Gå til innhold

Hvorfor ikke bare være ærlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler det største problemet med folk på datingapper er den tåpelige uærligheten om hva de er ute etter. Folk later som de er interessert, og så plutselig bare ghoster de, Eller de later som de er ute etter et forhold, når de i realiteten bare er ute etter sex. Så de som faktisk er ute etter et forhold ender opp med å stadig kaste bort tid og krefter og forhåpninger på uærlige tullinger, til de til slutt bare blir lei og gir opp å finne noen seriøse. Hvorfor kan ikke folk bare være ærlige? Er du ikke interessert i noen, ja så bare si det da. Er du ute etter sex, ja så si det da. Ingenting galt i noe av det. Hvorfor være uærlig om hva du er ute etter, hva er poenget, hva er greia? Skjønner meg ikke på det.

Anonymkode: d3af6...7a2

• Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinner som bare vil ha sex vil ikke at mannen skal være direkte, det er deres feil.

Anonymkode: 27f6c...dea

Skrevet (endret)

Velkommen til verden, sånn er den. Bare finn de gode folka og gi fingeren til resten :)

Endret av Lava Anne
  • Liker 2
Skrevet

de som skriver at de er ute etter forhold er kanskje faktisk ute etter forhold. Men ikke med noen man ikke finner kjemien med. Da blir det bare sex isteden

Anonymkode: e6a47...08e

Skrevet

Du har så rett, det er rottent av folk å manipulere seg til ligg. Men vet ikke om de betsandig forstår hva de gjør, men kanskje ser hverden gjennom sine egne øyne og tenker at litt sex kan da ikke skade. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

de som skriver at de er ute etter forhold er kanskje faktisk ute etter forhold. Men ikke med noen man ikke finner kjemien med. Da blir det bare sex isteden

Anonymkode: e6a47...08e

Da må de fortelle det, sitede for å ri bølgen av at den de dater tror at de fortsatt blir kjennt og sexen kan være av romantisk motiv. 

Løsningen er å være strengere på sex og prøve så godt en kan å unngå de som bare vil ligge med deg. De kommer ikke til å si sannheten, så prøv å luk dem ut med metode. 

Anonymkode: 07170...5fa

Skrevet

Kvinner vil ikke ha en ærlig mann.

Anonymkode: 92ff2...b47

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jo det vil vi, beste forholdet jeg har vært i, var med en brutalt ærlig mann.

Og jeg har nå gitt opp menn helt. Da mine 2 siste forhold, viste seg å ikke være forhold. De var bare ute etter sex. Men de var pådrivere for at vi skulle bli kjærester, og pratet masse om framtiden. Han jeg var lengst sammen med av de 2, pratet om å flytte sammen, at vi skulle gifte oss osv. Men en dag fortalte han meg, at han skulle på date med en annen. Da spurte jeg om han dumper meg, nei han ville beholde meg og. Men han hadde overhodet ingen følelser for meg, og hadde ikke hatt det. Vi hadde bare så bra sex, så da løy han for å ikke miste det. Vi var sammen i 1,5 år. Og jeg dumpet han da jeg fikk vite det.

Anonymkode: 5d428...0b8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Der er jeg veldig uenig. Alle vil ha en ærlig partner, men det er stor forskjell på å være ærlig og å være ufølsom eller krass. De siste to der er det ingen som vil ha. Det er bare slemt, ikke ærlig.

• Nyttig 1
Skrevet

De gangene jeg har hatt tinder så har jeg vært ute etter forhold, men ikke med hvem som helst. Noen ganger er ikke kjemien der, da sender jeg ei melding å avslutter hele greia. Kanskje føler den andre personen at jeg har kastet bort tiden deres, men er ikke dating sånn da? At man må bli kjent for å finne ut om man passer sammen.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det din personlige ærlighet som blir problematisk?

Anonymkode: 07170...5fa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...