Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært en lang kamp både med meg selv og mine følelser , jeg er gift med en som ikke behandlet meg så bra. Alle spør hvorfor jeg ikke bare gikk.. nå vil jeg gjerne dele historien min om hvorfor jeg fremdeles blir... 

Jeg har oppsøkt alle typer hjelp, men blir tatt delvis på alvor. Det er en stadig kamp mot systemet, og nå mine sterke følelser og savn etter han konstant, hver dag. Det er som man er blitt avhengig, jeg er ikke avhengig av alkohol eller rus men han.

Jeg er som lykkeligst og på det verste med ham.

Var "borte" i flere måneder, men nå er kampen tapt igjen. Den følelsen av at han higer etter min kjærlighet, og at min indre tomhet blir slukket med engang jeg tar han tilbake. Jeg er svak, og dum.

Nå er jeg her og vil hjem til han igjen, og sånn går det. Alltid et håp om at hans løfter skal bli holdt, men tviler, men jeg klarer meg ikke uten han.

Økonomisk, følesmessig og psykisk.

Døm meg ikke...

Anonymkode: 401a8...13d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke har barn så gjør du akkurat som du vil. Helt greit for meg.

Anonymkode: 72e58...8d2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kontakt nærmeste Krisesenter NÅ:

https://www.krisesenter.com/finn-ditt-krisesenter/

Du trenger å snakke med noen NÅ!

Han elsker deg ikke, Ts!

Slike som han later som om de elsker deg akkurat lenge nok til å få deg hektet igjen. For slik får han kontroll på deg igjen, får muligheten til å psyke deg ned enda mer enn tidligere. Slike som din eksmann får energi av å ødelegge andre mennesker!

Du vet at han ikke kommer til å endre seg. Om han skal endre seg så må han først i langvarig terapi. Da kan noen som utøver fysisk vold endre seg varig. Men de som utøver psykisk vold, de endrer seg så godt som aldri iflg. fagperson som nylig snakket om dette på Nrk.

Hans lovnader og løfter er fullstendig verdiløse!

Vær så snill, ring ditt nærmeste Krisesenter NÅ. Du trenger noen å snakke med NÅ!

❤️

Anonymkode: 06870...eb2

Skrevet

Du vet selv du er svak og dum, har prøvd å gjøre noe med det, men får det ikke til. Du fremstår helt hjelpeløs i kloen på en dårlig mann. Du sier du gjentar dumskapen bevisst gang på gang, og du vet godt selv det ikke er bra for deg. 

Hvilke råd vil du ha? Hva vil du egentlig høre? 

For meg virker det som en tapt sak.

For eneste løsningen er å bli sterk og smart....

Anonymkode: ec126...58b

Skrevet

Kjære TS!

Jeg har det akkurat som deg. Mange her inne har det som deg; og forstår. Vi forstår alt, inkludert hvorfor du ikke går en gang for alle, hvorfor du kommer tilbake osv. Dine neste skritt nå er de samme som jeg gjør. Ikke gå nå…, bli…., og jobb i det skjulte med å forberede deg. Lese, lære og sette av penger. Snakk med en eller flere venner…, evt din mor og far. Sørg for at de er med på din plan så de ikke blir skuffa når du ikke gjør noe med en gang. La folk rundt deg forstå, altså de få utvalgte du stoler på. Dette er din kamp alene, ingen kan gjøre det for deg, men de kan lytte til deg..

Det neste du SKAL gjøre, er å lese om Codependency. Din verdi ligger i hans akspekt. Forstår du? Du lar han bestemme din verdi, dine følelser, dine avgjørelser!!!

Så du må jobbe med deg selv mentalt. Uansett hvor lite verdt, mislykket og uattraktiv du føler deg så er det minst 100 mennesker der ute som synes du er drømmedama. Jeg lover deg, du har bare ikke møtt de enda!! Så du må vri alt rundt, du setter din verdi, du setter dine grenser for hva du kan akseptere og du er attraktiv for andre. Og så kommer siste og VIKTIGE punkt….Det å sette grenser betyr IKKE så be andre endre seg. Du kan feks ikke si: Slutt å si sånn, vær blid; ikke slå, ikke være sint. Du kan ikke endre andre, men det skal du heller ikke gjøre. Det er umulig å endre andre…

Det du skal gjøre er å si: Her går min grense, om du gjør sånn eller slik så er det ditt valg, men da går jeg….osv. altså, dine grenser skal utløse handlinger fra deg, ikke han!!!

Anonymkode: 365b4...388

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...