AnonymBruker Skrevet 14. september #1 Del Skrevet 14. september Blir litt forvirret, er så mye forskjellige, og må så klart finne noe som passer meg også, men hva er det liksom som er «in» nå? 😅 Anonymkode: db6da...98e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 14. september #2 Del Skrevet 14. september Har det noe å si? Bruk det du føler deg komfortabel i 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #3 Del Skrevet 14. september Pal Fungi skrev (9 minutter siden): Har det noe å si? Bruk det du føler deg komfortabel i Ja så klart, må finne noe komfortabelt, men er en sliten småbarnsmamma som prioriterer å kjøpe klær til barna og derfor er mer eller mindre helt utdatert når det kommer til min egen garderobe, så når jeg en sjelden gang skal gå til innkjøp av noen nye klær og forhåpentligvis føle meg bittelitt freshere, så er det greit med noen tips til hva man skal se etter😊 Anonymkode: db6da...98e 5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #4 Del Skrevet 14. september Har observert mye bootcut med lavt liv på studentene i det siste. Antar de er oppdatert på motebildet. Anonymkode: 9a3d7...0fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #5 Del Skrevet 14. september Leste ett eller annet sted at skinny jeans var ut Anonymkode: 14b8a...9ca 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #6 Del Skrevet 15. september Jeans maxi skjørt er det som er mest trendy. Anonymkode: e413a...59a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #7 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeans maxi skjørt er det som er mest trendy. Anonymkode: e413a...59a Det er jo skjørt. Anonymkode: b3703...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #8 Del Skrevet 15. september ser fryktelig mye joggebukser Anonymkode: d1796...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #9 Del Skrevet 15. september Skinny jeans er finest og litt på vei inn i motebildet igjen. Anonymkode: b3703...a6a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #10 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ser fryktelig mye joggebukser Anonymkode: d1796...2df Yess. Relax, men ikke spes stilig Anonymkode: b3703...a6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 15. september #11 Del Skrevet 15. september Vide jeans er inn. Styr for all del unna skinny jeans, de er døde. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. september #12 Del Skrevet 15. september Ser mye bootcut, vide jeans og rette jeans. Jeg liker best rette jeans. Liker ikke skinny jeans lenger. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #13 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ja så klart, må finne noe komfortabelt, men er en sliten småbarnsmamma som prioriterer å kjøpe klær til barna og derfor er mer eller mindre helt utdatert når det kommer til min egen garderobe, så når jeg en sjelden gang skal gå til innkjøp av noen nye klær og forhåpentligvis føle meg bittelitt freshere, så er det greit med noen tips til hva man skal se etter😊 Anonymkode: db6da...98e Tips til hva du skal se etter: den typen jeans du kler. Og så ville jeg droppet skinne jeans i et par år til. Anonymkode: fed1a...cb9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #14 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er jo skjørt. Anonymkode: b3703...a6a Ja menn det er det som er mest trendy for øyeblikket innen jeans materialet. Spørsmålet var hvilken type jeans, ikke hvilken jeans bukse som var mest trendy. Det er ikke bukse som er mest trendy akkurat nå. Anonymkode: e413a...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 15. september #15 Del Skrevet 15. september Vide og baggy lyse jeans. Som Mette Marits i Ålesund for nokre veker sidan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #16 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (18 timer siden): Skinny jeans er finest og litt på vei inn i motebildet igjen. Anonymkode: b3703...a6a Nei. Og nei. Anonymkode: 88374...7dd 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #17 Del Skrevet 15. september Jeg kjøpte en vid jeans da det var på vei inn, og en rett en da jeg trengte ny bukse og hørte skinny var på vei ut. Jeg er ikke spesielt glad i noen av dem. Jeg kjøpte bootcut (høy i livet) i vår, og elsker den, men nå kjøpte jeg sannelig en ny skinny. Den er så god å gå med, og jeg føler meg vel. Den er også lett å style, så får andre tåle at jeg er ute av takt. Anonymkode: dd730...8b7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 15. september #18 Del Skrevet 15. september Kjøp det du synes sitter fint på deg OG som du føler er deilig å gå i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #19 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kjøpte en vid jeans da det var på vei inn, og en rett en da jeg trengte ny bukse og hørte skinny var på vei ut. Jeg er ikke spesielt glad i noen av dem. Jeg kjøpte bootcut (høy i livet) i vår, og elsker den, men nå kjøpte jeg sannelig en ny skinny. Den er så god å gå med, og jeg føler meg vel. Den er også lett å style, så får andre tåle at jeg er ute av takt. Anonymkode: dd730...8b7 Men er den lett å style? Har ikke sett étt eneste antrekk bestående av skinnyjeans som har sett bra ut kanskje de siste fem årene. Anonymkode: 88374...7dd 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #20 Del Skrevet 15. september Skinny med sleng ? Som feks True Religion Anonymkode: fd859...da5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå