Anneofgreengables Skrevet 14. september 2024 #1 Skrevet 14. september 2024 Har meldt meg på et kurs for utmattelse hos drIngri etter å ha hørt et foredrag av henne. Jeg sliter veldig med fatigue etter lang sykdomsperiode med kronisk migrene og utprøving av masse forskjellige medisiner og de bivirkningene som hører med. De viser jo frem uttalelser fra tidligere deltakere, men jeg er litt redd for at dette ikke vil funke for meg. Kurset er nettbasert i grupper og med ulike temaer. Blir fulgt opp tett i fire måneder. Noen som har noe erfaring?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #2 Skrevet 14. september 2024 Har ikke prøvd hennes kurs. Men jeg så den gratis video-kurset i 8 deler til Rune Karlson og bestilte boka hans Utmattelse. Synes den var bra. I ettertid tenker jeg at det var en god start, men at den gikk litt for lite i dybden. Men alt det avhenger jo hvor mye en kan fra før osv. Nå er det beste jeg har gjort for meg selv nervesystem-healing kurs til Linnea Passelar. Og leser boka hennes Heal your nervous system. Synes det er fantastisk. ❤️ Håper du finner noe som funker for deg. Anonymkode: e3579...a9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå