Gå til innhold

Bursdagsstæsj på Temu

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 14.24):

Sikker på at det ikke var ånden din? Pussa tenna den dagen?

Anonymkode: 752c9...45b

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Du tenker folk tar det med til utlandet? 

Anonymkode: 8f902...cad

Jeg tenker: ikke kjøp stæsj laget med giftige evighetskjemikaler som er forbudt å produsere i hele Skandinavia.. de som kjøper er med på å frakte giftig avfall hit ja.. så slutt.

Anonymkode: bbf41...c3e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr langt unna den dritten! For din egen del, for dine og andre barn sin del, og for kloden sin del. 

Anonymkode: 8c85b...308

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 13.39):

Hei, 

Jeg har kjøpt masse ballonger og annet stæsj på Temu til min sønn sin bursdag. Plutselig jeg redd for at dette er fullt av gift og farlig? Kjøpte noen små gaver til goodiebags også men tørr ikke levere dette ut til mange barn om det er fult av gift. Tanker?

Anonymkode: 32ec7...407

Full av gift🤔🤔 Slapp av. Ingen barn vil bli syke eller omkomme. Temu er ikke verre enn nille

Anonymkode: e55af...15b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lukter som regel ikke "gift". Og du kan trøste deg med at ballongene du kjøper på butikken mest sannsynlig stammer fra Kina de også...

Anonymkode: 7f022...979

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå lukter som regel ikke "gift". Og du kan trøste deg med at ballongene du kjøper på butikken mest sannsynlig stammer fra Kina de også...

Anonymkode: 7f022...979

Nille må forholde seg til norske regler; ikke temu.. 

så bruk 10 kr ekstra og kjøp dem på Nille da 👊

Anonymkode: bbf41...c3e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Full av gift🤔🤔 Slapp av. Ingen barn vil bli syke eller omkomme. Temu er ikke verre enn nille

Anonymkode: e55af...15b

Norske (og europeiske) butikker er underlagt strenge regler for import av ulovlige produkter. Temu er det ikke (sender fra Kina). Tilfeldige kontroller utført viser skyhøye forekomster av tungmetaller i smykker og leker, i tillegg til hormonhermere i plastprodukter. Dette er forbudt i Norge. Temu er verre enn Nille uansett hva du tror. Det er bevist.

Anonymkode: cad8d...972

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyntes man kan bestemme selv hva man gjør med seg selv, men ikke med andres barn. Ville helt klart droppa å  ruke temu-greiene når det er til andre folk. 

Anonymkode: 2ce32...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kjøper alt fra temu gjør at jeg kvier meg for å sende barna i bursdager nå. Her i huset er Temu bannlyst på grunn av giftstoffene, men jeg har jo ingen kontroll på hva andre uansvarlige voksne presser på barna mine når jeg ikke er til stede. Barna mine er heldigvis store nok til å forstå de negative sidene med Temu, men det er ikke alltid lett for de å se når noe kommer derfra 

Anonymkode: 15a93...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Folk som kjøper alt fra temu gjør at jeg kvier meg for å sende barna i bursdager nå. Her i huset er Temu bannlyst på grunn av giftstoffene, men jeg har jo ingen kontroll på hva andre uansvarlige voksne presser på barna mine når jeg ikke er til stede. Barna mine er heldigvis store nok til å forstå de negative sidene med Temu, men det er ikke alltid lett for de å se når noe kommer derfra 

Anonymkode: 15a93...ee4

Hva i alle dager er du redd for når ditt barn kommer i bursdag med ting fra temu?  Tror du ting fra temu er radioaktiv? At de får kreft å være i rom med temu ting 🤦 eller at kaka og godteri kommer fra temu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt litt ting på Temu til bursdagsselskap selv, men holdt meg til ting som ikke skal i kontakt med mat/inn i munnen, da tenker jeg at det er noen hakk tryggere. Type veggpynt som bare skal henge på veggen tenker jeg er greit.

Hadde blitt skeptisk dersom barnet mitt fikk servert mat på Temu-tallerkener og drikke i Temu-glass og godteri i Temu-plastposer. Lest litt for mye om hvor høye gift- og blynivåer det er i en del av varene derfra. 

Anonymkode: ca5b3...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...