Gå til innhold

Lyd og vibrering når Samsung låses opp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Plutselig så har det begynt å komme en vibrering og lyd når jeg låser opp min Samsung S23. I tillegg vibrerer og lager det lyd når jeg er inne snapchat. 

Andre som har opplevd det samme og har en løsning?

Anonymkode: 2a0f5...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Plutselig så har det begynt å komme en vibrering og lyd når jeg låser opp min Samsung S23. I tillegg vibrerer og lager det lyd når jeg er inne snapchat. 

Andre som har opplevd det samme og har en løsning?

Anonymkode: 2a0f5...ceb

Jeg opplever det samme, nesten. Ikke vibrering, men et "plong" helt vilkårlig. Gjerne når jeg låser opp ja, men også f.eks med å åpne en nettside i chrome. Startet for et par dager siden. Har Samsung S22. Har prøvd å slå av en del varsler i innstillinger men det hjelper ikke. Varselloggen sier heller ikke noe.

Anonymkode: fa416...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sånn random plong og vibrering og, har en 5-6år gammel samsung som plutselig holder på sånn, selv på lydløs vibrerer den når jeg feks drar ned en nettside for å oppdatere 

Anonymkode: 8dc6d...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg opplever det samme, nesten. Ikke vibrering, men et "plong" helt vilkårlig. Gjerne når jeg låser opp ja, men også f.eks med å åpne en nettside i chrome. Startet for et par dager siden. Har Samsung S22. Har prøvd å slå av en del varsler i innstillinger men det hjelper ikke. Varselloggen sier heller ikke noe.

Anonymkode: fa416...553

For meg startet det i går. Godt å høre det er flere 😅 Da får vi håpe det er en bug som de får fiksa ved neste oppdatering.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har sånn random plong og vibrering og, har en 5-6år gammel samsung som plutselig holder på sånn, selv på lydløs vibrerer den når jeg feks drar ned en nettside for å oppdatere 

Anonymkode: 8dc6d...2be

Kom det ganske nylig hos deg også?

Anonymkode: 2a0f5...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 11.04):

For meg startet det i går. Godt å høre det er flere 😅 Da får vi håpe det er en bug som de får fiksa ved neste oppdatering.

Kom det ganske nylig hos deg også?

Anonymkode: 2a0f5...ceb

Følger tråden. Startet slik hos meg i går også. På lydløs vibrerer den. Med lyd et pling. Omtrent hvert sekund. Da spesielt i Snapchat. Har en s23+ som er brukt i et halvt års tid. 

Dette må de fikse ASAP! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å takk, jeg la nettopp inn en ny tråd om dette hos meg, startet idag morges......da må det være en bug da, på siste oppdatering, men hos meg pågår det hele tiden når jeg er inne på samtaler i snap....gruuuusomt irriterende...!

Anonymkode: 83c8c...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Å takk, jeg la nettopp inn en ny tråd om dette hos meg, startet idag morges......da må det være en bug da, på siste oppdatering, men hos meg pågår det hele tiden når jeg er inne på samtaler i snap....gruuuusomt irriterende...!

Anonymkode: 83c8c...605

Samme her. 

Jeg snakket med samsung på chat I går og meldte fra om problemet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kontaktet dem på Whattsapp nå, får se hva de svarer....

Anonymkode: 83c8c...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar på Whattsapp at dette hadde de ikke hørt om og ba meg legge inn feilmelding i Samsung Members appen......noen andre som har fått et mer vettugt svar?

Anonymkode: 83c8c...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det har med siste oppdatering å gjøre, kan man avinstallere siste oppdatering?

Anonymkode: 83c8c...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet nå å åpne snap på en annen mobil, med eldre versjon av systemoppdatering.

Der får jeg ikke vibreringen......så er nødt til å ha noe med siste versjon på gjøre, 

One UI version 6.1

Android versjon 14

Anonymkode: 83c8c...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg testet nå å åpne snap på en annen mobil, med eldre versjon av systemoppdatering.

Der får jeg ikke vibreringen......så er nødt til å ha noe med siste versjon på gjøre, 

One UI version 6.1

Android versjon 14

Anonymkode: 83c8c...605

Jeg har samme One UI og Android versjon.

TS

Anonymkode: 2a0f5...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sendte til Samsung Support. Dette kunne noen ganger skje når NFC er slått på og mobilen er i nærheten av kort (jeg har kortene liggende i mobildekselet)

Jeg har nå skrudd av NFC, og det virker til å virke (inntil videre hvertfall).

Samsung Support takket for henvendelsen og håpet en oppdatering fikser det, dersom problemet fortsetter 😊

Anonymkode: 2a0f5...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg sendte til Samsung Support. Dette kunne noen ganger skje når NFC er slått på og mobilen er i nærheten av kort (jeg har kortene liggende i mobildekselet)

Jeg har nå skrudd av NFC, og det virker til å virke (inntil videre hvertfall).

Samsung Support takket for henvendelsen og håpet en oppdatering fikser det, dersom problemet fortsetter 😊

Anonymkode: 2a0f5...ceb

Hvordan slår man av den?

Jeg tok ut kortet av mobildekselet nå, og vibreringen forsvant.......er det mulig?? :D 

Anonymkode: 83c8c...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan slår man av den?

Jeg tok ut kortet av mobildekselet nå, og vibreringen forsvant.......er det mulig?? :D 

Anonymkode: 83c8c...605

Det ligger i nedtrekksmenyen der man slår av og på WiFi, lommelykt, flymodus osv 😊

Anonymkode: 2a0f5...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det ligger i nedtrekksmenyen der man slår av og på WiFi, lommelykt, flymodus osv 😊

Anonymkode: 2a0f5...ceb

Ja jeg fant det og meldte tilbake til Samsung support at jeg hadde funnet løsningen, så tydeligvis avhengog av hvem man snakkerr med der at man får korrekt svar....  😉 

Anonymkode: 83c8c...605

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...