Smørblomsten Skrevet 22. februar 2006 #1 Skrevet 22. februar 2006 Kanskje et problem å finne kul bikini nå midt på vinteren? Har ikke lyst å ta sjansen på at jeg finner en jeg liker i Egypt akkurat....... Er det noen butikker som har det i hyllene sine nå??
Basementart Skrevet 22. februar 2006 #2 Skrevet 22. februar 2006 Huff, tror ikke det er så mange som har bikinier nå, nei.. dumt egentlig! Men du kan jo se i sportsbutikker, de har muligens noe inne.. men de er ikke alltid så veldig fine da, syns jeg..
CheapChampagne Skrevet 22. februar 2006 #3 Skrevet 22. februar 2006 HM har fått inn noen bikinier nå.
Tusseline Skrevet 22. februar 2006 #4 Skrevet 22. februar 2006 Jeg har sett flere butikker som har fått inn bikinier nå.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #5 Skrevet 22. februar 2006 Er nå det er tid for å kjøpe bikini. Butikkene får i disse tider inn årets kolleksjon - venter man til våren er de fineste borte. Sjekk hos undertøybutikker hvis du vil ha noe annet enn lefsene fra H&M, Cubus o.l.
Cupcake Skrevet 22. februar 2006 #6 Skrevet 22. februar 2006 Så bikinier på Vero Moda for to dager siden.
gladidag Skrevet 22. februar 2006 #7 Skrevet 22. februar 2006 Er nå det er tid for å kjøpe bikini. Butikkene får i disse tider inn årets kolleksjon - venter man til våren er de fineste borte. Sjekk hos undertøybutikker hvis du vil ha noe annet enn lefsene fra H&M, Cubus o.l. ← syns ikke det er helt riktig. Jeg og venninne har kjøpt bikini til 600-700 kr på undertøys butikk, begge to sine ble fort stygge. Men bikiniene jeg har hatt ftr HM har holdt seg kjempegodt!!
Gjest Chica Skrevet 22. februar 2006 #8 Skrevet 22. februar 2006 Jeg kjøpte meg en kjempefin bikini på Lindex for noen uker siden, de hadde fått inn en del modeller allerede. Greit å handle nå før det er utplukket i størrelsene!
Smørblomsten Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2006 Høres bra ut!! Da er det bare å komme seg til butikkene! Håper jeg finner noe fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå