Gå til innhold

Luktfjerner spray


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har en spray å anbefale? Som skal brukes i rommet der kattedoen er. 

Og hvor får man kjøpt det?

(Jo da,jeg tømmer den ofte,og fjerner avføring med en gang jeg merker at det er der,men det hender det lukter litt allikevel)

Anonymkode: 12a77...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt hundevalp - Og om jeg ville unngå at den tisset på samme stedet - vasket jeg over med kjøkkenspray, evt blanding Zalo/samiakk - uansett er det viktigste å lære de å gå ut og tisse..

Anonymkode: 6e6f6...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har hatt hundevalp - Og om jeg ville unngå at den tisset på samme stedet - vasket jeg over med kjøkkenspray, evt blanding Zalo/samiakk - uansett er det viktigste å lære de å gå ut og tisse..

Anonymkode: 6e6f6...6e4

Man må ALDRI vaske bort kattepiss med salmiakk, for da ber man om at de tisser på samme plass! Kattepiss er noe helt annet enn hundepiss.

Anonymkode: ec1ad...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har hatt hundevalp - Og om jeg ville unngå at den tisset på samme stedet - vasket jeg over med kjøkkenspray, evt blanding Zalo/samiakk - uansett er det viktigste å lære de å gå ut og tisse..

Anonymkode: 6e6f6...6e4

Nå var det katter og ikke hunder det var snakk om her. Kattene her går ut på do også de,men har do inne for sikkerhets skyld. De bruker den mest om vinteren. 

Anonymkode: 12a77...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X-It! Kjøpes på apotek. Fungerer suverent og sprer ingen lukt i rommet - kun fjernes lukten som allerede er. Ingen lugubre ingredienser, kun en blanding av mineraler.

Anonymkode: e628a...ffd

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...