Eplejuice123 Skrevet 14. september 2024 #1 Skrevet 14. september 2024 Sønnen min på mellomtrinnet har en kamerat. Denne gutten er veldig raus og grei mot de han liker. De elevene han ser på som mindre kule ( de har ikke gjort han noe ) hakker han på. han er i en situasjon med mye familiesplid. Det er ofte de barna som ikke har det ok hjemme som gjerne tråkker andre ned for å føle seg bedre eller øke sin status. nå har gutten begynt å hakke på min datter, og det når jeg ikke ser på. Han er så sjarmerende mot voksne, og i det øyeblikket vi snur ryggen til så hakker han på dattera
AprilLudgate Skrevet 14. september 2024 #2 Skrevet 14. september 2024 Hva med å ta en prat med ham og si hva du observerer? Og ha i bakhodet at han ikke har modenhet/selvinnsikten helt? »Du er kjempegrei, men avogtil hakker du på andre og nå datter. Det er endel gjør uten å tenke helt på hvorfor - og hva det gjør med den man hakker på. Man trenger ikke like alle, men da kan man heller bare la personen være i fred uten å gjøre dagen deres kjip. Om noe skjer hjemme eller andre steder som påvirker humør så er det fort gjort å ta frustrasjonen ut sånn, men prøv å tenke litt på konsekvensene. Vet sønn setter stor pris på vennskapet ditt - og jeg vet du kan være en god venn. Så prøv å ignorere den trangen til å hakke på andre. Håper vi kan ha en avtale så jeg slipper snakke med foreldrene dine.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #3 Skrevet 14. september 2024 Lat som du går. Stå å lytt og spør om han kan gjenta det han sa. Anonymkode: 81865...0d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå