treningsjenta Skrevet 22. februar 2006 #1 Skrevet 22. februar 2006 fikk en kjempe artig mail av kjæresten min en gang, hvor det stod, fyll inn nvanet på en av det motsatte kjønn som intr deg, hele poenget med testen var at jeg da sku fylle inn et guttenavn også ble den autmatisk sendt tilbake til han (dette visste jeg ikke) og han kunne lese hvem jeg satte.... flaks for meg at jeg satte inn navnet hans.. men det var rimelig morsomt. en fiiiin morsom måte og teste meg ut på.. men nå er det payback!! hehe... er det noemn slike morsomme tester som jeg kan sende han, og sjekke han ut med? hva som helst.... men jeg har lett på nett men finner ingen. håper kanskje noen smarte hoder kan hjelpe meg... trenger en liten spøk idag;)
My Skrevet 23. februar 2006 #2 Skrevet 23. februar 2006 her er det mange tester: http://www.dinside.no/php/liste_spor.php
Tinken Skrevet 23. februar 2006 #3 Skrevet 23. februar 2006 Har sett en test som er slik som den du skrev om, bare at i den skal en svare på masse spørsmål om sexlivet sitt. Synes spørsmålene virket litt mistenkelige og skrev bare tullball, noe jeg var litt glad for da jeg så at den ble sendt til vedkommende som sendte meg den. Synes ikke det er så artige med slike spørsmål som går litt dypere/er mer personlige jeg da.
Night Owl Skrevet 23. februar 2006 #4 Skrevet 23. februar 2006 Har sett en test som er slik som den du skrev om, bare at i den skal en svare på masse spørsmål om sexlivet sitt. Synes spørsmålene virket litt mistenkelige og skrev bare tullball, noe jeg var litt glad for da jeg så at den ble sendt til vedkommende som sendte meg den. Synes ikke det er så artige med slike spørsmål som går litt dypere/er mer personlige jeg da. ← Den fikk jeg også en gang av nevøen til sambo, dum som jeg var svarte jeg korrekt på alle spørsmål Så da vet jo han litt av hvert om mitt (vårt) sex-liv...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. februar 2006 #5 Skrevet 25. februar 2006 denne siste testen dere nevner, hvor i all verden kan jeg finne den?
Gjest Piper Skrevet 25. februar 2006 #6 Skrevet 25. februar 2006 Jeg hadde blitt forbanna om noen hadde sendt meg en slik test, for det der syns jeg blir å tråkke inn i privatlivet til folk. Anser det ikek som noe morsomt i det hele tatt, og det har ikke noe med at jeg har ting å skjule, men man gjør bare ikke slik uten at den som får testen vet at den blir sendt til andre. Er det egentlig lov å gjøre noe slikt?
Gjest Gitte Skrevet 25. februar 2006 #7 Skrevet 25. februar 2006 Den sex-testen har jeg fått mange ganger. Den er tåpelig, og veldig lett gjennomskuelig. Han som sendte meg den trodde jeg ikke skjønte lunta, så han kosa seg når jeg sa jeg hadde tatt den.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. februar 2006 #8 Skrevet 25. februar 2006 hehehehe denne sex testen kunne jeg tenkt meg ingen som vet hvor den er å finne da? alle har prøvd menm ingen vet?
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2006 #9 Skrevet 25. februar 2006 Har også fått en slik test, og den ble sendt til ei som eksen min drev på med. Slik går det når jeg er så naiv.
Polluela Skrevet 28. februar 2006 #10 Skrevet 28. februar 2006 (endret) Hehe... http://gud.us/getid.php?l=en Endret 28. februar 2006 av Littlest Angel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå