AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #1 Skrevet 14. september 2024 …I senga han vil både ha blowjob, rimjob og finger i rumpa.. jeg elsker å bli slikket men han liker ikke å gjøre det på noen damer… er svært renslig, vet jeg er helt strøken nedentil og ingen discomus!!! Frustrerende Anonymkode: 4962b...686
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #3 Skrevet 14. september 2024 Hadde jeg ikke giddet... Anonymkode: 78b3c...329 1 2
Semydfe Skrevet 14. september 2024 #4 Skrevet 14. september 2024 Hadde absolutt ikke giddet å gi hvis jeg aldri fikk i retur 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #5 Skrevet 14. september 2024 Hvorfor dater du ham fremdeles? Han kommer jo aldri til å gi deg en eneste orgasme. Vil du ha pliktsex de neste 60 årene? Anonymkode: eed21...1a4 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #6 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): …I senga han vil både ha blowjob, rimjob og finger i rumpa.. jeg elsker å bli slikket men han liker ikke å gjøre det på noen damer… er svært renslig, vet jeg er helt strøken nedentil og ingen discomus!!! Frustrerende Anonymkode: 4962b...686 Ikke alle liker å gjøre det. Og sex er ingen byttehandel, så det det er ikke sånn at man kan kreve noe tilbake bare fordi en liker å gjøre det selv Dama er kke glad i å suge, men slikker henne såklart med glede alikevel, og å presse henne til noe hun ikke vil er bare skadelig for begge parter Anonymkode: 45e30...125 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #7 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke alle liker å gjøre det. Og sex er ingen byttehandel, så det det er ikke sånn at man kan kreve noe tilbake bare fordi en liker å gjøre det selv Dama er kke glad i å suge, men slikker henne såklart med glede alikevel, og å presse henne til noe hun ikke vil er bare skadelig for begge parter Anonymkode: 45e30...125 Hvis sex handler om å gi og få, så er det til en viss grad en byttehandel. Er man selv veldig raus og sammen med en som selv ikke liker å utføre noe særlig på den andre eller ting vedkommende elsker eller trenger, så er det jo kjipt. Så må man nettopp vurdere om det er bra nok på andre områder, så jo - til en viss grad er det et regnskap. Anonymkode: eaece...d12
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #8 Skrevet 14. september 2024 Discomus? Anonymkode: 22a39...7d6 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #9 Skrevet 14. september 2024 Som noen over nevner bør ikke noen presses til å gjøre noe de ikke ønsker å gjøre i senga. Dermed bør han ikke presses til å slikke. På den annen side bør man ha omtanke for hverandre og ta hensyn til hverandre. Går han inn for å gi nytelse på andre måter? Bruker fingre osv? Leketøy? En ren egoist er ikke bra hverken i forhold eller som sexpartner, men det er mye man kan gjøre som ikke innebærer slikking. Anonymkode: ff1f9...7a1 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #10 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis sex handler om å gi og få, så er det til en viss grad en byttehandel. Er man selv veldig raus og sammen med en som selv ikke liker å utføre noe særlig på den andre eller ting vedkommende elsker eller trenger, så er det jo kjipt. Så må man nettopp vurdere om det er bra nok på andre områder, så jo - til en viss grad er det et regnskap. Anonymkode: eaece...d12 Men hvis man personlig liker å slikke eller suge, så er det veldig egoistisk å nekte å gjøre bare fordi man ikke får. På den måten jeg mener byttehandel. Joda, man må gi og ta hvis sexen skal bli bra. Men inntrykk av at en del kvinner som ikke blir slikket nettopp nekter å gjøre det pga hun ikke får, ikke nødvendigvis fordi hun ikke liker det. Og da har man et usundt syn på hvordan sex skal være en byttehandel. Da er det vel best å bare gå videre om oralsex er viktig Anonymkode: 45e30...125 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #11 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som noen over nevner bør ikke noen presses til å gjøre noe de ikke ønsker å gjøre i senga. Dermed bør han ikke presses til å slikke. På den annen side bør man ha omtanke for hverandre og ta hensyn til hverandre. Går han inn for å gi nytelse på andre måter? Bruker fingre osv? Leketøy? En ren egoist er ikke bra hverken i forhold eller som sexpartner, men det er mye man kan gjøre som ikke innebærer slikking. Anonymkode: ff1f9...7a1 Hva om slikking er det man trenger for å komme? Jojo, men da er de jo ikke kompatible. Anonymkode: eaece...d12
