AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #1 Del Skrevet 14. september 2024 Tror dere de unge mennene faktisk tenner på disse damene, eller er det fordi de ikke klarer å få tak i damer på egen alder..? Anonymkode: 573d0...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #2 Del Skrevet 14. september 2024 Hvorfor er det bare tenning du snakker om? Hva om det er følelser? Man kan falle for en person som er eldre enn seg selv, og faktisk bli forelsket og dermed også tenne på denne personen. Frankrikes president har vært gift med en kvinne mye eldre enn seg selv i mange år. Ikke bare tenning det er snakk om der i gården, det er kjærlighet. Det samme gjelder fotballspillerstjernen fra Sverige, Zlatan. Han er vel 11 år yngre enn sin kone. Vært sammen i mange år, kjærlighet der også. Skuespillerstjernen Hugh Jackman var gift i nesten tre tiår, og han var 13 år yngre enn sin kone. Det er ikke bare tenning som gjør at menn går for eldre kvinner. De kan bli forelsket også. Anonymkode: 18fc2...7e0 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #3 Del Skrevet 14. september 2024 Inntil 15 år går vel an, snakker vi 25+ så blir det patetisk og kvalmt. Anonymkode: 917d7...5dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #4 Del Skrevet 15. september 2024 Jeg hadde et seksuelt forhold til en som var 14 år yngre et par år. Det var ikke av mangel på tilbud for han, var en attraktiv fyr. Var bare god kjemi mellom oss og han «jakta» ei stund før jeg slapp taket i tanken om at han var for ung. Var kun for moro, så døde det ut da begge ble mer klar for noe seriøst. Anonymkode: cab0f...8f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #5 Del Skrevet 15. september 2024 Min beste sex var med ei eldre, 6 år. Hadde giftet meg med henne på dagen. Dama er gull på mange måter. Så alder er en variabel for de konforme. Sorry, men der har jeg aldri vært. Er det bra så er det bra. Anonymkode: 19ac2...700 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #6 Del Skrevet 15. september 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Tror dere de unge mennene faktisk tenner på disse damene, eller er det fordi de ikke klarer å få tak i damer på egen alder..? Anonymkode: 573d0...eaf Dumt spørsmål. Ja de tenner på dem. Si at du er 20-25 år mann, og får muligheten til å leke med en kvinne på 35-40. Hvem ville ikke gjort det om de fikk muligheten? Anonymkode: aee49...8fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 15. september 2024 #7 Del Skrevet 15. september 2024 (endret) Ja damer som er +15år er utrolig digg! Selv opptil +25 kan være helt sykt. Kommer an på personene og alder! Samliv er litt mer spesielt. Der merkes aldersforskjellen fort mer. Vet av egen erfaring! Endret 15. september 2024 av Sander33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 17. september 2024 #8 Del Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 18.45): Tror dere de unge mennene faktisk tenner på disse damene, eller er det fordi de ikke klarer å få tak i damer på egen alder..? Anonymkode: 573d0...eaf Er mange som kan bli tent og få følelser for de som har en annen alder. Både menn og kvinner kan ha lyst på veldig unge men også på eldre. det er nok en del som har det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #9 Del Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 18.45): Tror dere de unge mennene faktisk tenner på disse damene, eller er det fordi de ikke klarer å få tak i damer på egen alder..? Anonymkode: 573d0...eaf Ikke alle baserer alt mulig på sex. Da er man ganske enkel i topplokket! Anonymkode: 1df60...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 17. september 2024 #10 Del Skrevet 17. september 2024 Min kjæreste er fjorten år yngre enn meg. Det funker utmerket og ingen andre har noe med det å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #11 Del Skrevet 17. september 2024 Stor pike skrev (3 minutter siden): Min kjæreste er fjorten år yngre enn meg. Det funker utmerket og ingen andre har noe med det å gjøre. Enn så lenge Anonymkode: 79ee6...566 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lh45 Skrevet 17. september 2024 #12 Del Skrevet 17. september 2024 Min elskerinne gjennom ca 10 år var 10 år eldre enn meg, hun 65, jeg 55. Hun var blitt enke og bearbeidet sorgen med å knulle med yngre menn. Desverre er hun ikke blant oss lengere. Jeg er nå 70. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 17. september 2024 #13 Del Skrevet 17. september 2024 Sander33 skrev (På 15.9.2024 den 18.55): Vet av egen erfaring! + 1 😁 Helt ubeskrivelig fantastisk kan det være, fra den eldre kvinnens ståsted også 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 17. september 2024 #14 Del Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 18.59): Hvorfor er det bare tenning du snakker om? Hva om det er følelser? Man kan falle for en person som er eldre enn seg selv, og faktisk bli forelsket og dermed også tenne på denne personen. Frankrikes president har vært gift med en kvinne mye eldre enn seg selv i mange år. Ikke bare tenning det er snakk om der i gården, det er kjærlighet. Det samme gjelder fotballspillerstjernen fra Sverige, Zlatan. Han er vel 11 år yngre enn sin kone. Vært sammen i mange år, kjærlighet der også. Skuespillerstjernen Hugh Jackman var gift i nesten tre tiår, og han var 13 år yngre enn sin kone. Det er ikke bare tenning som gjør at menn går for eldre kvinner. De kan bli forelsket også. Anonymkode: 18fc2...7e0 Definitivt. Macron og Zlatan kunne fått hvem de ville. Noen er mer opptatt enn andre av alder også. For min del er det maks 10 år begge veier. Men jeg synes det er helt kurant at andre tenker noe annet. Så fremt det ikke er noen på alder med ungene, da synes jeg det er ganske spesielt. Når jeg hører om kvinner her inne som har hatt sex med kompisene til barna sine, så synes jeg faktisk ikke det er rett. Hadde blitt forferdet om min sønn på sikt hadde hatt seg med en av mødrene jeg har vært på foreldremøter med, drukket kaffe med her hjemme, arrangert barnebursdager og lekegrupper med osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 18. september 2024 #15 Del Skrevet 18. september 2024 Rosa Dartle skrev (9 timer siden): Definitivt. Macron og Zlatan kunne fått hvem de ville. Noen er mer opptatt enn andre av alder også. For min del er det maks 10 år begge veier. Men jeg synes det er helt kurant at andre tenker noe annet. Så fremt det ikke er noen på alder med ungene, da synes jeg det er ganske spesielt. Når jeg hører om kvinner her inne som har hatt sex med kompisene til barna sine, så synes jeg faktisk ikke det er rett. Hadde blitt forferdet om min sønn på sikt hadde hatt seg med en av mødrene jeg har vært på foreldremøter med, drukket kaffe med her hjemme, arrangert barnebursdager og lekegrupper med osv. ja, lengre samliv er ett annet spørsmål. Spørsmålet var elsker/elskerinne..? ..ikke morsomt å bli pensjonist dame på 67år og du som samboer har 20år igjen.. ..45 og 67 er og noe annet enn 30 og 52. 52åringer kan være spreke. En 67åring må ha jobbet litt for å være sprek. Mental alder, musikksmak, klessmak +++ er og av betydning ved samliv. Man eldes i forskjellig årtier. Men sexen kan være FANTASTISK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 18. september 2024 #16 Del Skrevet 18. september 2024 Rosa Dartle skrev (10 timer siden): Definitivt. Macron og Zlatan kunne fått hvem de ville. btw, morsomt du nevnte Macron. ..du vet Macron var 15år da han fant sin 40-åringe kone? Hun var gift med barn, og var hans skolelærer.. ganske sykt. Men ja, de har en STOR aldersforskjell.. det vi menn kaller pedofili om vi er 40år og tukler med 15årige jenter. Men Frankrike synes det er O-K..?? Det er mere kontroverser med Macron, men dette holder. In 1993, at the age of 40, she met the then 15-year-old Emmanuel Macron in La Providence High School where she was a teacher and he was a student and a classmate of her daughter. She divorced Auzière in January 2006 and married Macron on 20 October 2007. https://www.independent.co.uk/news/emmanuel-macron-parents-how-discovered-affair-drama-teacher-brigitte-trogneux-dating-french-president-election-win-a7724201.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 18. september 2024 #17 Del Skrevet 18. september 2024 Sander33 skrev (11 timer siden): btw, morsomt du nevnte Macron. ..du vet Macron var 15år da han fant sin 40-åringe kone? Hun var gift med barn, og var hans skolelærer.. ganske sykt. Men ja, de har en STOR aldersforskjell.. det vi menn kaller pedofili om vi er 40år og tukler med 15årige jenter. Men Frankrike synes det er O-K..?? Det er mere kontroverser med Macron, men dette holder. In 1993, at the age of 40, she met the then 15-year-old Emmanuel Macron in La Providence High School where she was a teacher and he was a student and a classmate of her daughter. She divorced Auzière in January 2006 and married Macron on 20 October 2007. https://www.independent.co.uk/news/emmanuel-macron-parents-how-discovered-affair-drama-teacher-brigitte-trogneux-dating-french-president-election-win-a7724201.html Jeg sier ikke at det er rett. Jeg svarer på TS sitt spørsmål om noen kan tenne på eldre damer, eller om de bare ikke får noen andre. Macron kunne ha byttet henne ut for lengst. Det er jo ikke som han ikke kunne fått noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå