AnonymBruker Skrevet 14. september #1 Del Skrevet 14. september Dere som har hundene hjemme alene til faste tider i hverdagen i forbindelse med jobb og som har brukshundraser eller andre aktive raser som trenger over snittet med stimuli, hvordan er rutinene deres før og etter jobb? Litt detaljert med tidsbruk uten overdrivelse. Anonymkode: 416b6...e91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronaldbrei Skrevet 14. september #2 Del Skrevet 14. september (endret) Har en Grå elghund her. Når jeg står opp går den og surrer sammen med meg til jeg må dra på jobb, alt fra 15 til 30min. Står i hundegård mens jeg er på jobb. Slippes inn når jeg kommer hjem. Blir en tur på liten time til 3 timer på ettermiddag/ kveld. Er inne med oss etter dette, om han vil. Ofte vil han stå ute. Luftes i 5-10 min før vi legger oss. Går løst i gang om natten. Endret 14. september av Ronaldbrei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #3 Del Skrevet 14. september Malamute. Han er kun alene hjemme tre dager i uka. 45-60 min morgentur før jobb. 1,5-2 timer tur på ettermiddag/kveld. Dette er på tre hverdager i uka. De andre ukedagene er som regel morgenturen lenger, da jeg ikke jobber. Lengre turer i helgene, som regel. Har hundegård som han er i på dagtid. Inne på nettene. Anonymkode: 63cd0...566 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #4 Del Skrevet 14. september Irsk setter. God av og på knapp. Får en tur med kommandotreninger 20-30min før jobb. En liten rusletur for tiss og luft når barna kommer hjem etter 5t. En god og lang økt på ettermiddag/kveld. Varierer fra 1.5t til 3t. Alt fra skitrekk til sykkel, eller en rusletur i byen. Anonymkode: a7940...265 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #5 Del Skrevet 14. september Jeg drar tidlig, mannen lufter 30 min før han drar på jobb. Jeg lufter 60 min når jeg kommer hjem. Trening fra 18-21 fire dager i uka. Treningsfri onsdag, men da blir det langtur. Spor/rundering i helga. Tre hunder, både jeg og mannen har bruks som hobby. Anonymkode: 497a1...9d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 15. september #6 Del Skrevet 15. september 20-40 min luftetur på morgenen. 1-2 timer tur etter jobb. Om turen er nærmere 1 time legger jeg stort sett inn 20-30 minutter med trening og lek løs på tur, i hagen eller inne på kvelden. Har to border collier. Rolige dager med mindre aktivitet enn dette forekommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå