mormor. Anonymkode: 1b060...b56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #25 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det mange menn der ute som kunne tenke seg ei som er ca 15 år eldre (40 år/55 år)? Visste ikke at det var så spennende, men kanskje det er håp for meg også. Er interessert i en som er såpass mye yngre, men tør ikke ta sjansen pga. aldersforskjellen. 🙈 Morfar var riktignok noe sånt yngre enn mormor. Anonymkode: 1b060...b56 Det opplever jeg at absolutt er enkelt. Mer usikker på mann 20 og kvinne 40. Anonymkode: d7d51...14a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #26 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det opplever jeg at absolutt er enkelt. Mer usikker på mann 20 og kvinne 40. Anonymkode: d7d51...14a Ja, i den alderen blir det bare rart synes jeg. Føler at måten å være på/tenke på er mer likt når man blir eldre. Selv om jeg er rundt 55 år, så føler jeg meg mer som i 40-årene. 😊 Anonymkode: 1b060...b56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #27 Del Skrevet 24. februar Burde ha vært livstid i fengsel for dette her egentlig. Skjønner ikke at hun er Frankrikes førstedame. But i guess, systemet der er laget for at pedofiet skal komme seg gjennom. Æsj a meg Anonymkode: 6edaf...b81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #28 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 18.45): Tror dere de unge mennene faktisk tenner på disse damene, eller er det fordi de ikke klarer å få tak i damer på egen alder..? Anonymkode: 573d0...eaf Hvorfor skal en kjekk, ung mann på eksempelvis 23 år, som faktisk kan få seg en kvinne på egen alder, gå etter ei som er mye eldre? Jo, fordi han er tiltrukket av henne og liker henne. Har en som er 10 år yngre etter meg. Han er veldig høy, kjekk, maskulin, et nydelig smil, morsom. Han kan fint få seg en penere og yngre dame enn meg, men han vil ha meg. Så kan nå bitre menn få si hva de vil. 😂 Anonymkode: 05725...d79 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet 27. februar #29 Del Skrevet 27. februar Tråden er ryddet for avsporinger og spekulasjoner. Sciurus, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå