AnonymBruker Skrevet 14. september #1 Del Skrevet 14. september i ull, som sitter godt rundt ørene i vind og vær Anonymkode: 3b188...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 14. september #2 Del Skrevet 14. september Følger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 14. september #3 Del Skrevet 14. september (endret) Jeg har en Kari Traa, kanskje den som heter Rose Beanie. Den er dobbel (ull), og alikevel så tynn at jeg får den under sykkelhjelmen, men varm og god, sitter godt. Endret 14. september av Rufs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #4 Del Skrevet 19. september Veldig mye fint i varm ull på Skinnlue Rago er min favoritt, men mulig de blir for varme/store om det var treningslue du var ute etter. Anonymkode: 90a69...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #5 Del Skrevet 19. september Feil link 😅 Riktig er: Skinnlue.no Anonymkode: 90a69...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 19. oktober #6 Del Skrevet 19. oktober Ulvang Rav er god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 20. oktober #7 Del Skrevet 20. oktober Veldig fornøyd med tynn merinoull lue fra morild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå