Gå til innhold

HVA SKAL DU I SOMMERFERIEN?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal en uke til Tenerife med kjæresten :)

Gjest Gjest_King James_*
Skrevet

Reise rundt i Europa med ryggsekk altså med Interreil. Helt alene forterker og reise alene.

Skrevet

Jobbe forhåpentligvis, hvis jeg får jobb da.

Skrevet

Oj, vet dere dette allerede?? Her blir det nok ikke lagt planer enda, men jeg skulle gjerne hatt en to-ukers tur til syden i boks allerede.

Gjest marthepia
Skrevet

Vi ska ltil telemark sammen med svigers :) Har en fast plass vi bruker å være på :)

Skrevet (endret)

10 dager til Euro-Disney, også den vanlige besteforeldrerunden med ungene en måned etterpå: besøke deres bestefar en uke på småbruket hans og Hunderfossen + Sommarland i Bø på veien hjem, besøke deres bestemor på sørlandet + Dyreparken, senere deres andre besteforeldre en uke.

Endret av ~MALIN~
Gjest Sukkerert
Skrevet

Forhåpentligvis får jeg en relevant sommerjobb.

Kjæresten har fått sommerjobb i Praha. Så viss jeg ikke får jobb skal jeg henge rundt i Praha på dagtid med meg selv. Treffe igjen noen venner fra utveksling kanskje. Og muligens ta en tur Tsjekkia-Kroatia.

Skrevet

Foreløpig har jeg lagt en plan: 1 uke til Hellas! :)

Skrevet

Jeg skal først gifte meg, så skal jeg reise på en toukers bryllupsreise til Mauritius! :-D

Skrevet

Åh, vet ikke helt ennå...

Håper absolutt det blir minst en av de by-feriene vi har planlagt... Langhelg i en eller annen fin by. Og så blir det jobbing og Moldejazz :)

Skrevet

Jeg skal ligge på en strand eller brygge på Sørlandet og lese i en god bok.... dersom jeg blir litt varm skal jeg avkjøle med i sjøen..

Gjest camillo
Skrevet

Jeg skal være hjemme og jobbe, trene og drive med det jeg ellers driver med - og forhåpentligvis blir det en god del fjellturer rundt omkring i Norge. :-D

Skrevet

Restaurere sykkelen min og dra på mange sykkelturer med teltet jeg kjøpte i fjor. Også skal jeg så klart sykle Grenserittet 2006 i august!

Skrevet

Med campingvogn til Sverige, antar jeg ;)

Skrevet

Ha'kke peiling!!

Først skal vi se hva påsken vil bringe, men tror neppe det blir noen ferie i påsken heller....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...