Gå til innhold

Kom i snakk med en som planlegger utroskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tinder. 

Han er 50, trebarnsfar, snakket stygt om kona si som åpenbart slet med psykiske vansker. Jeg vet hvor han bor hvor kona er fra, hans fornavn og yrke. Han vil være utro fordi kona nekter å være intim og han mener hun "tvinger han" til det og T han ikke har et valg, og at han er en bra fyr til tross for dette. Hva hadde du gjort? 

Anonymkode: fb93f...67e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortalt kona det.

Å ikke blindt tro på han, kanskje stemmer det, kanskje ikke. Men er det en ting som er vanlig, så er det menn som huffer seg og klager og søker sympati sex hos andre kvinner. 

Du kan uansett få deg et koseligere ligg enn dette negativet styret, hvor han har ei hjemme. 

Anonymkode: ff6b0...441

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fortalt kona det.

Å ikke blindt tro på han, kanskje stemmer det, kanskje ikke. Men er det en ting som er vanlig, så er det menn som huffer seg og klager og søker sympati sex hos andre kvinner. 

Du kan uansett få deg et koseligere ligg enn dette negativet styret, hvor han har ei hjemme. 

Det er tross alt lov å skille seg i Norge, selv om det er vanskelig. De må prate om det.

• Liker 1
Skrevet

Det ville passert meg uten videre.

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort noe som helst. 

Anonymkode: 1c32f...552

• Liker 3
Skrevet

Ikke noen ting. Folk gjør og sier mye rart, og jeg ville aldri blandet meg inn i dette med en syk kone og tre barn.

• Liker 1
Skrevet

Veeeldig mange slike mennesker. 

Mange utro folk!

Og de fleste skylder vel på at de ikke får sex hjemme.  Stygt. De burde snakke med sin partner,  og da evnt dra fra sin partner. 

Vær så snill damer, ikke gi sex til en slik mann.  Æsj 

Anonymkode: f8a5e...b62

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skulle du ønske å bli innblandet i drama og konflikt? Bare gå videre nå som du vet han er drittsekk 

Anonymkode: 16ee5...360

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke gi han mer oppmerksomhet og gå videre

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Fortalt kona det.

Feil svar.

Hun skal ikke blande seg,mannen er utro nok med annen om han ikke fikk napp.

Du bare overser han og svarer selvfølgelig ikke mer.

Anonymkode: 4c8f5...f75

Skrevet

Skaff deg et liv herregud. At du orker blande deg i fremmedes liv. 

Anonymkode: 6169b...b69

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Feil svar.

Hun skal ikke blande seg,mannen er utro nok med annen om han ikke fikk napp.

Du bare overser han og svarer selvfølgelig ikke mer.

Anonymkode: 4c8f5...f75

Nei det var riktig svar, du er den som svarer feil.

Anonymkode: 9f6ff...772

• Liker 1
Skrevet

Hadde sendt et brev til konen. Det er mitt værste mareritt å uvitende være sammen med en sånn gris.

Anonymkode: ae86d...69b

• Liker 2
Skrevet

Hadde bedt han oppføre seg som en skikkelig mann og avslutte forholdet før han ser etter noe nytt, og så hadde jeg brutt kontakten med han. Jeg hadde nok slengt på at kona hans fortjener noen mye bedre enn han også...

Anonymkode: f2278...b54

• Liker 1
  • 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 10.56):

Og de fleste skylder vel på at de ikke får sex hjemme.  Stygt. De burde snakke med sin partner,  og da evnt dra fra sin partner. 

Det er partneren som ikke vil ha sex som bør ta opp sitt problem. Du snur jo opp/ned på problemstillingen.

Anonymkode: 4ae19...63f

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man skulle gidde å snakke med alle utro eller gifte på Tinder så ville man fått fullt opp…

Slett, blokk, gå videre med livet ditt. Du er ikke folks psykolog

Anonymkode: 290ab...be4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 17.20):

På tinder. 

Han er 50, trebarnsfar, snakket stygt om kona si som åpenbart slet med psykiske vansker. Jeg vet hvor han bor hvor kona er fra, hans fornavn og yrke. Han vil være utro fordi kona nekter å være intim og han mener hun "tvinger han" til det og T han ikke har et valg, og at han er en bra fyr til tross for dette. Hva hadde du gjort? 

Han er ikke en bra fyr. Hadde slettet, blokkert og gått videre med livet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke gjort noe. Jeg hadde gått videre. Å laga drama ligger ikke i meg. 

Anonymkode: 23370...88d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 17.20):

På tinder. 

Hvis kona nekter han intimitet uten grunn, bør han få lov til å finne seg en annen som har lyst til å ligge med han. Støtter han fullt ut, om ikke det er en reell grunn for at hun nekter. 

Anonymkode: 4531b...848

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kryr av sånne utro drittsekker alle steder. Slett han og gå videre. Ikke ha noe med dem å gjøre og ikke tro på dem!

Anonymkode: 2ce84...08b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...