Gå til innhold

Ahmad Tea i Norge?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet om Ahmad Tea selges i butikker i Norge? Gjerne noen som har butikker over hele landet, evt. utenlandske butikker? Føler jeg har lett i alle norske nettbutikker, men kan jo være jeg har glemt noen. Den offisielle nettbutikken i UK vil ha 350 kr for frakt, så de er lite aktuelt😅

IMG_3165.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett merket på ulike internasjonale butikker. Både mer tyrkiske/arabiske, men også øst-europeiske og vietnamesisk butikk. Har du noen sånne der du bor? 

Ellers fant jeg disse her på denne nettbutikken https://www.computersalg.no/l/0/s?sq=ahmad+tea Jeg har aldri handlet der selv og aner ikke om det er en sikker butikk. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Verdensbutikker har de. 

Anonymkode: cd7ab...0bb

• Liker 1
Skrevet

Min lokale internasjonale matbutikk, IMS, har denne teen. 

Anonymkode: 06200...ff7

• Liker 1
Skrevet

99% av alle «utlending» butikker har det. 

Anonymkode: 5d9d9...02c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

99% av alle «utlending» butikker har det. 

Jeg kjøper det hele tiden der.

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for alle svar! Da må jeg spørre den lokale utenlandsbutikken om de kan ta inn.😍

Anonymkode: 35a11...0e3

Skrevet
plomma29 skrev (På 14.9.2024 den 8.40):

Noen som vet om Ahmad Tea selges i butikker i Norge? Gjerne noen som har butikker over hele landet, evt. utenlandske butikker? Føler jeg har lett i alle norske nettbutikker, men kan jo være jeg har glemt noen. Den offisielle nettbutikken i UK vil ha 350 kr for frakt, så de er lite aktuelt😅

IMG_3165.jpeg

Hvordan smaker den i forhold til lipton ? 

Anonymkode: 63bb0...73f

Skrevet
Daisy-love skrev (På 14.9.2024 den 9.30):

Fant denne butikken også: https://www.tandmore.no/products/ahmad-tea Godt utvalg, men igjen jeg kjenner ikke til butikken. 

Vil helst unngå ukjente nettbutikker, men får høre med utenlandsbutikken her om de vil ta inn, eller sjekke i de nærmeste byene😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvordan smaker den i forhold til lipton ? 

Anonymkode: 63bb0...73f

Jeg syns den smaker mer enn teene jeg har kjøpt i dagligvare i Norge. Lipton kan bli litt blass i smaken syns jeg og må ofte bruke to poser per kopp, mens Ahmad hadde rik smak og var veldig god. Spesielt fruktteene. Spent på smakene fra Natural Benefits selection, de høres veldig gode ut😊

Skrevet
plomma29 skrev (4 minutter siden):

Jeg syns den smaker mer enn teene jeg har kjøpt i dagligvare i Norge. Lipton kan bli litt blass i smaken syns jeg og må ofte bruke to poser per kopp, mens Ahmad hadde rik smak og var veldig god. Spesielt fruktteene. Spent på smakene fra Natural Benefits selection, de høres veldig gode ut😊

Grønland i Oslo er stedet. Der ligger de på rekke og rad i hyllene i de utenlandske butikkene 😅😅

Anonymkode: c85e1...b6c

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Grønland i Oslo er stedet. Der ligger de på rekke og rad i hyllene i de utenlandske butikkene 😅😅

Anonymkode: c85e1...b6c

Da blir det faktisk billigere for meg å betale 350kr i frakt😂 

Skrevet

(Ingen her som drikker te i løsvekt? 
Skal man ha sterkere smak på teen er det jo ingenting som slår det kaffe.gif.5300419a4775dcb39c0b336079d37fe8.gif)

Skrevet
plomma29 skrev (4 timer siden):

Vil helst unngå ukjente nettbutikker, men får høre med utenlandsbutikken her om de vil ta inn, eller sjekke i de nærmeste byene😊

Skjønner godt du er skeptisk til fremmede nettbutikker. Håper du finner i butikker nær deg, eller de kan ta inn 😊 

Skrevet
Peanut skrev (4 timer siden):

(Ingen her som drikker te i løsvekt? 
Skal man ha sterkere smak på teen er det jo ingenting som slår det kaffe.gif.5300419a4775dcb39c0b336079d37fe8.gif)

Jeg er glad i både løs te og teposer. I løs te er favorittene mango/chili, jordbær/kiwi, eller rabarbrakrem. Skal ikke kuppe tråden her, men tar gjerne i mot tips til smakskombinasjoner. Mer on topic så synes jeg både mango og jordbær fra Ahmad er gode. Er de jeg husker jeg har prøvd 😊

• 1 år senere...
Skrevet
On 9/14/2024 at 9:30 AM, Daisy-love said:

Fant denne butikken også: https://www.tandmore.no/products/ahmad-tea Godt utvalg, men igjen jeg kjenner ikke til butikken. 

Hei,

Kan garantere at dette er en legit nettbutikk.

Datter firma til største importøren av Ahmad te i Norge. Alle butikkene på frønland osv kjøper av hoved firma¨.

IMS er også stor kunde av de

Varene leveres innen 2-3 virkedager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...