Gå til innhold

Bør jeg holde tale?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Faren til kjæresten min skal snart gifte seg. Jeg har et godt forhold til både han og kjæresten hans, men ikke egentlig veldig nært. 
Kjæresten min og jeg har vært sammen i syv år. Vi har opplevd en del sammen med familien hans og vi har fått hjelp til mye rart i livet. Derfor føler jeg det er på sin plass at jeg faktisk viser takknemlighet ... Likevel har jeg ikke så mye personlig å komme med ... Hvis det gir mening? 

Bør jeg holde tale? Eller er det nok at bare sønnen holder? Hvordan hadde dere tenkt?

Anonymkode: 97cd6...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen grunn til at du skal holde tale her. Har du lyst, kan du selvfølgelig, men det er ingen som vil forvente det av deg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke i utgangspunktet. Er så mange talere i bryllup som er mye nærmere. Men det vi har gjort noen ganger er å sørge for at ord vi vil si blir formidlet av ektefelle som del av min/hans tale. Og at vi selvfølgelig bruker jeg og xxx setter stor pris på, når vi omtaler støtte til oss som par. 

Anonymkode: b3732...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Takk for svar! 

Det var lurt å sørge for at kjæresten min sier et par ord - det skal jeg gjøre! 

Anonymkode: 97cd6...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...