Gå til innhold

Daten vil ta ting rolig og ordentlig....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...mens jeg alltid har trodd at menn var kun ute etter en ting, så om man signaliserte interesse var det bare å hoppe til køys.... Er frustert! Har kjent hverandre i noen måneder via et felles vennepar, chattet litt, men ikke fått det til å klaffe for å møtes. Han planlegger ordentlig date til neste helg, men jeg er klar for å si hva er galt med Netflix and chill, yo? Er for en gang skyld bare ute etter kroppen til en fyr, hvorfor så omstendelig av seg?

Anonymkode: 16273...583

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han har litt andre verdier enn deg?

Jeg er nok mer lik han, ta det sakte og rolig og bli kjent før man hopper til køys. Synes det er flott å høre at det er menn også, som tenker slik! 

Anonymkode: 55038...63f

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Kanskje du burde gjøre det klart at du ikke er ute etter noe seriøst. Folk er ute etter forskjellige ting. Kan hende han ønske et forhold på sikt. 

Må si dette er noe av det mest harry jeg har lest på lenge. 
«hva er galt med Netflix and chill, yo?Er for en gang skyld bare ute etter kroppen til en fyr, hvorfor så omstendelig av seg?». 

Selv prostituerte har mere klasse enn dette 

Anonymkode: 05a10...07b

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Tviler på at du er noe annet enn et troll.

Om du er ekte, la han få være ifre. Det krever ikke hjertekirurgi for å forstå at han er er ute etter noe serriøst, så hvorfor skal du bruke kroppen hans, det er kjempe dårlig gjort. Bra for han at han løper distansen og kanskje slipper unna deg. 

Anonymkode: 74900...312

• Liker 3
Skrevet

Hva vil du ha? Menn er vel ikke kun ute etter en ting om det er forhold? Men om du ønsker og pule fra første stund så er ikke dette typen for deg da. Ikke noe galt og ville ha sex men er det et forhold du vil ha, så klarer man vente. Da vil ting legge seg på plass og mulig skje naturlig. Om en mann hadde skrevet som deg når jeg forslo en skikkelig date og han bare skal ikke bare dra hjem til meg og ha oss liksom 😅 han kunne gått bett meg med hjem på film kveld så hadde det vel skjedd ting naturlig. Er liksom hvordan det fremlegges. Du vil ha sex og se hvordan det går, han vil vente og så skjer det mulig ting. Da må du nesten ta et valg her

Anonymkode: 2309e...090

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tviler på at du er noe annet enn et troll.

Om du er ekte, la han få være ifre. Det krever ikke hjertekirurgi for å forstå at han er er ute etter noe serriøst, så hvorfor skal du bruke kroppen hans, det er kjempe dårlig gjort. Bra for han at han løper distansen og kanskje slipper unna deg. 

Hahahaha, jeg er ikke et troll. Bare en voksen dame. Jeg er ganske ordentlig av meg jeg også, egentlig. Men nå har vi kjent hverandre lenge, snakket i flere sammenhenger, vet at vi liker hverandre og er tiltrukket av hverandre. Hva er galt med å møtes hjemme hos en av oss?

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kanskje du burde gjøre det klart at du ikke er ute etter noe seriøst. Folk er ute etter forskjellige ting. Kan hende han ønske et forhold på sikt. 

«hva er galt med Netflix and chill, yo?Er for en gang skyld bare ute etter kroppen til en fyr, hvorfor så omstendelig av seg?». 

Selv prostituerte har mere klasse enn dette 

Hahahaha, jeg har lite klasse, det er sant. Jeg er bare så frustrert. Har hatt han i tankene i mange måneder.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hahahaha, jeg er ikke et troll. Bare en voksen dame. Jeg er ganske ordentlig av meg jeg også, egentlig. Men nå har vi kjent hverandre lenge, snakket i flere sammenhenger, vet at vi liker hverandre og er tiltrukket av hverandre. Hva er galt med å møtes hjemme hos en av oss?

Du er voksen, da bør du ha vett nok til å respektere at andre har føelsler, behov og grenser, som ofte vil være anderledes enn dine egne. Jeg sitter ikke her å forteller ei voksen dame at hun ikke skal presse en mann som ikke har lyst til sengs. 

Hvem bryr seg hvorfor det er galt, det er hans valg. 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva vil du ha? Menn er vel ikke kun ute etter en ting om det er forhold? Men om du ønsker og pule fra første stund så er ikke dette typen for deg da. Ikke noe galt og ville ha sex men er det et forhold du vil ha, så klarer man vente. Da vil ting legge seg på plass og mulig skje naturlig. Om en mann hadde skrevet som deg når jeg forslo en skikkelig date og han bare skal ikke bare dra hjem til meg og ha oss liksom 😅 han kunne gått bett meg med hjem på film kveld så hadde det vel skjedd ting naturlig. Er liksom hvordan det fremlegges. Du vil ha sex og se hvordan det går, han vil vente og så skjer det mulig ting. Da må du nesten ta et valg her

Anonymkode: 2309e...090

Jeg er 45, men har ikke v'ært i mange forhold. Er seriemonogam av meg, og dater ikke flere av ganger. Jeg kan ikke ha et seriøst, vanlig forhold da jeg er alene med barn og bare sporadisk har barnevakt. Barnefar har flytta til utlandet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du er voksen, da bør du ha vett nok til å respektere at andre har føelsler, behov og grenser, som ofte vil være anderledes enn dine egne. Jeg sitter ikke her å forteller ei voksen dame at hun ikke skal presse en mann som ikke har lyst til sengs. 

Hvem bryr seg hvorfor det er galt, det er hans valg. 

Jeg har ikke spørt om Netflix and chill, eller presset/maset om sex. Bare uttrykker overraskelse over hvor omstendelig date han ønsker å gå på. Jeg var klar for å møtes hos en av oss, men han har planlagt noe mer ordentlig. Det var alt, egentlig.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For ordens skyld må jeg presisere at jeg er helt uenig i at dette er voldsomt harry.

Det er forfriskende ærlig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Fjompenisse skrev (1 time siden):

For ordens skyld må jeg presisere at jeg er helt uenig i at dette er voldsomt harry.

Det er forfriskende ærlig. 

Som sagt har vi kjent hverandre i flere måneder. Jeg skjønner ikke at vi som ikke er unge og usikre skal bruke masse tid og penger på ordentlige dater når alt er for å finne ut om vi er fysisk kompatible. Hvorfor ikke gå rett til sakens kjerne,  er det jeg lurer på. Hverken han eller jeg er noe utpregede fuckboys/girl. Såvidt jeg vet har ikke han heller datet andre siden vi møttes for flere måneder siden.  

Jeg også liker forfriskende ærlig bedre enn harry.  Er lite harry ellers i livet.

• Liker 1
Skrevet

Det er tydelig at han ikke vet at du bare er ute etter sex og dere har 2 forskjellige forventninger til dette, kanskje du bare skal kommunisere i klartekst og si at du ikke er ute etter noe mer enn bare sex?

Anonymkode: fbeed...be2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er tydelig at han ikke vet at du bare er ute etter sex og dere har 2 forskjellige forventninger til dette, kanskje du bare skal kommunisere i klartekst og si at du ikke er ute etter noe mer enn bare sex?

Ok, er det fordi man er seriøs han gjør alt så ordentlig og omstendelig? Jeg har stort sett bare blitt sammen med kamerater fra samme vennegjeng og egentlig datet lite i mitt liv. Er det egentlig et godt tegn?

Skrevet

Hvis dere har snakket så lenge sammen, så burde dere ha kommet inn på hva dere ønsker med forholdet nå. 

Skrevet
Meowmere skrev (23 minutter siden):

Hvis dere har snakket så lenge sammen, så burde dere ha kommet inn på hva dere ønsker med forholdet nå. 

Egentlig ikke. Bare vært vittigheter og småflørting. 

Skrevet

Jeg har alltid vært interessert i forhold, men jeg hadde aldri giddet å date/chatte i månedsvis før man møttes fysisk. Forstår ikke poenget. 

Skrevet

Mange damer tror menn har lyst på sex når som helst, og tar det personlig om han ikke vil ha sex. Ikke alle menn ligger med hvem som helst, når som helst, noen ønsker å vente til det føles rett 

Litt for vant til å få det som du vil? 😅

Anonymkode: 36c56...81d

• Liker 1
Skrevet

Hvis du bare vil ha sex skjønner jeg ikke hvorfor du ikke allerede har sagt ifra om det. Det kan hende han er med på det, men det kan jo hende han er seriøs også, og da leker du med følelsene hans.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Ok, er det fordi man er seriøs han gjør alt så ordentlig og omstendelig? Jeg har stort sett bare blitt sammen med kamerater fra samme vennegjeng og egentlig datet lite i mitt liv. Er det egentlig et godt tegn?

Han vil ihvertfall bli kjent med deg tenker jeg, men om han er seriøs kan jeg ikke svare på. Du er nesten nødt til å kommunisere med han, og hvis du bare er ute etter sex så må du si det så han slipper å bruke tid på det, hvis han skulle være ute etter noe mer seriøst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...