Fighter83 Skrevet 14. september 2024 #1 Del Skrevet 14. september 2024 Jeg skjønner ikke noe av hvordan jeg finner frem der etter endringene de har gjort. Kan noen forklare meg hvordan jeg f.eks finner alle damesko eller damebukser der? Orker ikke å titte i en typ katalog, slikt vil jeg heller ha fysisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 14. september 2024 #2 Del Skrevet 14. september 2024 Misliker den nye oppdateringen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 15. september 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 15. september 2024 Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #4 Del Skrevet 15. september 2024 Motivet ved siden av «huset»/ hjem knappen også kan du akkurat som i forrige trykke deg inn på dame og så vege sko, gensere osv Anonymkode: 37d10...af6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 15. september 2024 #5 Del Skrevet 15. september 2024 Bestiller aldri på app, bare på pc når det gjelder klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. september 2024 #6 Del Skrevet 15. september 2024 Bruker kun nettsiden selv om jeg alltid bestiller fra pad eller telefon. Har derfor ikke hatt appen, men nettsiden er ihvertfall enkel og grei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå