AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #1 Skrevet 14. september 2024 Jeg skal forsikre barnet mitt, men hvilket forsikringsselskap er best og billigst? Jeg vil gjerne at forsikringen skal dekke arr og tannskader. Flere gjør ikke det ser jeg. Da vi bodde i utlandet, så dekket forsikringen vi hadde der det. Anonymkode: fdb3c...ec4
Anastacia Skrevet 14. september 2024 #2 Skrevet 14. september 2024 Det er gjerne en motsetning mellom best og billigst. 5 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #3 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg skal forsikre barnet mitt, men hvilket forsikringsselskap er best og billigst? Jeg vil gjerne at forsikringen skal dekke arr og tannskader. Flere gjør ikke det ser jeg. Da vi bodde i utlandet, så dekket forsikringen vi hadde der det. Anonymkode: fdb3c...ec4 Veldig fornøyd med Frende! God kundeservice, gode dekninger, kjappe utbetalinger, fikk også veldig god veiledning fra de når vi var innlagt og trengte hjelp til å finne ut av hva vi hadde krav på, hva vi måtte sende inn av dokumentasjon osv. De følger opp saken godt, og ringer oss jevnlig for oppfølging. Anonymkode: f6f24...47f
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #4 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Veldig fornøyd med Frende! God kundeservice, gode dekninger, kjappe utbetalinger, fikk også veldig god veiledning fra de når vi var innlagt og trengte hjelp til å finne ut av hva vi hadde krav på, hva vi måtte sende inn av dokumentasjon osv. De følger opp saken godt, og ringer oss jevnlig for oppfølging. Anonymkode: f6f24...47f Vi har den dyreste. Hadde ikke valgt den billigste forsikringen på barna mine.. Anonymkode: f6f24...47f 2
mommyaka Skrevet 14. september 2024 #5 Skrevet 14. september 2024 Tror du heller skal se på hva den dekke og ikke pris...eks uføretrygd forsikring etc. Du vil jo forsikret barnet ditt til de er 18-20 år 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #6 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skal forsikre barnet mitt, men hvilket forsikringsselskap er best og billigst? Jeg vil gjerne at forsikringen skal dekke arr og tannskader. Flere gjør ikke det ser jeg. Da vi bodde i utlandet, så dekket forsikringen vi hadde der det. Anonymkode: fdb3c...ec4 Best og billigst henger nok overhode ikke sammen her. Enten må du finne en forsikring som dekker det du vil og betale der etter, eller ta den som er billigst.. Arr og tannskader er ikke normalt sett inkludert i forsikring. Hva som dekkes i utlandet VS Norge er også helt ulike ting basert på ulike velferdssystemet, private sektorer etc.. Anonymkode: 2327f...215
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #7 Skrevet 14. september 2024 Du må lese vilkår. De viktigste tingene, imho, er mulighet til å videreføre uføredekning uten ny helseerklæring i voksen alder og dekning ved forhøyet hjelpestønad. Anonymkode: 1f64a...1f0
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #8 Skrevet 14. september 2024 Flott med tips folkens, men kan dere komme med konkrete navn på hvilke jeg bør sjekke ut? Det er kun en som har delt sin erfaring og gitt meg et forsikringsselskap. TS Anonymkode: fdb3c...ec4
mommyaka Skrevet 14. september 2024 #9 Skrevet 14. september 2024 Det er bar google forsikring selskapet+barn og lese deg opp. Det finnes mange...at jeg bruker trygg på mine dyr der ikke sikkert passer dine dyr At jeg bruker Nordea på min familie er ikke sikkert passer din familie. Det finnes mange selskaper du kan bruke...se på bank fin etc Og se etter hva du vil ha dekket. Men hvorfor er tenner så viktig? Har dine problemer med tennene? 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #10 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Flott med tips folkens, men kan dere komme med konkrete navn på hvilke jeg bør sjekke ut? Det er kun en som har delt sin erfaring og gitt meg et forsikringsselskap. TS Anonymkode: fdb3c...ec4 Gjensidige sin toppforsikring er god. Storebrand sin er dårligere. Anonymkode: 1f64a...1f0
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #11 Skrevet 14. september 2024 T.T😍😍😍 Anonymkode: f574a...b23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå