AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #1 Skrevet 14. september 2024 Klager ikke, men synes det er rart. Har en historie av å bli raskt forkjølet og skikkelig syk hele livet. Har barn, jobber med barn og er utsatt for smitte. Har jobbet med barn i over 20 år og har hatt minst to skikkelige forkjølelser pr år. Ikke alltid slik at jeg må være hjemme fra jobb akkurat, men hanglet lenge med tett nese og hoste. Etter covid, ingenting. Ikke noe ruskete, ikke brygget på noe, aldri tett, aldri sår hals. Det er ikke et snev engang. Folk blir syke rundt meg i fleng. Jeg har null sykefravær. Har immunforsvaret mitt bare plutselig styrket seg? Anonymkode: 41601...6d2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #2 Skrevet 14. september 2024 Kroppen endrer seg hele tiden. Da jeg var i 20 årene hadde jeg kraftig halsbetennelser minst 5 ganger i året som varte og rakk og måtte alltid ha antibiotika. Hanglet mye. Nå er jeg i 50 årene og har hatt kun to forkjølelser på over 10 år og ingen halsbetennelse. Ikke alt vi skal forstå men kanskje immunforsvaret ditt tåler mer. Anonymkode: b8438...332 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå