Gå til innhold

Forsikringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sitter å ser over forsikringene mine. Jeg har LO favør forsikringer som dekker bil, fritidsulykke, grunn og innbo. Jeg ser at egenandelen på bil er 7000,-. Synes det var en ganske stiv egenandel. Totalt betaler jeg 891,- for disse. Jeg har reiseforsikring gjennom Storebrand til 191. Jeg vurderer å bytte på forsikringene igjen. Hvor anbefaler dere? Og hva har andre i egenandel på bil? 

Anonymkode: 318b4...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg sitter å ser over forsikringene mine. Jeg har LO favør forsikringer som dekker bil, fritidsulykke, grunn og innbo. Jeg ser at egenandelen på bil er 7000,-. Synes det var en ganske stiv egenandel. Totalt betaler jeg 891,- for disse. Jeg har reiseforsikring gjennom Storebrand til 191. Jeg vurderer å bytte på forsikringene igjen. Hvor anbefaler dere? Og hva har andre i egenandel på bil? 

Anonymkode: 318b4...76a

Tror jeg har 8000,- i egenandel på bil. Men hvilken bil du har og hvilken forsikring er jo ganske avgjørende for prisen også, samt bonus. 
 

Anonymkode: bee5f...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ei veldig dyr reiseforsikring, og den er neppe bedre enn andre. Jeg vet ikke hvor gode rabatter du får hos LO Favør, men som regel lønner det seg å samle alle forsikringer hos ett selskap. Jeg ville tatt en runde og sjekket priser hos flere selskaper. Det kan man gjøre på nettsidene deres, men husk også å sammenligne vilkår før du bestemmer deg. Om prisene er omtrent like samlet sett, husk at du også får kundeutbytte hos Gjensidige. 8000 i egenandel på bil er standard, men hos noen kan man velge mindre, men da blir nok prisen litt høyere. Har man full bonus, kan man hos noen slippe egenandel på første skade.

Anonymkode: b3a5a...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...