Gå til innhold

Hvor kjøper dere klær oftest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleide å kjøpe fra en nettside som har forsvunnet, og nå vet jeg ikke hvor jeg kan finne unike klær. Zalando, H&M og lignende butikker interesserer meg ikke, for alle har samme type kjedelige klær.

😮‍💨🫥hjelpppppppp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zalando selger jo mange hundre forskjellige merker...

Anonymkode: dd055...bbf

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Zalando har jo alt som finnes av gærne og sprø klær, i tillegg til "main stream" klær. De har jo alt! Hvordan kan du si at de har "samme typer kjedelige klær" der skjønner jeg ikke.

Klær som denne "vanlige" jakken

e700c76793e94e37b2d7e0788423b6ac.jpg?imw

Anonymkode: 62224...8fa

• Liker 2
Skrevet
Maryam.Maryam skrev (28 minutter siden):

Jeg pleide å kjøpe fra en nettside som har forsvunnet, og nå vet jeg ikke hvor jeg kan finne unike klær. Zalando, H&M og lignende butikker interesserer meg ikke, for alle har samme type kjedelige klær.

😮‍💨🫥hjelpppppppp

Det hadde nok hjulpet _litt_ om du skrev litt mer om hva slags klær du faktisk ser etter? Det finnes mange nettbutikker med relativt unike klær, men det kommer liksom litt an på om du ser etter en kjole, bukser, korsett, dunkåpe eller regntøy...

Anonymkode: e2894...c1c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det hadde nok hjulpet _litt_ om du skrev litt mer om hva slags klær du faktisk ser etter? Det finnes mange nettbutikker med relativt unike klær, men det kommer liksom litt an på om du ser etter en kjole, bukser, korsett, dunkåpe eller regntøy...

Anonymkode: e2894...c1c

👍

Skrevet

Modcloth 

Unique vintage 

Etsy 

Chicwish

Succubus 

ONJENU 

Infinity

EMP

British retro 

Syvende himmel (har ikke nettbutikk, butikken ligger i Stavanger men jeg følger de på Instagram og de sender ting på henvendelser) 

Og så leiter jeg litt etter plagg jeg ønsker. Så f.eks en genser på pinterest ifjor og nøstet meg frem til en butikk som solgte den og kjøpte to ull gensere derifra.

Den butikken het Kiel james patrick. 

Samme med et skjørt jeg så, butikken het Undead magpie

Så jeg leiter og googler litt viss det er noe jeg ser som jeg liker ekstra godt. Bruker pinterest litt aktivt for stilen min som kanskje ikke er basic bitch som en får overalt her i Norge og finner en rekke butikker og klær på den måten, bare et tips.

Men en må helst til utlandet om en søker noe litt utenom A4 materiale. Det er iallefall enklere med mer variasjon føler jeg. 

Butikker som fører merket "hell bunny", har ofte flere plagg jeg liker... Men nå skriver du ikke i hvilken type stil du liker klær i så det kan være 'mine' butikker ikke er det du er på jakt etter i det hele tatt men det er iallefall her jeg handler klær😊

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg pleide å kjøpe fra Chicososo, men nå som det er borte, når jeg kjøper noe fra Zalando, vet alle at det er fra Zalando. 🫤

Skrevet
skreppamedleppa skrev (2 minutter siden):

Modcloth 

Unique vintage 

Etsy 

Chicwish

Succubus 

ONJENU 

Infinity

EMP

British retro 

Syvende himmel (har ikke nettbutikk, butikken ligger i Stavanger men jeg følger de på Instagram og de sender ting på henvendelser) 

Og så leiter jeg litt etter plagg jeg ønsker. Så f.eks en genser på pinterest ifjor og nøstet meg frem til en butikk som solgte den og kjøpte to ull gensere derifra.

Den butikken het Kiel james patrick. 

Samme med et skjørt jeg så, butikken het Undead magpie

Så jeg leiter og googler litt viss det er noe jeg ser som jeg liker ekstra godt. Bruker pinterest litt aktivt for stilen min som kanskje ikke er basic bitch som en får overalt her i Norge og finner en rekke butikker og klær på den måten, bare et tips.

Men en må helst til utlandet om en søker noe litt utenom A4 materiale. Det er iallefall enklere med mer variasjon føler jeg. 

Butikker som fører merket "hell bunny", har ofte flere plagg jeg liker... Men nå skriver du ikke i hvilken type stil du liker klær i så det kan være 'mine' butikker ikke er det du er på jakt etter i det hele tatt men det er iallefall her jeg handler klær😊

Takk, takk. Skal se på de du skrev.

Men er de rimelige også? Det er også viktig. 😅

Skrevet
Maryam.Maryam skrev (6 minutter siden):

Jeg pleide å kjøpe fra Chicososo, men nå som det er borte, når jeg kjøper noe fra Zalando, vet alle at det er fra Zalando. 🫤

Hvordan vet alle at det er kjøpt på Zalando? Zalando selger mange merker som også selges andre steder.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har ikke kjøpt klær på 6 år. Har nok😄

Anonymkode: 1bc1e...2f8

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Maryam.Maryam skrev (4 minutter siden):

Takk, takk. Skal se på de du skrev.

Men er de rimelige også? Det er også viktig. 😅

Tja de er ikke av de dyreste butikkene, de er ikke sånn typ luksus butikker, men de kjipeste kostnadene ved mange av disse butikkene er nok frakt og toll. Men ellers prisnivå er de helt midt på treet... 👍

• Hjerte 1
Skrevet

Bestiller mest fra COS og H&m, men også en del hva Arket og &Otherstories 😊 Alt er vel under H&m tror jeg 

Anonymkode: e5f54...9f8

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bestiller mest fra COS og H&m, men også en del hva Arket og &Otherstories 😊 Alt er vel under H&m tror jeg 

En del fra* 

Skrevet

Kjøper en del klær fra Villoid. Mye fint der. 

• Nyttig 1
Skrevet

Lindex

Anonymkode: dfe47...4bb

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg hater å gå rundt i butikker så det blir mest Zalando, synes de har bra utvalg der 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg handler stort sett merkeklær (nytt/brukt en gang) på finn. Jeg har lav inntekt men liker klær og ting av god kvalitet og får det gjerne til langt under halve prisen med å kjøpe second hand. Kjøpte akkurat en bukse til 3000kr som jeg har siklet på lenge for en 500-lapp på finn. Miljøvennlig og økonomisk 🙌🏻 

Anonymkode: cb0e9...fea

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg liker å gå inn i butikker å kjøpe klær. Handler så og si aldri på nett. 

Anonymkode: 50ac8...d53

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Lost little girl skrev (46 minutter siden):

Kjøper en del klær fra Villoid. Mye fint der. 

Det er ikke VOEC-registeret, så det blir dyrt med skatt.

Skrevet

Det er viktig å sjekke om nettsiden er VOEC-registeret eller blir veldig dyrt 😮‍💨

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...