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #12 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): …I senga han vil både ha blowjob, rimjob og finger i rumpa.. jeg elsker å bli slikket men han liker ikke å gjøre det på noen damer… er svært renslig, vet jeg er helt strøken nedentil og ingen discomus!!! Frustrerende Anonymkode: 4962b...686 Turn off!😱 Jeg er ikke veldig fan av å bli bli slikket,men kjæresten min elsker det. Han elsker å gi. Fingre ,kjenne,slikke,kose med hele min kropp. Det er normalt. Veldig turn off at han også bare vil ha og ha selv🤢 Dump han. Anonymkode: 63a16...023
Crazydoglady Skrevet 14. september 2024 #13 Skrevet 14. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (26 minutter siden): …I senga han vil både ha blowjob, rimjob og finger i rumpa.. jeg elsker å bli slikket men han liker ikke å gjøre det på noen damer… er svært renslig, vet jeg er helt strøken nedentil og ingen discomus!!! Frustrerende Anonymkode: 4962b...686 Viss det er viktig for deg så er det jo åpenbart ett problem. Ta det seriøst nå istedenfor å la det bli en sakte død for forholdet senere med mer følelser og mye frustrasjon. For ordens skyld så tenker jeg det er helt ok å evt ha ett problem med å gi oral sex, så man trenger ikke å gjøre det til noe det ikke er. Men det er likevel noe som blir et problem om dere er så forskjellige. Altså, det er forskjell på å slite med oral sex, men være en allright person som er villig til å gi mye ellers og en som bare ikke gidder å gi noe av seg selv, oral sex eller andre ting. Førstnevnte har ett problem med oralsex, sistnevnte har ett helt annet problem som ingen burde ønske å ha i ett forhold. For meg hadde ikke mangel på oralsex vært ett problem så lenge han gir på andre områder i sengekosen, fordi akkurat det er ikke så viktig for meg. Endret 14. september 2024 av Crazydoglady 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #15 Skrevet 14. september 2024 Byebye. Ikke bare fordi det handler om å gi å ta, men hvis noen ikke er kapabel til å gi meg det eneste jeg nyter når det gjelder sex kommer det aldri til å fungere. Vil ikke binde meg til dårlig sex. Bedre å finne seg noen som ønsker å tilfredsstille meg istedet for å være en egoist i senga. Anonymkode: 62a50...f88 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #16 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men hvis man personlig liker å slikke eller suge, så er det veldig egoistisk å nekte å gjøre bare fordi man ikke får. På den måten jeg mener byttehandel. Joda, man må gi og ta hvis sexen skal bli bra. Men inntrykk av at en del kvinner som ikke blir slikket nettopp nekter å gjøre det pga hun ikke får, ikke nødvendigvis fordi hun ikke liker det. Og da har man et usundt syn på hvordan sex skal være en byttehandel. Da er det vel best å bare gå videre om oralsex er viktig Anonymkode: 45e30...125 Ego? Eller bare at man faktisk liker det mindre fordi man ikke får? Jeg liker å gi. Men hvis jeg ikke får tilbake, så liker jeg mindre og mindre å gi. Jeg blir rett og slett kjøpere. Det er vel ikke kontroversielt at man blir påvirket av selve parrelasjonen? Sånn er det bare for meg, og dette gjelder også slikking, fordi jeg trenger det for å ha et godt sexliv. Anonymkode: eaece...d12 1
Even Tuell Skrevet 14. september 2024 #17 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): …I senga han vil både ha blowjob, rimjob og finger i rumpa.. jeg elsker å bli slikket men han liker ikke å gjøre det på noen damer… er svært renslig, vet jeg er helt strøken nedentil og ingen discomus!!! Frustrerende Anonymkode: 4962b...686 Spørsmålet er kanskje hvorfor han ikke ønsker å gå ned på deg. Er det fordi han genuit ikke liker det eller er det fordi han er usikker på hva og hvordan ... og der med unngår hele greia. Det er nokså vanlig å heller feige litt ut framfor å innrømme at man er usikker eller ikke vet. Det er liksom "opplest og vedtatt" alle menn slikker og fingrere dama si. Og siden alle gjør det, må de jo også vite hvordan... bortsett fra ham. Det er lett å tenke sånn, selv om det slettes ikke er sånn i praksis. "Alle" drar jo ikke til syden hver sommer heller liksom. Hva med å snakke mer om det? Grave litt mer i hvorfor og understrek at det er et savn for deg. Tilby deg å vise hvordan og at det er null stress om han er utrygg. Greit å avdekke om han bare er en egoist, genuint ikke liker eller bare er utrygg før du eventuelt følger rådet til flesteparten her og dumper han.
feliek54 Skrevet 17. september 2024 #18 Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 16.12): …I senga han vil både ha blowjob, rimjob og finger i rumpa.. jeg elsker å bli slikket men han liker ikke å gjøre det på noen damer… er svært renslig, vet jeg er helt strøken nedentil og ingen discomus!!! Frustrerende Anonymkode: 4962b...686 Han er egoist. ubrukbar type. kos med sex skal være gjensidig. Det å gi er minst like viktig som å få nytelse. det blir tomt om det ikke er gjensidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå