Gå til innhold

Hvor kan jeg få reparert skinnveske i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jeg innom et spesielt type sted for å ordne det? Jeg mener jeg har gjort det hos skomaker før men da var det kun snakk om å sette på en ny reim. Hanken på en Ralph Lauren-veske har blitt ødelagt, skinnet er slitt av så det må fikses. Noen som har fått reparert veske i Oslo i det siste og har noen tips? Er det dyrt? 

Anonymkode: 8408e...c59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle tro produsenten av så dyre vesker har en form for reparasjonsservice? Da må nok vesken sendes inn et sted, og det høres i så fall svært tidskrevende ut... det er nok ikke noe Ralph Lauren verksted i Norge heller.

Tror jeg ville satset på det du har prøvd før, en skomaker. Men finn en som har vært etablert lenge og har erfarne folk. De er vant til å jobbe med skinn.

Anonymkode: 2acc9...a2e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Må jeg innom et spesielt type sted for å ordne det? Jeg mener jeg har gjort det hos skomaker før men da var det kun snakk om å sette på en ny reim. Hanken på en Ralph Lauren-veske har blitt ødelagt, skinnet er slitt av så det må fikses. Noen som har fått reparert veske i Oslo i det siste og har noen tips? Er det dyrt? 

Anonymkode: 8408e...c59

Skomakere fikser ofte sånne ting også 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...