Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 22. februar 2006 #1 Skrevet 22. februar 2006 Hei dere!! Det er noe jeg lurer på ... Jeg har funnet vegghengt blandebatteri,dusj ol fra et firma i Danmark... Damixa heter firmaet;) Det jeg da lurer på er,det er vel billigere å kjøpe direkte fra levrandøren?men jeg har også hørt at man kan betille varen til strømstad(jeg bor i fredrikstad) så slipper jeg å betale import... Noen som har gjort dette?åssen gjør jeg dette? Må jo være noe å spare her??
Susan Sto Helit Skrevet 22. februar 2006 #2 Skrevet 22. februar 2006 Hei dere!! Det er noe jeg lurer på ... Jeg har funnet vegghengt blandebatteri,dusj ol fra et firma i Danmark... Damixa heter firmaet;) Det jeg da lurer på er,det er vel billigere å kjøpe direkte fra levrandøren?men jeg har også hørt at man kan betille varen til strømstad(jeg bor i fredrikstad) så slipper jeg å betale import... Noen som har gjort dette?åssen gjør jeg dette? Må jo være noe å spare her?? ← Dette med å bestille til Strømstad er at du bestiller "Poste Restanse" (Eller noe slikt) Som betyr at du bestiller det direkte til et postkontor. Da må du reise på postkontoret og hente ut pakken der. Mange som gjør dette, så jeg regner med det går greit. Bare pass på at de en rørlegger ofte tjener penger på er påslaget på det han faktisk innstallerer, så skal du bruke rørlegger til å installere dette kan det lønne seg å få han til å skaffe det. (Han får normalt helt andre priser enn deg.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå