AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #1 Skrevet 14. september 2024 Ok så jeg får automatisk høyere puls når jeg er gravid, har pulsklokke så følger derfor med på statistikken. Hvilepulsen min har vært mye høyere alle ukene før og nå er den nesten nede på normalt nivå. Jeg har tidligere hatt MA og da skjedde det samme, bare at jeg også mistet gravidsymptomer. Føler meg kvalm og ømme bryster, så ikke noen endring der. Kan lavere puls bare være noe normalt? Anonymkode: e798d...38e
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #2 Skrevet 14. september 2024 Ville absolutt ikke brukt pulsklokke og dens målinger som indikator på noe som helst i forbindelse med graviditet. Har forøvrig hatt lavere puls, lavere blodtrykk enn normalt i mine graviditeter. Hva som er normalt er individuelt med store ulikheter både fra kvinne til kvinne og svangerskap til svangerskap Anonymkode: 23d3d...d1f 1 2
Venterpåregnbuen Skrevet 14. september 2024 #3 Skrevet 14. september 2024 Vet ikke hvilken uke du er i, men det er helt normalt at hvilepulsen går litt ned igjen rundt uke 6-7, når kroppen har vent seg til den økte blodmengden og hjertet ikke trenger å jobbe like hardt. Uansett så er dette veldig individuelt. Selv sluttet jeg med pulsklokka rundt det tidspunktet da den bare gjorde meg stressa. Hadde sett dupp i hvilepuls de 3 gangene jeg mistet, men orket ikke gå og stresse og bekymre meg pga den klokka oppi alle andre bekymringer. Hvilepulsen gikk ned og hrv gikk opp, men jeg er nå gravid i uke 23. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #4 Skrevet 15. september 2024 Er akkurat 8 uker nå. Pulsen begynte tippe nedover denne uken. Ganske mye også. Kan jo ha noe å si at jeg har hatt hjemmekontor og slappet mer av enn normalt. Men ja har selv dårlig erfaring når pulsen går nedover men har ikke mistet noen symptomer ellers så krysser fingrene for at det er normalt. Kanskje lurt å slutte måling men jeg er ganske avhengig av den klokka😅 Skal ha ultralyd om en ukes tid så håper jeg får positive nyheter da. Anonymkode: e798d...38e
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #5 Skrevet 15. september 2024 Yep, pulsen min øker fra 50-60 til 75-95 før positiv test. Pulsen økte til 115 den natten jeg mistet i uke 6-7, elkers har den roet seg når jeg runder uke 8 ca. Anonymkode: 80e95...da5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå